XBW Matches [GB]Bedoeling[/GB] Battlefield is leuk, maar Battlefield met (of tegen) mensen die je "kent" is nog vele malen leuker. Ik heb dit topic gemaakt omdat het mij opviel mij dat requests in het gewone Battlefield topic over het hoofd gezien worden. Zoek je dus een team, of wil een private match houden, dan kan je hier een verzoek plaatsen. M.a.w. Wil je spelen, dump hier je gamertag! Het is trouwens geenszins de bedoeling om alles via mij te moeten gaan regelen. Ik geef alleen de aftrap en hou de lijst met spelers bij. [GB] Lijst met Kanonnenvoer [/GB] Hier kan je je gamertag toevoegen (klik) Onderstaande lijst kan gebruikt worden om Friend requests te versturen: Spoiler NaamGamertag (klik om toe te voegen) Aernhem AntraXxX Appie21 Bavihoane ColdzeroNL Cookie Diikoeneke Distoration EL RIFLE ExQuiZ FinalBob Fllix313 Foetsj Gradekocks HydruzZ iaindevos JoJo Jorrit010 KamiKaziNL Kaneda Koekroeck Lequero Lijpe Mocro Mauriz namedwarrior NuclearGoat Mitzz nwh soldier Peter_Aragorn Ralluf robbin92 Rolopo Ryu Suyanto Roweeee Servantes Shoarma kip sith lord Sjaakie1987 Steel Dog SusPenZz Tript Volkoren VotinWhacker WardNL Xboxz Xbox360 rules Zeepsop Aernhem AntraXxX NL appie21 Bavihoane ColdzeroNL Cookie X Diikoeneke Distoration EL RIFLE ExQuiZite FinalBob crazy kater NL TBA Spetterpoep B4 Blackbones HydruzZ Ichi the killer JoJo NL Jorrit010 KamiKaziNL KingKaneda stefaan007 Lequero McRo I FlaVouR Mr Maur qG Named NuclearGoat Mitzziejj nwh soldier Peter AragornNL Ralluf robbin92 Rolopo Ryu Suyanto Roweeee Servantes NL Ice3DFire darth quistal gappiiiee87 (werkt niet) Gangstaboy01 BEAST FieLdHouZ Tripping01 Falkoro Votingwhacker Ward de Wiseguy LoNe HeRo NL van Gogh NL Ronald of the B [GB] Tot slot [/GB] Have fun!
Vanavond 19:30 proberen we 16 man bij elkaar te krijgen, om te spelen, voeg me toe, dan INVITE ik je en kan jij al je friends ook inviten edit; geen idee of het lukt.. schijnt dat iemand anders het ook al geprobeerd heeft..
Lequero, je kan beter dit in de startpost doen, dat gaat wat makkelijker: Hier kan je je gamertag toe voegen (klik)