DTM race driver, een spel dat al een tijde op de PS2 uit is en al veel mensen blij heeft gemaakt, komt over een paar weken ook naar de xbox! Het spel is een soort GT race-spel, maar dan met DTM wagens. DTM race driver wordt ook een xboxlive! spel, en daarom zou het best wel eens het beste xboxlive! racespel ooit kunnen worden. Maar wat denken jullie nou, wordt het een klapper of een flop De officiƫle dtm race driver site
Helaas.. Nu we het toch over leuke online racegames hebben; Ik denk dat de mannen van MotoGP best wel de kwaliteit in huis hebben om bv een echt leuke online F1 game te maken. Dat zou wel cool zijn. In teams rijden, met tactiek, 56 rondes over Sepang
dat lijkt me echt vet, alleen lullig voor die gene die met de minardi moeten:>, zou wel leuk zijn als de beste dan de ferrari's krijgen enzo.
Sinds vandaag mag je ook met Renault rijden schijnt. Zou wel erg tof zijn, een F1 spel op Live! met alle toeters en bellen rond competities, championships, etc. Jammer alleen dat EA alle licenties heeft voor Formule 1 en van EA weten we dat 'ie niet aan de Live! wil.. Bummer.
idd erg jammer, maar persoonlijk spreekt mij een motorracespel meer aan, ook al kijk ik alleen naar F1.
Nu je het zegt WouteR, als de mannen achter Moto GP met nou eens een online F1 game zouden maken, dat zou awesome zijn.. Ik vond motorracegames altijd fucked up, alleen Moto GP wist me te boeien.. Als ze nou eens een F1 game wisten te maken met de graphics van Moto GP2 (moesten volgens de PU veel strakker zijn dan die van Moto GP)... Maar goed, dat is alleen maar toekomstpraat
Toekomstpraat.. Hmm. Ik denk dat Climax op het moment het enige software huis is dat daar een zeer interessante titel van kan bakken. Of beter gezegd; Ik zie op het moment geen enkel ander software huis een F1 of DTM kinda game maken zo goed speelbaar als MGP.
Klapper of flop? Wat een zwart wit beeld!!! Door het ontbreken van LIVE is het geen klapper meer (port) maar zeer zeker geen flop!
ik krijg vrijdag DTM RACE DRIVER!!!!! de 28ste dus... heb 'm vanmiddag al besteld bij de plaatselijke cd-winkel en kan 'm vrijdag ophalen (want dan komt ie uit en is ie daar binnen) jahoe!!!!
ik ga hem ook halen vrijdag, maar dan met korting , ik kan haast niet wachten, nog 2 nachtjes slapen.... en dan een paar nachtjes dtm'en..
Midnight Club II is de eerste racer (qua auto's dan) die live gaat. Hij komt met een paar weken uit. Kweet er verder weinig info over.