Jongens, in de startpost staat een Gamertag generator, dat is een stuk handiger dan steeds hier je tag te posten. De meesten posten hem hier namelijk wel maar zetten hem er daar niet tussen. Ik zet de mijne er ook even bij aangezien ik dit spel de komende tijd nog genoeg zal gaan spelen.
Heb mijne er ook even tussengezet, als iedereen dat nou ff doet kan ik die "oude" lijst weghalen. *Nog 1x de lijst bijgewerkt*
Hopelijk werkt alles vanavond een beetje naar behoren, zo te zien hebben we inmiddels wel genoeg mensen voor een private match.
Onder die generator staat: Hier kan je je gamertag toe voegen (klik) Dus vragen om jouw GT erbij te zetten is nutteloos, kan je gewoon zelf doen... Sowieso is die tabel én die generator aardig dubbelop, die tabel is niet echt nodig lijkt me.
Nu moeten wel alle mensen die eerst wel in de tabel stonden maar nog niet in de Generator zich even toevoegen aan de Generator.
Cool ik ga het spel vandaag kopen dus add me maar(Ja ik add mezelf op die lijst maar je kan mij adden met die gamertag link)
Connection problemen lijken grotendeels opgelost. Als iemand zin heeft om in een squad te spelen moet 'ie maar even een bericht sturen ofzo.