1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Anno 1404

Discussie in 'Games' gestart door Jeruzame, 24 jun 2009.

  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Net thuis en hij lag in de bus, nu aan 't installeren :)
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem draaiende op Windows 7 x64 en doet het perfect.

    En bevalt ie?
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kom op ik wil een verslag van een van jullie voordat ik naar de winkels ren! :+
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij is erg cool. Ik heb tot nu toe alleen nog de Campaign gespeeld (zit nu bij chapter 7). Die chapters zijn erg goed opgebouwd, waardoor je alle verschillende build chains leert kennen zonder dat het te veel wordt. De eerste paar chapters zijn redelijk makkelijk, maar vanaf chapter 4 ben je minimaal twee uur bezig per chapter. Ook de verhaallijn binnen de Campaign is heel aardig...

    Kortom, ik vind 't een topgame, het is al de nodige keren later geworden dan ik wilde... :)
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens,

    Ik speel vooral veel endless-games en nu eentje uitgespeeld voorzover dat uberhaubt kan. (Imperial kathedraal en Sultans Moskee gebouwt) En blijf het leuk vinden om door te spelen. (zitten heel wat uurtjes in)

    Nu weer opnieuw begonnen met nieuwe endless game.

    Ik vind alleen de quest waarbij je iemand in je nederzetting moet zoeken heel irritant... Wie verzint dat. Een eiland vol met huizen en dan moet je 3 heksen daarin gaan vinden :confused: Kom nou. Ik vind het leuk om naar het dorp te kijken, maar dat zoeken werkt op mijn zenuwen :p

    Maar echt een topgame. En die bovenstaande quest hoef je als je dat niet wilt bijna nooit uit te voeren (doe het meestal ook niet).
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Voor dat geld koop je de Limited Edition. Dan heb je de volledige game op een schijfje staan, inclusief 2 kistjes, handleidingen en kaart.
    Veel meer waar voor je geld, en mocht Steam er eens mee stoppen dan kun je het toch blijven installeren. :thumbs:
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Nice, nette prestatie :)

    Mee eens, dat zoeken naar mannetjes in je stad is inderdaad irritant en een minpuntje, het zwarte schaap tussen alle soorten quests... :)
     
  8. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik heb 2 tentamenweken nu... dus alle tijd om spelletjes te doen :+
     
  9. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha okay, Anno 1404 is natuurlijk veel belangrijker dan tentamens leren en maken ;)

    Even een vraagje. Ik heb me gisteravond in Chapter 7 suf gezocht (en niet gevonden) naar een rif waar ik een parel farm o.i.d. kan bouwen. Kun je een screenshot van zo'n rif maken, zodat ik in ieder geval weet hoe ie er uitziet...
     
  10. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Pfff, help, ik kom ook niet verder in Chapter 7.

    Ik heb allerlei Quests gedaan en moet nu drie Orient Warships leveren. Daarvoor moet ik de Sultan's Prestige o.i.d. hebben, maar ik kan die gewoon niet kopen met de Honor die ik heb gehaald. En ik krijg ook geen andere Quests waarmee ik de honor kan krijgen...
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar een eiland kijkt zie je in het midden boven zo'n balk met wat er groeit. Als je op de balk klikt krijg je daar onder nog een balkje die aangeeft welke grondstoffen er zijn.

    Koraal is een van de grondstoffen en als die op een eiland is krijg je die te zien in het balkje. Als je een eiland met koraal hebt gevonden kan je gewoon op het koraal-logotje drukken en het beeld gaat er automatisch naar toe :thumbs:

    Edit voor honour: Kan je al een ehh hoe heet het, zo'n steekspel voor ridders bouwen? Daarmee kan je ook honour verdienen als je spelen organiseerd.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
  12. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah, okay, 't is dus gewoon een natural resource van een eiland. En die heb ik bij geen enkel eiland gevonden, dus dat is er niet :) Thanks :)

    Hehe, nice thinking. Met die toernooien zou ik inderdaad de nodige honor kunnen opbouwen. Probleem is alleen dat ik alleen een heel groot Orient stad heb, maar helemaal geen 'gewone' stad, dus ik kan die niet bouwen...

    Ik heb de vraag ook maar ff gesteld op het officiële Anno forum van Ubisoft, 't duurt me gewoon te lang en kan er mede door niet in slaap vallen :p
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Goeie review, helemaal mee eens
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wut geen multiplayer, ook geen LAN? :'-(
    *gaat weer Anno 1701 via LAN spelen.*
     
  16. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vanmiddag dan eindelijk Anno 1404 gekocht, vervolgens heb ik meteen een uur of 2 gespeeld.

    Nu probeer ik hem zojuist weer op te starten, ik klik op "previous savegame", dan begint hij te laden maar vervolgens geeft hij een error "load failed".
    Bij het handmatig laden van savegames geeft hij "incorrect file format"

    Ik gebruik Windows Vista 64bit en heb verder nog nooit problemen gehad met het spelen van watvoor game dan ook.. Anyone?
     
  17. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry, geen problemen mee gehad, maar ik draai Vista 32 bits...

    Ik heb ondertussen trouwens de Campaign (acht chapters) uitgespeeld, tijd voor de sandbox...

    /edit: check http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5251042375/m/4531000867?r=9151010077, je bent niet de enige. Maar ik heb op dat forum zo snel geen oplossing/oorzaak ervoor gevonden...

    /edit2: Hehe, en ik zie net dat je er zelf ook al hebt gereageerd... :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  18. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk spel maar weinig variatie in gebouwen of ligt het aan mij? vooral bij de orient

    maar heb nog niet de campaign gedaan, gewoon continuous play dus soort van skirmish
     
  19. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    waar dient die product MOSAIC voor???
     
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat heb je nodig voor sommige gebouwen van de Orient. Net als glas voor de Occidental.
     

Deel Deze Pagina