Mijn scanner (HP Scanjet 2200c) werkt niet op Windows Vista. Wanneer een ik Dualboot met XP (waar de scanner wel jaren op gewerkt heeft) installeer, zou dit de problemen kunnen verhelpen?
http://www.vistax64.com/vista-print-fax-scan/21348-re-drivers-hp-scanjet-2200c-scanner.html En het werkt via deze software blijkbaar. Succes
Ja ook die werkt niet. Toch bedankt Dit heb ik ook geprobeerd maar werkt ook niet. Alles in compatibiliteitsmodule van Windows XP SP2: http://domeheid.blogspot.com/2008/02/how-to-install-hp-scanjet-2200c-on.html Dus ik ga maar over tot het installeren van Windows XP op een aparte partitie met dualboot Vista. Ik neem aan dat je dan ook gewoon alles weer moet installeren als drivers, programma's etc. op die partitie naast XP?
Hmm, ik draai al een tijdje Windows 7 en wou net op een aparte partitie Windows Vista weer instaleren. Als hij Vista nu opstart, krijg ik bij het begin van opstarten (die groene blokjes die van links naar rechts gaan) even heel kort een blauw scherm met witte letters (te kort om te lezen wat er staat) en dan reboot hij automatisch. Windows 7 doet het nog wel gewooon. W7 staat op de C schijf en Windows Vista op de D. Hij heeft dit probleem bij zowel de 32 als de 64 bit. Hoe krijg ik Vista aan de praat?
Iemand hier een idee hoe ik met Windows Vista op mijn pc, alles kan verwijderen en Vista vervolgens weer kan herinstalleren? Met Windows XP starte ik me pc dan gewoon op met me Windows XP cd en kon ik vanuit daar me hardeschijf Formatteren. Maar met Vista kan ik die optie niet vinden . Alvast bedank Ps: ik heb maar 1 hardeschijf, dus ik kan niet Vista 2x installeren en dan om de beurt Formatteren.
Bij Vista hoef je daar niet voor opnieuw op te starten. Gewoon installeren terwijl je PC opgestart is, dan gaat alles vanzelf. DVD erin, klik op installeren en het begint. Wel even een back-up maken natuurlijk van je persoonlijke bestanden.
Gewoon installatie doen zoals je normaal doet en als je een lijstje krijgt op welke schijf je 'm wil installeren kan je er rechtermuisknop opdoen en dan formatteren ofzo.. niet 100% sure maar er zit dan ook een knop met geavanceerde opties en daar staat formatteren ook tussen.
Het kan idd gewoon met de Vista cd, ik moest gewoon ff verder kilkken. Hoewel je je pc wel via de cd moet opstarten als je de hardeschijf wilt Formatteren Nogmaals bedankt ^^
Is het mogelijk om op zelfde netwerk te zitten met een pc die XP heeft? Zit nu gekoppeld met kameraad op netwerk maar ik kan hem niet zien en hij mij niet
Ja dat kan. Het kan zijn dat je elkaar niet ziet omdat een van jullie een firewall aan heeft of in een andere werkgroep zit. De kortste klap is echter gewoon in verkenner het ip van de andere pc in te typen met \\ ervoor, dus bijv: \\192.168.1.10
Heb geen thread kunnen vinden van Windows Live Messenger, dus dan post ik het wel hier want Vista en MSN zijn allebei van Microsoft. In ieder geval, ik zoek al een hele tijd een programma voor multi msn, zodat je met meerdere emails aan kan melden. Heb overal gezocht op Google etc. maar zonder geluk, het gaat hier om het nieuwste versie van MSN (WLM 9). Alvast Bedankt.
Kan gewoon door Messenger Plus te installeren of door de A-Patch te gebruiken. Eigenlijk zijn beide wel aanraders, MessengerPlus geeft nieuwe functies, en A-Patch laat je een heleboel rommel verwijderen (betaaldingen, ads).
Bump, hebben mensen hier een andere thema? Ik bedoel van Devianart dan iets downloaden en dan in je Windows bestanden wijzigen, dan krijgt je windows een heel andere thema.
Oke ik heb een vraagje, ik ga een nieuwe pc kopen alleen kan ik daar meteen windows bij kopen maar dan kost het wel 100 euro ofzo en als ik dat achterheen laat kan ik en wat betere pc kopen, nu is mijn vraag ik heb een laptop met vista , en een pc met xp ( incl CD) kan ik bijv die cd van xp instaleren en dan de serieal van de oude pc gebruiken? of kan dat niet 2 keer, of kan ik bijv vista van iemand lenen en dan de serial van de laptop gebruiken?? of is dat niet mogelijk. Alvast Bedankt
Zolang je een van die andere computers nog gebruikt kan het niet.. Maar ik denk dat je over 2 maanden beter meteen Windows 7 kan kopen
Ok, maar zeg maar ik gebruik mijn andere pc niet meer maar misschien zit daar wel Windows xp op, moet ik dan windows xp eraf halen ofzo? En zoja hoe doe je dat #lol