Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxje1992
Yo mensen,
Heb even een vraagje over die Halo 3 multiplayer types enzo.
Ik kan nu alleen Lone Wolves ofzo doen(slayer met 6 man).
Als ik iets anders wil doen moet ik waarschijnlijk mappen downloaden(ben ik nu ook aan het doen).
Maar als ik ga naar Costum dinges, zie ik wel al die dingen staan(Team slayer, Oddball, King of the hill etc.) En als ik die wil spelen met andere mensen kom ik in mijn eentje erin. En hoe kan ik racen? Heb wel via bungie dat racing type gedownload maar ik snap er de ballen van.
Max.
Je hebt inderdaad extra mappen nodig om bepaalde gametypes online te kunnen spelen, voor sommigen moet je zelfs betalen.
Custom games is iets waaar jij een gametype instelt, de reeks gametypes die jij opnoemde zijn default gametypes. Custom games moet je mensne voor uitnodigen, en alleen mensen uit je vriendenlijst kunnen zine dat jij een custom game hebt aangemaakt en kunnne beslissen om jou te joinen of niet.
Als je echt online wil spelen moet je Matchmaking kiezen, je bent beperkt in de gametypes die je kiest zolang je de mappen niet hebt.
........................................................................................................................................................................................................
Je kan ook Recent player uitnodige;P
moet je naar xbox guide,gwn vriende of party en dan helemaal naar rechts.
daar zie je mensen waar je net tegen/met hebt gespeeld. klik op hun en invite voor game
greetz
Laatst bewerkt: 30 jun 2009