1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809

    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 ~ Playstation 3 ~ PC
    Uitgever
    Bethesda
    Developer
    Bethesda Softworks
    Genre
    Roleplaying ~ Freeroam ~ Adventure
    Release datum
    Reeds verschenen

    [gb]Informatie:[/gb]
    ^top

    [gb]Screenshots:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    ^top

    [gb]Video's:[/gb]

    Let op! Kan spoilers bevatten!

    [GT]42064[/GT]

    [GT]42066[/GT]

    [GT]50280[/GT]

    [GT]48842[/GT]

    [GT]46779[/GT]

    [GT]46718[/GT]

    ^top

    [gb]Uitbreidingen:[/GB]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ^top

    [gb]DLC op een disk:[/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ^top

    [gb]Opmerkingen:[/gb]
    Zoek je wat over een quest, ben je op zoek naar een wapen of wil je informatie weten op een persoon in de game? Dan is dit de plek voor jou, hier vind je alles over Fallout 3 en de content!

    Zifnap van Xboxworld een handige stuk geschreven over alle perks. Wil jij weten welke perk het best bij jou past, kijk dan hier!

    ^top
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
  2. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen?

    Ik heb nu net het museum of technolgy gevonden en binnen gegaan. Ik moet daar iets ophalen voor Three dog, maar ik weet niet wat en waar ik moet zoeken in dat Museum.

    edit:
    Heb het al gevonden ;).
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  3. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Game of the Year versie! :D
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vandaag Point Lookout voor het eerst gespeeld. Ik vond het wel jammer dat je de rit naar Point Lookout niet mocht zien, was wel vet geweest. Misschien langs nog wat dorpjes gegaan onderweg om even de benzine op te laden :)
    Maarja, ben naar de eerste achievement maar weer gestopt. Ik wil hem niet te snel uithebben. De nieuwe shotgun is ook gaaf ! Zie er nu uit als iemand die je daar echt zou kunnen tegenkomen. Die nieuwe pet en zo'n geruite bloes met spijkerbroek, ik kan zo uit een horrorfilm komen ! :D
     
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Is het een aanrader?? Ben echt aan het twijfelen of ik die ga kopen:)
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Heb je alle andere DLC's al ? Anders zou ik eerst voor Broken Steel gaan. Maarja, ik vind Fallout 3 gewoon een topper en dus de uitbreidingen ook. En ik wil natuurlijk verder levelen naar 30, nieuwe wapens, armor en perks. Ik zou hem gewoon kopen, maar ik heb verder alles al gedaan qua uitbreidingen en sidequests. Dus dit is voor mij gewoon een must als ik nog wat wil doen.
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb alleen Broken Steel, ik vind het moeielijke keuze:cool:
     
  8. Marlon1

    Marlon1 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook nog het vorige topic een stukje doorgelezen mbt de add-ons die te krijgen zijn voor Fallout 3. Voordat ik ze wil downloaden zijn er toch een paar kleine dingen die me er (momenteel) nog van weerhouden om over te gaan op de aanschaf van deze add-ons.

    Wat ik me af vroeg is of de eerste 2 uitbreidingen, anchorage en the pitt, beide te spelen zijn ondanks dat je de main quests nog niet hebt opgelost in je "hoofdspel". Ik wilde namelijk wachten met het uitspelen van de game zelf en er tussendoor nog de add-ons spelen.

    Zitten de add-ons in de originele game verwerkt en kan ik dus van de Wastelands naar bijvoorbeeld the Pitt gaan tijdens het spel met dezelfde dude waarmee je de echte game speelde waardoor ik hem nog meer kan "upgraden"? Of zijn het echt "losse games", want dan zie ik dat niet zo zitten.

    Alvast bedankt voor een reactie!
     
  9. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon uitbreidingen. Je kan gewoon met je eigen character (het personage die je in het begin aanmaakte) de add ons spelen. Het is een toevoeging aan je huidige game.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. Had 2 Bobbleheads gemist die je niet mocht missen(in Raven Rock en in het begin) dus had die op andere saves gehaald, blijkt dat dat niet werkt voor de achievement :mad: Al die Bobbleheads voor niets lopen verzamelen.
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet alles in 1 saves halen ja
     
  12. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke toevoeging dat Point Lookout, andere sfeer maar toch goed passend binnen Fallout, dit spel blijf ik spelen zolang er uitbreidingen blijven komen, prachtig! :thumbs:
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren alle quests en achievements van Point Lookout gehaald. De beste DLC tot nu toe! Ik ga zeker nog even terug naar Point Lookout binnenkort om alle lokaties die ik gevonden heb wat beter te bekijken.
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    bobbleheads verzamelen is zo gebeurd toch?
     
  15. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit spel nog liggen en ben afgelopen vrijdag eens aan het spel begonnen. Het spel leek me eigenlijk niet zo super, maar ik had toch niks beters te doen dus ben toch maar eens begonnen eraan.
    Uiteindelijk heb ik het hele weekend Fallout3 gespeeld lol. Super spel, ik kon het niet wegleggen :)
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, heb et ook nog liggen, wel ff gespeeld, mr ben nog niet echt ver. Ga vanavond maar weer eens beginnen :9
     
  17. Sting

    Sting Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik btw niet niet snap is het volgende:
    jij als personage gaat toch direct achter je vader aan zodra hij verdwenen is dus als ik x aantal uur nadat hij uit the vault ontsnapt is?
    Als dit klopt hoe kan je vader dan al die shit al hebben gedaan terwijl hij net een paar uur voor jou uit the vault is gegaan.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoever je bent met de main quest, dus ik zet het dan maar in spoilers:

    Als ik het me goed herinner heeft hij niet zo lang in die Vault gewoond, ik meende dat je zelf niet eens bent geboren in de Vault.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Je bent niet geboren in de Vault nee. Je vader was al voor je geboorte bezig met de purifier. Maar nadat je moeder is overleden was hij toch ermee gestopt om een beter leven met jou te krijgen. Toen ben je met hem in de Vault gegaan. Uiteindelijk wou je vader toch nog wat goeds doen en is hij ontsnapt.
     
  20. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik et me goed herinner, word je wakker gemaakt door je vriendin. Dat betekent dat hij waarschijnlijk al s'avonds is weg gegaan. Dat is tog wel z'on 10-14 uur voorsprong. En wanneer hij der uit komt(de vault), weet hij waar die heen moet. Jij moet zoeken. Hopelijk beantwoord dat je vraag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina