[Centraal] Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 feb 2003.

1. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    GCshop besteld, en vandaag in huis.

Hijs ongelofelik mooi, speelt heerlijk, maar is misschien el een tikkie moeilijk :)

2. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil em denk ik ook wel hebben, ik ga morguh es kijken of ie al in de stores ligt (hoop FRS, want da's de goeikoopste hiier met een CKV-pas)... Als hij er is koop ik hem wel...

[edit] nog een vraagje voor iedereen die hem heeft; ik weet dat hij on-rails is, maar isie ook lineair (zodat je na 100* weet waar en wanneer en welke en hoe de monsters komen??)?

Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, hij lag er bij de FRS voor 60 euro. Hij is echt moddervet. Ziet er schitterend uit en het is best afwisselend. Misschien een tikkeltje te moeilijk.

4. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Sja we zeggen nu "te moeilijk" maar je moet het eigenlijk vergelijken met andere sega games van vroeger, of bijv zero wing. Dat speelde je echt alleen uit als je master1337 was. en deze dus ook.

ben nu @ level 5, maar tis echt superwreed om vaak te switchen tussen de dragons :)

5. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehum...on rails betekent dat het net zo speelt als starfox 64 dus wel 1 weg maar dat je wel stukken naar links en rechts kunt uitwijken??

6. Xtinction

Leuk Bevonden:
    2
    Sjeez wat issie moeilijk, ik heb echt het idee dat ik iets mis of zo...

Net level 5 gecomplete op het nippertje, maar ik heb het idee dat je in het volgende level word afgestraft, zodat je maar met de helft van je HP begint. Kan iemand dit verifieren?

Maar de visuals... god fucking damn heerlijk :D Ik zoek alleen nog een betere manier om te healen, want alleen de glide-mega attack lijkt niet genoeg, ik win elk level echt op het nippertje, als ik al win.

Tis denk ik zoals SF64 ja. je kan in je beeld wel lichtelijk verschuiven, maar je kan niet gaan waar je wil, dat zou je ook nooit allemaal kunnen controleren. Volgens mij kan de engine de vrije movement trouwens wel aan, alleen de gameplay zou veel te moeilijk worden als je dat ook nog moest doen.

7. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nader order werd Halo uitgesteld tot 2004 dus Panzer Dragoon komt heus wel in aanmerking maar volgens mij zijn er andere kanshebbers dan PDO, ik heb de demo gespeeld op de OXM disc en zat er zeer vlug doorheen dat weerhoud mij om hem onmiddellijk aan te gaan schaffen, we zullen wel zien!

Na de bovenstaande replys te hebben gelezen over te moeilijk dan moet de 1ste level echt wel een makkie geweest zijn, nog meer ervaringen zijn altijd welkom.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  8. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!

nou, voor iedereen die twijfelt (zoals ik nog een beetje sceptisch was), ik kan je verzekeren dat het fantastisch is, ik heb nu aan een stuk 5 uur zitten spelen, en ik ben nu bij de Final Episode, en het was geweldig, en ik weet zeker dat ik hem nog veel vaker opnieuw helemaal uit ga spelen. En er zitten trouwens ook HEEEL veel extra's bijl ik heb er nu eentje gezien; een compleet nieuwe verhaallijn over een jongen die zijn vader verliest, en wraak wil nemen op de dragon of destruction, hij bestuurt daarbij een pod, wat heel anders werkt dan de draak van Orta.
    De graphics zijn geweldig, al merk ik af en toe een beetje karteltjes (of ligt dat aan mij :) )...
    En voor de rest is het gewoon een grote trip die je wil blijven spelen!

nix dan lof voor de makers (voor wat ik tot nu toe ervan gezien heb :) )

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb en vind hem vet dope....

alleen ik vind de easy mode wel heel erg makkelijk ik begon met de normal mode maar dat was ook nog best wel moeilijk...Hij is wel supercool (tweede keer) :p

De route ligt vast maar je kan wel Route A of B nemen of C als die er is...

10. mischa

mischa Guest

hoe kan je dan eem andere route nemen?dat snap ik niet
    maar hij is egt goed en ik lees net dat als je hem 15uur gespeeld hebt of op hard uit dan krijg je de originele panzer dragoon ook nog te spelen :)
    ik zit nu in episode 8 bij die boss ik ga er steeds dood iemand weeten hoe die moet?
    zit als ie in battle mode gaat dan kan ik meestal die ballen niet ontwijken als ie naar boven gaat en als ie boven is dan kan ik die laserstralen niet blijven ontwijken...

11. mischa

mischa Guest

ik he3b hem :)

12. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is door een bep richting aan te houden..helemaal
    rechts of helemaal links..helemaal boven/ helemaal beneden wanneer een splitsing in the level ontstaat..Als je die game veel hebt uitgespeelt herken je die splitsing in een level instinctief...
    Je krijgt dan andere enemies en situaties en omgevingen...

zo was het in de voorgaande Panzer dragoon shooter..

13. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit echt waar? Waar heb je dat dan vandaan?

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Waarom zou die liegen....ik denk dat hij hem zelf 15 uur heeft gespeeld.

15. mischa

mischa Guest

nee nog niet gedaan maar op een site van kuch* www.gamefaqs.com *kuch ovzo ;)
    lijkt me wel cool :) ben er druk meej bezig zit in het laatste level
    krijg je vet veel bossen man ik zit bij de derde boss, weet iemand hoeveel er zijn :)

16. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb herm ook, en vind hem helemaal geweldig. De sfeer, de graphics, de muziek.... whaa, wat een goed spel zeg. Normaal niet zon fan van epische verhalen enzo, maar dit is echt goed.

17. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe..eindelijk komen er mensen achter hoe wreed de Panzer Dragoon series is...:D

18. Litox

Litox Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo wreed vind ik het anders niet, het is allemaal een beetje van hetzelfde en als je bij een baas eenmaal een 'patroon' hebt ontdekt is het een eitje..

19. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht*
    Is dat niet meestal zo bij eindbazen v alle games ? 8)

20. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het alleen jammer dat je niet gewoon de gehaalde levels nog een keer kan spelen. Als ik zin heb om level 2 opnieuw te spelen dan moet helemaal een nieuw game starten. Dit zuigt best wel. Je kan ook maar 1 save game gebruiken. Als je iets opnieuw wil saven, dan doet hij dat over je oude save game heen.

Deel Deze Pagina