Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bombermania, 21 mrt 2003.

1. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over het laatste level. Je komt dan bij een 2de baas en die lock op je in en gaat dan met roze spul je soortemet van vastpakken. Hoe kan je die aanval ontwijken??

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    WTF is die al uit...................... En ik dacht dat ie op 28 maart uit kwam. DAMNIT. ff halen morgen dan maar.

3. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    re.

Gewoon blijven bewegen en versnellen, ik vindt het trouwens maar een matig spel, het is allemaal hetzelfde van de ene baas naar de andere en die kun je allemaal vrij makkelijk verslaan.

4. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik hem maar ga ruilen morgen..

5. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Speel dan ook niet op easy...jeez

6. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op normal.

7. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    het gaat ook niet om dat je alles kapot schiet, het gaat erom hoe... ranking!

8. mischa

mischa Guest

niet blijven bewegen gek je moet hem dan snel locken op zijn tentakels.
    ps als je hem uit hebt krijg je als toetje in pandora's box bij apendix die originele panzer dragoon te spelen :)

9. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik zal het proberen.

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind easy zelfs al niet makkelijk...
    en Hard is onmogelijk :)

11. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik wordt echt gek van die 3de eindbaas, kan het nog niet 30 seconden uit houdn

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    probeer dan eerst Easy, dude.... :p

als je dat al speelt, probeer uit te zoeken wanneer je hetbeste kan switchen van draak, want hij geeft duidelijk aan welke aanval hij gaat doen...

13. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    wie is die 3e eindbaas dan ook al weer? heb hem sinds een paar dagen uitgespeeld, is wel leuk spel en heb pas 25% van pandora's box ;)

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    dat is alledrie Abadd, die gast die jou wilt hebben om zelf de baas te worden ofzoiets (ik vind het ook een vaag verhaal :p )

Ik heb lekker al 34,01% van Pandora's Box :p

15. mischa

mischa Guest

ik voor 46,59 % muhahahah

16. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die eindbaas is simpel (je bedoelt de 2de vorm?) gewoon alles locken en als ie dan schiet dan moet jij schieten en dan schiet je automatisch zijn tentakels die hij op jouw afschiet kaduuk...

peace of cake..

17. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap 1 vijand niet. Als abad zegt ' this is where you were created' nadat je in zo'n buis bent achterna gezeten door die grote ring vlieg je een ruimte in waarna er 3 elektrische bollen rond je vliegen en ik kom er maar niet achter hoe je deze ontwijkt of neerschiet.

18. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een bol uitkiezen en snel kapot schieten (je moet vrij vaak schieten) of je gaat in je 2de vorm en locked en schiet er eentje snel kapot, als je een bol kapot maakt gaan de andere weg en vallen ze niet aan.

19. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 vraag. bij de laatste eindbaas dan locked hij opgeven moment op je (krijg je zo'n cirkel om je heen) en dan schiet hij met paarse stralen, hoe ontwijk je deze. Ik heb remmen en sneller gaan geprobeerd. Ik heb er op geprobeerd te schieten maar ze raken je altijd.
    alvast bedankt

20. Cube_Lover

Cube_Lover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omfg, lees mens lees!

ik zeg het nog een keer , je locked die draak compleet, wacht tot hij die dingen schiet en dan moet jij snel a los laten (zodat de draak uit ze muil schiet) en dan schiet je die paarse dingen kapot plus je raakt de draak ^^ dit moet je ook doen in z'n laatste vorm en dan win je zo...

Deel Deze Pagina