bij sc haat ik het dat je geen ammo/wapens kan pakken van de vijand als je 'm net geknald hebt. ok, het gaat wel om stealth het spel, maar ik mis het toch een beetje
Wat MGS heeft dat SC niet heeft is de "coolheid". Wat is er nou cooler dan een Cyborg Ninja die uit het niets verschijnt en met zijn zwaard alle kogels voor je afketst? Of Solidus die van Ray naar Ray springt en ze vervolgens kapot knalt?
Ik zou gaan voor MGS2, voor SC moet je super veel geduld hebben, je kan niet naar hartelust schieten omdat je over het algemeen maar 40 kogels heb... bij SC gaat het echt om besluipen en mensen neerslaan ipv schieten. Bij MGS2 is het vettt meer actie.
MGS zier er gewoon heel anders uit, en veel mooier weer gegeven. Als je MGS voor de eerste keer speelt en je ziet die filmpjes, damn dan zit je echt te kwijlen . Vooral dat filmpje met ocelot en vamp (verder ben ik nog niet gekomen) .
Ik vond solid snake eigelijk ook cooler dan sam fisher. Ik vond metal gear echt wel HET spel voor de ps one! Maar nu komt mijn vraag: Is MGS voor xbox groot? Maw is het een lang spel? Doe je er lang over? Want MGS voor de psone vond ik persoonlijk beetje kort(net als splinter cell)
Ik zou het niet weten, maar ik weet wel dat het veel cooler is bij MGS2 dat er steeds weer tegenstanders komen. Steeds opnieuw, dat is niet het geval bij SC dus een beetje boring
MGS 2 is net zolang als deel 1. Op sommige fronten is deel 2 beter en op sommige fronten deel 1. SC is gewoon minder cool dan MGS en daarom is hij slechter.
Ik vind MGS gewoon vetter. De charaters zijn daar veel vetter dan die van SC. En SC is ook als je het lang speelt saai.
Ik vind SC juist saai worden ..... En bij MGS wordt ie automatisch gesaved als je in een ander locatie bevindt (ander room enzo).
Nu ik de game wat langer heb gespeeld kan ik toevoegen dat ik MGS2 écht met kop en schouders boven SC vind uitsteken. De replay waarde is vele malen groter, met het grote aantal VR missies, de Snake Tales (die overigens minder zijn, hoe te saven?) de 6 moeilijkheidsgraden waarbij je ook nog eens allerlei dog tags kunt verzamelen om allerlei geheimen te unlocken. Tegenover iets betere graphics van SC. Dat maar 2 moeilijkheidsgraden heeft, geen speelbare extra's behalve dan af en toe een leveltje extra meer op Live. Sfeer in MGS is veel beter, leuker om te spelen (afgezien van de soms langdradige gesprekken op de Codec). Nee, MGS2 all the way!!!
Het verhaal van MGS mag dan minder realistisch zijn maar is wel veel meeslepender en het verhaal houd je verslaafd aan dat spel.
Absoluut, en hoe verder je komt hoe interesanter het word en met SC was het allemaal eentonig vond ik uiteindelijk en verveelt dus sneller.
Zozo .... volgens mij juist niet .... SC heeft gewoon een k*t verhaal. MGS sleep je gewoon echt het verhaal in ... je wilt gewoon weten hoe het afloopt ... zo spannend is het verhaal van MGS .. de sfeer , de muziek . SC heeft gewoon zo'n typisch Tom Clancy's verhaal zoals bij andere spellen van hem o.a : Rainbow Six . Qua gameplay is SC wel goed .. maar ik vind het verhaal gewoon niet echt super vergeleken bij MGS. De jappanners zijn gewoon de best in storylines ... zeker weten.
Ik zou metal gear solid 2 kiezen want als je op splinter cell ben uitgekeken en je wilt hem ruilen krijg je er niet zo heel veel meer voor (goede spellen) mgs2 is nieuwer dus je kan er ook weer wat nieuwere spellen voor krijgen dat is mijn mening want k ben zown koop verkoop mannetje
iedereen die vindt dat SC een kut verhaal heeft begrijpt het gewoon niet helemaal! ik heb het spel nu 2 x uitgespeelt en het verhaal is me nu wel geheel duidelijk! en het is echt wel super hoor! echt rea. en ook de sfeer is in SC beter dan bij mgs2, die schaduw werking etc....