Deze spel is geheel nieuw. Nooit gebruikt. Ik kreeg hem cadeau van mijn tante, gekocht bij bol.com 69,95.Jammer genoeg had ik Gears 2 al, alhoewel niet de Limited edition maar toch. Helaas kan ik het niet ruilen omdat het een tijdje geleden was. Dus bij deze, mocht iemand interesse hebben. Inhoud: * Collectible SteelBook DVD case * "Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2," een 48-pagina tellend boek met hierin informatie over de karakters, exclusieve concept art en een voorwoord van niemand minder dan Epic Design Director Cliff Bleszinski * Bonus DVD met exclusieve making-of-the-game videobeelden, design galleries met audio commentaar en promotiea videos waaronder de E3 2008 trailer * "Rendezvous." Een exclusieve gold-plated Lancer Assault Rifle tijdens het online spelen * Dominic and Maria Santiago keepsake photo * Eclusive Xbox Live code to unlock a gold-plated Lancer assault rifle 35 incl. vaste prijs zonder de golden lancer code. 40 incl. vaste prijs met de golden lancer code, sealed. Verder krijg je ook 48 uur xbox live en 5 flashback maps pack. Foto's heb ik toegevoegd. /Mod Je topictitel voldoet niet aan [xbazar]de regels van de X-Bazar[/xbazar]. Het gebruik van consoletags ([xbox360]) is verplicht. Deze keer heb ik hem aangepast, maar de volgende keer wordt het topic onherroepelijk gesloten. Na 24 uur mag je het dan nogmaals proberen. ~FFWD
Hoeveel voor golden lancer code? Iets uit mijn draad (mss met kleine bijbetaling van jouw kant?) of een leuk prijsje?
Ik wil het toch echt liever met de spel verkopen niet los. Tenzij ik het los kan verkopen natuurlijk.