hoeveel kost deze nu in de winkel ik heb hem vorige week gekocht voor 39.99 en weet iemand of hij ergens in nederland goedkoper is weet iemand ook meteen cheats voor deze game die werken
had ik dus beter toch een paar weken kunnen wachten of niet en trouwens weetje welke spellen nog meer classics zijn want classics zijn toch de beste spellen of niet die rally sport is wel een goed spel vind ik dan weetje een lijst met classic spellen
http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2562 opkomende classics(a.k.a. platinums) En voordat je bedankt zegt:Geen probleem
Laat je niet in de maling nemen door het predicaat classic. Het is gewoon een oude game die voor een nieuwe verlaagde prijs word uitgebracht met een sticker classic er op. Wil niet zeggen dat het een goede titel was.
nou bij de ps1 was het anders wel zo daar stonden bij classics grant turismo tekken3 en need 4 speed op het laatst en dat waren allemaal goede spellen
en in amerika hebje voor 19.95 al die classic spellen daar is nog goedkoper als hier en zijn bijvoorbeeld die ralli sport max payne en zulke spellen zijn toch goede spellen allemaal of niet mij maakt het niet zoveel uit dat een spel oud is voor mij is hij dan nieuw snapje meesten mensen kopen meteen nieuwste spel een paar maanden daarna kost hij veel goedkoper eigenlijk wel zonde ik kan het wel betalen ofzo maar ik heb er niet voor over zo een grote freak ben ik niet om spellen dan loop ik maar achter
Het is ook een platinum-reeks, das de naam volgens mij en niet de "classics"-reeks. Zijn volgens mij spellen waarvan er meer dan (?) verkocht zijn en die nu voor een zacht prijsje in de winkel komen.
ja dat heb ik nou ook. De Xbox blijft qua specs gelijk dus als je wat langer w8 met het kopen van een spel dan heb je niet een verouderd spel ofzo, maar nog steeds een spel wat zeker niet zo heel veel achterloopt qua graphics op de nieuwere spellen.
wat ik wel vind is dat die spellen goedkoper mogen want echt volgens mij snappen die console makers het niet met playstation1 90% van de mensen hadden het omgebouwd en goedzo is hun eigen schuld want 90 euro voor een spel of 10 euro voor een spel is toch wel een verschil of niet dus bij de xbox mogen ze nu alvast hun prijzen verlagen vind ik en mensen zeggen dat de xbox niet zoveel speelt heeft als playstation2 zal wel waar zijn maar ik ga toch niet ALLE spellen kopen die er te koop zijn dus wat maakt mij het uit als er maar standaart een paar goede race spellen en goede actie spellen zijn dan is het toch klaar ze komen heus wel met nieuwe spellen
juist Het gaat hier gewoon om Rallisport Challenge hoor. Iig het is een hele goede zaak dat ze de spellen wat makkelijker verkoopbaar maken.
ík heb een code gevonden trouwens voor wie geintereseerd is maak een nieuwe profiel zet als naam WheelToWheel dan heb je bijna alle banen en extra autos inclusief die zwarte auto met xbox die is erggggggg