Xbox360 Regio Codes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cespur, 26 jun 2009.

1. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    111

Laatst bewerkt: 27 apr 2014
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  3. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar het is dus wel mogelijk om dat soort spellen (nieuw) te importeren? En DVD's, die kunnen toch wel gewoon afgespeelt worden?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat is mogelijk .. NL dvd kan deze xbox niet afspelen .. deze speelt dus alleen us dvd's af (DVD's zijn ook regio gebonden)

5. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    Damn. En nog enige suggesties voor websites waar ik ze (het liefst) goedkoop kan importeren? En geen gezeik met douane e.d.?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gezeik met de douane kan je altijd krijgen geen een site bied deze garanties, maar in de regel blijft dit goedkoper dan in de winkel

Daarnaast is de kans groot dat je als je uit amerika komt door de NL douane gecontroleerd word

Laatst bewerkt: 26 jun 2009
  7. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat Amazon de beste keus is? Aangezien ik iedereen daar altijd over hoor.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    amazon stuurt geen games naar NL www.videogamesplus.ca is een goede site alleen heb je wel een credit card nodig

9. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Dus jij raad aan gewoon de 360 in de VS te kopen? Ik neem aan dat ik dan gewoon op Live e.d. kan?

10. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    hij zei: Ik zou aanraden de xbox gwn in NL te kopen...

11. Cespur

Cespur Hosselman

Leuk Bevonden:
    0
    Oh.. maar da's wel een stuk duurder.

12. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    Voor US regionfree games kan je het beste bij playasia.com zijn, die sturen zonder problemen naar NL en doen dat behoorlijk snel.

Service is uitstekend.
    Ook hebben ze een aparte aanduiding bij elk spel in hoeverre hij regiovrij is.

erg fijn.

13. DAY

DAY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou je ook aanraden de xbox in NL te kopen.

Ten eerste zit het er gewoon dik in dat je BTW en heffingsbelasting moet betalen, eaardoor het verschil al veel kleiner wordt.

Ten tweede d games. zoals anderen ook aangeven, is niet elke game regiovrij, dus soms kan je wanneer je een spel in NL koopt het risisco hebben dat deze het niet doet.

Ten derde XBox Live is bij sommige games ook regiogebonden. Het is soms ook afhandkelijk van de game.

Ten vierde. In de USA gebruiken ze 110 Volt ipv de 220 - 230 volt. Je zou dus of een stroomomvormer of een andere voeding moeten halen.

Play Asia is inderdaad erg goed qua service, maar je betaalt er ook altijd een invoerheffing. De kans dat het straffeloos door de douane komt is zeer klein.

Kijk dus gewoon voor een leuke aanbieding in Nederland zou ik zeggen. Laatst had Bol een leuke aanbieding, ik kan hem nu niet meer vinden. Maar dat was een Pro met 8 of 9 games voor 250 Euro.

Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van de Duane is onzin, de hoogste waarde die je zonder belasting mag versturen is laatst verhoogt naar 150 euro.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Je moest nog steeds invoerrechten betalen..

Deel Deze Pagina