1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Football Manager 2009

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 okt 2008.

  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet idd. Ik heb wel paar keeer overwogen het te kopen. Maar k weet niet precies of het wel iet s voor mij is.
    Is er geen trial versie ofzo?
    En moet je nog extra geld betalen op die 40€ na.
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    FM Live?

    Weet niet wat dat is. Zit overigens te twijfelen tussen FM '10 of Fifa Manager '10. Misschien wel beide :+
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er is sinds kort een trial versie, 21 dagen lang. En het spel is gratis, alleen de maandelijke kosten. van 12 euro per team. Ik vind het erg leuk om te concurreren met echte mensen, ook met transfers en dergelijke.


    FM Live is zeg maar Football manager MMO. Dus je zit in een wereld vol echte mensen, ieder maakt ze eigen team aan. En dan zijn er verschillende competities voor verschillende speeltijden.

    Ook zijn er bekers en dergelijke, en je kan zelf competities maken. Ook is er wereld ranking. Komt veel taktiek bij kijken, zo moet je een goede balans hebben tussen je team en de grootte van je stadion. Je moet je stadion uit breiden om de dure salarissen te kunnen betalen als je top spelers heb. Dus je moet goed bepalen wanneer je er voor kiest het geld in je stadion te stoppen en wanneer je het geld in je team stopt.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  4. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je het in de winkel koopt. moet je 40€ voor het doosje neerleggen...|:-
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh? Weet ik niet, ik heb het op de website gekocht.

    Maar volgens mij zit bij de winkel versie 4 maanden speeltijd. Dus dat komt ongeveer gelijk uit.
     
  6. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de info. Binnenkort maar eens de trial versie downloaden.
     
  7. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    niemand antwoord?
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Soort van osm dat de hele dag doorgaat? :+ met fictieve teams?
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja soort OSM, maar dan net zo uitgebreid als een normale FM.

    Ja met fictieve teams, je maakt gewoon zelf je team aan. Maar het is met echt bestaande spelers. Elke speler is zonder club in het begin. Als je net begint heb je 500k te besteden om een team mee te maken. En zo kan je verder uitbouwen.
    De spelers die niet door een club gekozen zijn blijven transfer vrij, en die kan je dan gaan kopen. Ook de duurdere spelers natuurlijk die niemand in het begin kan betalen.

    Transfervrije spelers koop je door Wage auctions. Dan kan je hem een salaris aanbieden. Dan gaat er 24 uur overheen zodat andere mensen ook de kans hebben om salaris te bieden. De club die het meeste salaris bied wint de speler dan.

    Je kan uiteraard ook spelers overkopen van andere clubs.

    En er komen elke dag nieuwe spelers bij, net zoals dat in FM09 en alle andere FM's gebeurd. Regens.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg tofg veel zin om het te spelen :9

    Hoe moet je trouwens betalen? Als het via CC is doe ik zo-i-zo al niet mee.
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik betaal het via Paypal.
     
  12. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff 2 vraagjes:
    1. Hoe kun je gratis een speler huren van je moederclub?
    2. Ik heb 5 nieuwe spelers aangekocht maar die zijn of NSg of ze zijn Nrg( niet geregistreerd voor team) , hoe kan ik ze dan registreren voor het team? (ik heb oa. Geert den Ouden met een vrije transfer aangekocht voor de club Granada, maar hij blijft maar niet speelgerechtigd)
     
  13. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Naar je moederclub gaan en dan bij de speler die je wilt lenen gewoon een leen-bod doen.
    2. Tijdens de registratie periode van de competitie (meestal aan het eind van de transferperiode).
     
  14. dodonkey

    dodonkey Droog & Dodelijk !

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    okee, vraag 1 zal ik eens uitproberen.

    vraag2: De transferperiode is al een week voorbij en ik heb nog geen bericht gehad dat ik ze kan registreren. Ik kan ze alleen in de beker laten spelen en niet in de competitie dus...
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf nog nooit gehad zoiets geloof ik. Misschien even weghalen in de editor? :+
     
  16. Butheadking

    Butheadking Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat spel ga ik weer zoveel spelen he:)
     
  18. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er weer nice uit. K denk alleen niet dat ik hem ga halen dit jaar. Vind de serie nog steeds tof, maar het ontbreekt me aan motivatie om te spelen (heb ik met alle games tegenwoordig)
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je eens een game starten met vrienden, dan zal je weer motivatie krijgen:)
     
  20. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet alleen FM. Gwn met alles. Games intereseeren me tegenwoordig niet meer zo.
     

Deel Deze Pagina