Is Ghost Recon het kopen waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door XBOXLIVE!, 22 mrt 2003.

1. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Is het xbox-spel Ghost Recon het kopen volgens jullie waard?
    Ik ben namelijk al een hele tijd op zoek naar een tactical shooter, en steeds kom ik bij Ghost Recon neer. Het spel is al een tijdje uit, dus ik vroeg me af of hij het kopen waard is. Komt er misschien binnenkort nog een andere nieuwe tactical shooter uit, die beter dan Ghost Recon is?
    Help me:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

2. Roboz

Roboz // D-STR.com //

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hen Ghost Recon nu enkele weken en ik moet zeggen dat het me erg teleurgesteld heeft. Ik had er meer van verwacht. Ik vind het niet leuk om te spelen en ik denk dat ik hem nu moet afstoffen. Ik weet echter niet of het via Live leuk is om te spelen. Het is op het moment wel één van de twee meestgespeeld spellen op Live en dat zegt ook iets. Maar voor off-line zou ik het niet kopen!

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

mmhhh, ik wacht dan denk ik wel.
    Maar bedankt voor je tip!

4. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    juist een tof spel, een vriend van me vindt het missie spelen (dus alleen) erg tof,maar zelf vind ik juist de live functie super, lekker in teams mekaar afknallen, super echt, super geluid en helemaal een super mooi spel

5. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem 2 dagen. Graphics beetje gedateerd, maar geweldige gameplay. Splitscreen missies doen is erg cool, maar ook op Live! speelt ie geweldig.

Voor meer positieve reacties: klik

6. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Ghost Recon ook nog niet zo lang maar ik vind het erg cool. De missies zijn vet en ook Xbox Live is erg leuk. Als je van tactische schooters houdt zou ik hem zeker kopen.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ik had hem op de pc maar de singleplayer is inderdaad niet zoooo goed maar de MP is top :)

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het echt wel cool, via live is ie echt super, en de Sp houdt je ook wel ff zoet: 15 missies en 50 tasks

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind em echt goed zeker op Xboxlive is het de moeite waard.
    Grafish vind ik em er echt niet slecht uitzien ik heb genoeg xbox spellen die er slechter uit zien.
    Alleen de besturing en routes uitzetten voor het andere team is in het begin lastig maar daar wen je ook zo aan.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik wil hem wel. Lijkt me wel humor. Beetje plannen en killen, is weer eens iets anders.

11. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

12. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    super spel zekers via live
    en al helemaal als het spel door goede spelers word gedaan
    dan kan een potje ghost zeer spannend zoniet zenuwslopend zijn
    met je team een sniper zoeken die jullie een voor een af knalt
    weet je ga meteen weer een potje doen

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb em weleens gespeelt bij maten (SP). De grahics lopen wel een stukkie achter. Maar de gameplay is tof, maar ik verwacht wel dat er binnenkort weer wat nieuwe spellen komen in dat genre.

Maareh, deze game kun je bij de frs kopen voor 15 Euro (pc-versie) (hetzelfde met myst3 ). Dus je moet voor jezelf maar een beetje afwegen, of je em koopt, of je wacht op een betere of dat je em op de pc koopt.

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet maar weet mijn volgende spel:D

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    als ik het geld had, had ik em vandaag nog gehaald, k vind het een super spel, de coop is echt vet en de live functie is nog beter!

als je genoeg geld hebt, halen die hap, zo niet, wachten op Raven Shield

16. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    dit is gewoon een spel wat je moet hebben.
    het is echt een super game, vooral multiplayer is erg leuk om te doen met een paar maten van je.
    DUS KOPEN DIE GAME!!!!!!

17. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoor vaak berichten dat het heel moeilijk en tijdverneukend is om op LIVE! een Ghost Recon game te starten, en dat er ook Lag is, zoals het er in UC al helemaal is. Dit lijkt me een behoorlijke afknapper, klopt dit?

18. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Single player gaat enorm vervelen naar een uurtje of 4.
    Maar als je er mee op xbox live ga lijkt me het wel heel erg verslavend.

19. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ghost recon ook nog maar net
    ik vind t aleen een beetje vreemd dat je maar met 2 man ken spelen , de 4 controllers komen aan't begin van multiplayer inbeeld maar dan ken je er maar 2 selecteren,
    of heb ik dat fout ?

ik baal ook een beetje van t slordige boekje

dan krijg je ( zoals nu ) allemaal van die noobs die zeiken
    "waar zijn de plaatjes " .... :p

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Goede singleplayer (ben 't niet met nicotjeh eens) Je kan hem bovendien ook nog op veteran en elite uitspelen, en je hebt 50 task, waarmee je in de quik missions nieuwe wapens en levels kan halen. Bovendien een goede co-op en tournament mode voor met z'n 2'en. Een echte topper naar mijn idee. De meningen zijn verdeeld hier, dus ik zal hem als ik jou was eerst huren.
    Try before you buy.:):):)

Deel Deze Pagina