1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghostbusters

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 17 nov 2007.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb de game op normal gespeeld en vond het erg makkelijk. Je gaat alleen dood wanneer je niet door hebt dat je te veel damage hebt, je healthbar wordt namelijk niet zo duidelijk weergeven. ;)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat vond ik destijds met de demo al vervelend, gelukkig stond God mode toen aan :+ Maar er schijnt wel een "candle level" te zijn die best pittig is omdat er zoveel tegelijk op je afkomt?

    Als GH hem weer heeft haal ik hem misschien ook, lees er toch veel goede dingen over.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Game is wel makkelijk, als je bijna neer gaat is je beeld rood. En als je eenmaal neer bent is het nog niet game over, diegene die bij je zijn kunnen je dan weer healen. Dit moet jij ook doen als hun neer zijn, gewoon op A drukken en ze staan weer op. Pas wanneer iedereen neer is dan is het afgelopen en moet je een stukje overnieuw. Maar dat gebeurt echt bijna nooit. :+
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Af en toe zijn er gevechten met een aantal sterke ghosts (die Gargoyles bijv) waar je allemaal nog wel eens het loodje legt.
    En wel wat vaker ga je zelf neer maar wordt je weer overeind geholpen.

    Maar ja die spoken vangen is gewoon geweldig, dat vangen is gewoon prachtig.
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Best een tof spel, beter als dat ik had gedacht. Daarnet even gespeeld, eerste level of was het in dat hotel. Ziet er goed uit en leuk afgewerkt. Goed verhaal verder denk ik.
     
  6. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was gisteren het level met de Stay Puft Man aan het spelen en op het laatste stuk van dat level (als je langs het gebouw hangt) geeft de game geen geluid meer... Ondertitels komen wel omhoog, maar er zijn geen stemmen of niks meer... Als ik die gast ook naar beneden heb geschoten gebeurt er verder niks meer... Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en misschien een oplossing weten?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet gehad.

    Uitgespeeld op normaal. :)
    Ghostbusters = epic. :cool:
    Dat laatste gevecht had iets uitdagender gemogen. Net zoals dat gevecht ervoor bij die poort met 2 sleutels.
    Multiplayer werkt blijkbaar helemaal niet bij mij...
    Verkopen dan maar, op naar de Bazaar. :+
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is die nu al in Nederland te halen ? Lijkt me wel grappig, ook dat er een multiplayer in zit is tof ! Maarja, misschien over 2 weekjes toch van Gamehubs afplukken :)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Eerste keer lukte de Multiplayer ook niet. Nu wel, zitten leuke dingen tussen. Zo heb je Survive, net als Horde bij GoW2. Gaat tot ronde 10 en elke keer is het moeilijker. Erg leuk om te doen, en zo zijn er nog wel wat toffe dingen. Had Survive op een level gedaan met 3 andere mensen in een gebouw, en op Level 10 mochten we tegen Stay Puft vechten. :cool:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ^Dat is zeker niet in splitscreen te doen? :)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Scheiße.
    Splitscreen is uit aan het sterven. :'-(
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jup, dat is misschien wel mijn grootste minpunt deze generatie. Het is gewoon zeldzaam aan het worden.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    pm van mij :9
     
  15. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    te laat :thumbs:
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ligt het nou aan mij of is Ghostbusters net zo mooi als Bioshock? Allebei de zelfde engine(Duh, bijna alle games draaien op U3-engine) en de effecten van vuur en water zien er allebei precies het zelfde uit. Wat ook erg vet is dat alles in Ghostbusters kapot kan. Kasten, Stoelen, Banken noem maar op! Wat ook erg grappig is om met zo'n straal je naam op de muur te schrijven. :+

    Het enigste wat ik in de game mis is vrijheid en verschillende manieren om een missie uit te spelen... Jammer.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat miste ik juist niet. Deze game leent zich prima voor een scripted game.

    Of je zou helemaal naar een GTA meets Red Faction idee gaan.
    Sandbox game waar je naar missies kunt gaan om spoken te vangen en dan af en toe een main missie doen om het verhaal te vorderen.

    En de game ziet er goed uit maar Bioshock vind ik toch echt mooier.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De rechtlijnige doe dit, wacht hier, ga daar naartoe gameplay vind ik niet leuk aan ghostbusters. Ze hoeven natuurlijk geen sandbox van te maken maar meer wisseling in gameplay en keuzes zou ik zeker waarderen.

    Bioshock is een FPS en een stuk donkerder, misschien dat je die daarom mooier vindt lijken? Het is alweer een tijdje geleden dat ik Bioshock heb gespeeld dus voor mij is het moeilijk vergelijken. Ghostbuster heeft trouwens zeker wel van die stukjes waar de graphics adembenemend zijn!
     
  19. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghostbusters draait helemaal niet op UE :+
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb ff gekeken en je hebt gelijk, Ghostbusters draait namelijk op:
    http://www.infernalengine.com/

    Maar ik vind het echt sprekend lijken op U3. De effecten van water en vuur lijken precies op die van Bioshock en hoe objecten bewegen en kapot gaan lijkt precies op GoW2. Vandaar dat ik dacht dat het op U3 draaide.

    Wel grappig dat de infernal engine gemaakt is om makkelijk op verschillende platformen te ontwikkelen en de PS3 versie GB zwaar crap blijkt te zijn. Geen goeie reclame haha :+
     

Deel Deze Pagina