Gears of War 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 17 apr 2009.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jezus, wat is er de laatste paar dagen aan de hand zeg?! |:- Echt alleen maar klote Matches met Lag en andere onzin. Het lijkt wel dat die laatste LIVE-update iets verneukt heeft. Als het zo doorgaat wordt het alleen nog maar Private Matches of helemaal geen Gears 2 meer! =(
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0




    okej bedankt :thumbs: , ben ook wel blij dat ik nog niks gedownload heb :9(behalve de Flasback Maps)

    btw: als je een bepaalde map hebt en je download die nog eens, wat gebeurt er dan ?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  3. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vorige week (sinds maanden) weer begonnen met het spelen van Gears online. In al die potjes sindsdien heb ik er misschien maar eentje gehad met lag:cool: Ben er gelijk weer verslaafd aan geraakt:+
     
  4. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is de drang een beetje weg. Zit op level 46 met nog 24,000 exp te gaan tot 47, maar ik heb nooit zin om Gears 2 op te starten. Je weet toch wel dat je schijtlag gaat krijgen en nep verliest. Tot level 50 kom ik denk ik nog wel, maar daarna is het toch echt klaar.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu Silver. Dus geen online meer voor mij, ik ga nu maar proberen Seriously 2.0 te halen. Vandaag ga ik voor de 10.000 !
    Jongen die ik ken heeft al z'n achievements geglitched. In 1 weekje heeft Seriously 2.0 en Party Like It's 1999. En hij heeft de 41 collectibles en de 20 niet..
    Nu heeft ie privacy settings aanstaan zodat we z'n achievements niet kunnen zien.
    Zielig persoon...
     
  6. malsmeisterrr

    malsmeisterrr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    na 2 jaar gears 1 te hebben grijsgespeeld online baalde ik ook een beetje toen ik online GOW2 ging spelen... al die mongolen met hun kettingzagen, maar ik moet zeggen dat het nu wel lekker gaat, de shotgun is beter en ook fijn dat ze de smokegranaten hebben aangepast, nu matchmaking nog.
    Speel altijd annex, blijft leuk.*)
     
  7. malsmeisterrr

    malsmeisterrr Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lagmatches zijn idd wel zwaar kut maar de afgelopen 3 weken eigenlijk geen meer gehad :thumbs:
     
  8. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de afgelopen dagen met Horde echt een drama hoor, heb gisteren van de 6 geprobeerde potjes er welgeteld 1 kunnen afmaken (wel, wij werden afgemaakt) de rest gaf telkens een disconnect met de host aan. Echt balen als je al lekker op dreef bent ....
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vandaag weer online, eerste potje begint en ik word gelijk gezaagd. Iemand dood me met één schot terwijl ik er drie moet lossen om hem down te krijgen. Dus toen ging ik maar lekker Horde spelen, wel kut dat je niet normaal weg kunt gaan bij public Horde.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Gears of War 2 gets double XP and TU4 this weekend


    [​IMG]

    To celebrate Independance Day, the folks at Epic Games are going to liberate (see what we did there?) Gears of War 2 from some of its nastier afflictions, through another title update. The latest update should drop sometime before this weekend, and will bring some changes to Horde mode. We'll be sure to let you know when the update is ready.

    On top of that, it's also going to be another Gears-themed weekend, as Epic has turned on the XP firehose. During ranked matches on the public playlist, everyone will receive double the XP, and the winning team will also walk away with an additional 500 XP (plus, you know, their lives). Epic has also added some of its own brand of fireworks to Horde mode as an homage to our own firework-shooting, independence-celebrating festivities planned for this holiday weekend. In every wave of the Horde, there will be added Tickers, and on the 10th wave of every Horde match, there will be only Tickers.

    The festivities start on Friday morning, and will run until Monday, July 6.
     
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh oh, word weer lekker Horde spelen dit weekend. :)
     
  12. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dan maar ff proberen om flink wat leveltjes omhoog te gaan:cool:
     
  13. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen TU4 en dark corners dan niet tegelijk? Maarja dat word even flink gearsen.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    TU4 komt deze week nog voor het weekend en Dark Corners + All Fronts Collection 28 juli.
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die dit weekend willen gamen met een vast groepje?
     
  16. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Echt, weet je waar ik me nu te pletter aan erger...
    Die ****ing sniper Wannabe's die je sniper jaten terwijl je weet dat je zelf wel iemand kapot knalt en zo'n faggot die het niet weet en Sniper in zijn naam heeft en zich de beste vind...
    ERGERNIS
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarschijnlijk denken ze zo ook over jou! :+
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Altijd weer in t weekend dat double XP :mad:! Dit weekend is Sensation, dus heb niet bepaald tijd om te gamen! Maja, weet wel wat ik liever doe hoor! Of een laggy game spelen, of naar het dikste feest ter wereld ;)!
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Een laggy game spelen natuurlijk! :p

    Misschien toch tijd om eens aan mijn online carriere te beginnen in GoW dit weekend.\o/
     
  20. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom duurt het nou 26 dagen voordat all fronts collection komt xP
     

Deel Deze Pagina