1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja Dulle dat is een beetje gay.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Jij kwam met het idee. :'-(
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha. Ik hoop dat je het als een grap bedoelt, de mp weglaten! Dat is juist het sterke punt van GoW. Singleplayer doe ik 1x voor de achievements en verder kan ik nog maanden online aan de gang!
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de multiplayer van gears 1 helemaal plat gespeelt en die van Gears 2 heb ik bijna niet aangeraakt. Dat komt door die vervelende lag die er almaar is. Ik vraag me weleens af of de mensen die zo onwijs veel gow2 online spelen, wel weten dat er andere online shooters zijn. Tuurlijk ziet het er allemaal bruut uit, maar niet alleen cod en halo 3 speelt soepeler. Minder populaire online shooters spelen allemaal met minder lag dan gow2. Ik noem de Tom clancy's (2x Rainbow six vegas en 2x Ghost Recon), Farcry 1 & 2 en zelfs games als Shadowrun en Perfect dark. Hoe kan het dan dat gow2 zoveel lag heeft. Maar goed......

    Gears 3 zal ongetwijfelt een topper worden, dat weet iedereen zeker. Wat ik vooral hoop is dat ze er weer 1 of andere nieuwe mode in doen, zoals ze bij gow2 de 'horde'-mode hadden. Maar dan nu weer iets anders vernieuwends.

    Kopen zal ik deze hoe dan ook, al is het alleen maar voor de single-player
     
  5. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Gears is de tofste game op de X360.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    goede toevoeging aan het gesprek :+

    Ik hoop vooral dat er weer nieuwere wapens komen. Een nieuwe soort sniper (dat er dan 2 zijn). Ik weet niet precies wat ik met die nieuwe wil, maar ik wil het.
    Mortier en Mulcher mogen wat mij betreft weg.. Een gewoon soort Raketwerper fsow zou ik wel tof vinden. Iets wat je gewoon op je schouder draagt. En ook meer een mini-gun als in Team Fortress 2.
    Ook zou ik het tof vinden dat wanneer je de vlammenwerper pakt je ook een (kleine) gastank op je ruk krijgt. Dat zou het wat gevaarlijker maken om het te pakken.

    In de singleplayer een level in een duikboot fsow?:9 Ik bedoel, Jacinto is overstroomd. Of wordt 3 een prequel?
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    er zou speculatie zijn dat GOW3 een prequel wordt, in de tijd van de "Pendulum Wars ", wie weet, we zien wel.
     
  8. Headninja

    Headninja New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er wel een GoW 3 komt ik vond 2 wat minder goed maar er kunnen altijd verbeteringen komen
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het zou kunnen natuurlijk, maar doen ze niet meestal een prequel als ze eerst het huidige verhaal hebben afgerond? En aangezien dit verhaal alles behalve afgerond is... :9
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat deed Metal Gear Solid ook. Deel 2 roepte heel veel vragen op en eindigde met een gigantische open plek. Deel 3 ging echter een stuk of 40/50 jaar terug in de tijd en bracht wel verdieping op datgeen wat je wilde weten.

    Dus het kan wel!

    (Al weet ik niet hoe lang geleden de Pendulum Wars waren)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    weet echt wel dat het niet gebeurt, maar het boeit me gewoon niet. Speel al nauwelijks mp en dan vind ik die van Halo en CoD veel beter.

    SP speel ik juist meerdere keren, co-op :thumbs:
    Sterker nog het zijn de enige spellen die ik meerdere keren heb uitgespeeld
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk met jouw kan ik praten.

    Ik hoop ten eerste zelf ook dat mochten ze er RPG elements in droppen dat ze het ook goed balanceren maar ook zo dat de mogelijkheid er is dat als je het een tweede keer speelt totaal wat anders ervaart. Dat zou dan wel erg gaaf zijn
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Óf op meerdere manieren uit te spelen. Gewoon schijt aan alles wat los en vast zit, alles gatenkaas van maken. Soort van wat meer Splinter Cell-achtig en puur alleen voor je task gaan.

    En voor co-op een hele andere game, bij Gow2 speelde je practisch dezelfde levels met hetzelfde aantal Locusts. Dus gewoon ook gewoon 2x zoveel Locusts als je co-op speelt. Met co-op race je anders 8x zo hard door de hele game heen dan als solo-mode.
     
  14. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net Gears of War 2 uitgespeeld. Wat een heerlijke single player! Ik vind hem even goed als de SP van Halo 3 op een andere manier. Het enige wat ik hoop wat ze gaan verbeteren is het gebruik van voertuigen. Persoonlijk houd ik niet heel erg van die "voertuig chapters". In Halo 3 krijg je altijd de keuze om in een voertuig te rijden of niet dat maakt het voor mij een stuk leuker dan verplicht opeens een stuk te moeten rijden.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Next Gears of War To Have Playable Female Character?
    Cliff Bleszinski drops a few hints.

    August 3, 2009 - Will gamers finally be able to play as a female in the Gears of War series?

    That's the question Epic Games' Cliff Bleszinski was asked by 1 vs. 100 Live host Chris Cashman during a game this past Saturday, according to Binge Gamer.

    Bleszinski danced around the question and said he couldn't comment on "'possible aspects' of a game that 'may or may not' be in development."

    [​IMG]

    He then followed up on his comment by saying the female character sitting on top of a dead Brumak from the comic series "'may or may not' be involved in any 'as-yet-unannounced' video game projects."

    To further add to the speculation, the director on the upcoming Gears of War movie, Len Wiseman, said at Comic Con he wants female characters in the movie. "I'd love to see it happen. I'm a big supporter of that."

    Do you want playable females in Gears of War 3?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iets tegen dames? :+
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat past toch niet in Gears? Die serie takelt steeds verder af =(
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gears heeft een matige mp? Zodra je zonder lag speelt & ik mag hopen voor Epic dat ze er alles aan doen dat deel 3 (bijna) lagloos speelbaar zal zijn, is het zeker 1 van de beste, zoniet, de beste mp op de 360.

    Daarnaast is de storyline in co-op echt genieten & hoop op een nog uitgebreidere story dan deel 1.

    En dan het verhaal van een prequel. Ik denk als dat gebeurd, het een 4-delige serie wordt. Ik heb namelijk ook gehoord dat Gears nog steeds veel potentie heeft & er waarschijnlijk meerdere delen komen.

    Ik hoop ook bijv. op een uitgebreide wingman van 4vs4vs4vs4 of zoiets :D.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    vind je dat serieus? Ik vind het best geinig af en toe maar 9/10 keer is het rennen naar bepaalde wapens dan door naar een vaste plek en dan op dat plekje een shotgunfestijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina