Heb zelf ook sinds een paar maanden een Loewe staan (46" Individual Compose) en mijn oorspronkelijke xbox via component op 1080i aan kunnen sluiten. Recent een Elite gekocht en e.e.a. via HDMI nu op 1080p staan. Via component pikte de LCD het niet.
In vergelijking met mijn analoge Loewe had ik in het begin ook het idee dat het allemaal net iets trager ging maar blijkbaar went dat en ervaar ik het niet meer als storend. Maar een seconde dat probleem heb ik helemaal niet.
Enige wat echt niet meer werkt is bij Rock Band 2 wanneer je een drumfill wilt spelen, dat gaat voor geen meter. RB2 is gecalibreerd en werkt normaal behalve bij de drumfills. Jammer maar dat is niet anders tenzij er een patch voor RB2 komt.
Ben op een Elite overgegaan i.v.m. de in de Loewe ingebouwde DTS module. Niet voor het beeld dus maar voor het Surround geluid.
Mijn ervaringen met de helpdesk van Loewe zijn niet al te goed helaas. Op mijn vraag of het mogelijk was via component op 1080p te gamen heb ik nooit antwoord ontvangen. Ook mijn tweede e-mail is nooit beantwoord.
Vreemd probleem wat jij omschrijft en ik hoop dat het toch opgelost kan worden. Succes!
Laatst bewerkt: 28 jun 2009