The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Tsja, zo heb ik het een paar keer gezien. Echter, na een tijdje ben je 9/10 zo verknocht van deze game dat het geen reet uitmaakt. Je probeert namelijk net als bij een WoW verslaafde altijd alle soorten personages met verschillende skills uit. Als je dan die balk naar links hebt kom je met deze informatie nog wel ruim over de 300 uur denk ik. ;)

2. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    das zeker waar;) het is gewoon zo verslaven8) maar ik heb wel een probleem, mot 20 beren huiden shit gedoe(:9) hebben om de fighters guild weer in te komen (was in dolle bui en heb bijna heel Cyrodill uitgemoord)

3. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat bedoel ik niet.

Als je op die link klikt, deze dus: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Leveled_Spells#Wizard.27s_Fury,

Dan zie je dat naar mate je level stijgt die Wizards Fury sterker wordt.
    Nu is men Destruction skill level 83, maar toch doet men Wizards Fury nog steeds maar de schade van Apprentice, dat begrijp ik niet goed?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ligt er aan wat je level is. Als je beneden de 20 bent maak je in de bergen rond Bruma etc veel kans, maar ook ten Noorden en Zuiden van Skingrad in de bossen willen nog wel aardig wat zitten. Probeer het daar maar eens en vergeet de bergen niet. ;)

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Is je gamercard gereset? Je hebt nog maar 0 GS :eek:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Jij speelde toch continu op het makkelijkste niveau?
    Ik vind dat je dan toch wel veel van het spel mist hoor...

7. Darkness-evil

Darkness-evil Benaan

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook uit de mages guild gestuurd ik zag zo'n vleermuis ding daar binnen en die heb ik toen vermoordt en dat was blijkbaar een member van de mages guild... toen was ik uit de mages guild gezet!!:mad::mad::mad:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je nu zeker al die kutplantjes gaan zoeken? :lol:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Altijd ja, maar ik mis niet. Ik weet, door veel over de game te lezen, dat het spel vooral ontworpen is voor mensen met zowel veel als minder veel talent. Neemt niet weg dat deze game voor mij al boven de 700 uur zit. Anderzijds neemt die zelfs pauzetijd op en dat klopt dan weer niet. Met alles op zijn makkelijkst zetten mis je niks, misschien een paar lullige puntjes XP, maar het effect daarvan is ook niet anders. Verder ook geen extra questen en nieuwe skills ofzo, dus prima voor mij. Bovendien wil ik lekker relaxen en in dit soort wereldjes oppermachtig zijn en niet onverwacht een giftige pijl van 30 meter in mijn nek.

Over pijlen gesproken: Wie kan mij een screenshot leveren van zijn eigen personage doorzeefd met pijlen? ;)

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    lolz ja dat heb ik wel eens (vaak) maar heb er geen screenshot van genomen:emo:

11. Sjengster

Sjengster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb een probleem in oblivion: Ik level niet meer up! Mijn 'progress to next level' balk staat helemaal vol maar ik blijf maar op lvl 4 staan (als ik ga slapen krijg ik alleen steeds dat bericht van vampier...).

Mijn major skills:

Armorer: 35
    Blade: 56
    Blunt: 38
    Hand to hand: 60
    light armor: 43
    Marksman: 30
    Sneak: 53

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Eh, weet jij hoeveel uitdaging je mist? Dat je echt moet kijken waar in je levelt? Op makkelijkste niveau kun je de game uitspelen zonder armor en wapens, nou niet echt interessant (voor mij dan). Het is veel toffer als je echt 2 uur in een cave loopt, en elke enemy moet analyseren, al je pijlen moet vergiftigen, om dan uiteindelijk helemaal in het diepst van de grot een dik armored item te vinden. In plaats van dat je in 10 minuutjes er doorheen rent, en iedereen killt met 3 slagen met je zwaard.
    Maarja, whatever floats your boat.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik wil niet veel zeggen, maar 75% van de grotten in de game zijn opgebouwd en vooraf gemaakte lagen en lijken soms heel veel op elkaar. Overal kom je wel die bekende stalagtieten gevallen tegen, die punten. Overal zit een kistje etc, dan ken je het wel. Wat betreft die armor is dikke onzin, want dat gaat per level en niet om de moeilijkheid. Ik ga ook niet elk vijand analyseren omdat je na 50 uur alle soorten en maten wel kent. Geloof me, speel de game maar eens op 1250/1250 uit, verken de hele wereld nog eens goed en ik denk dat je het wel zult zien. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Volgens mij begrijp je m'n punt niet.. De game veranderd INHOUDELIJK helemaal niets, maar qua beleving wordt de game vele male beter als je de moeilijkheidsgraad wat hoger zet! En als je inderdaad op makkelijk speelt, heb je op een gegeven moment wel zoiets van 'nou deze grot heb ik allang gezien, kistje hier, zombie daar etc etc'. Maar als je op normal/hard speelt, heb je bij elke grot weer een apart avontuur, en is het altijd weer anders.

En ik heb de game ruim 200 uur gespeeld, dus don't get me started :p.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Je hebt je punt gemaakt; zolang je maar begrijpt dat ik me op mijn manier net zoveel uren vermaak als jij. ;)

16. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Haha ieder zijn eigen stijl ik speel hem altijd gewoon op normal en soms hoger omdat je dan vaker kan slaan en meer exp kan halen per monster :D

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Dit soort spellen zijn gewoon geschikt voor meerdere speelstijlen. Ieder zijn eigen zoals wel blijkt; dat de game door mij en Tyrant nog steeds gespeeld word is toch het meest positieve. O-)

18. Darkness-evil

Darkness-evil Benaan

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik moet 20 daedra harten zoeken en 20 dingen van vleermuiZen8)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Tip: Zoek de Alchemy winkels eens af in The Market District van The Imperial City. Eens in de 3 gamedagen moet je daar wel het een en ander vandaan kunnen halen. Die harten kosten bij de Main Ingredient 25 septims, maar als je goed handelt kan je ze voor minder per stuk krijgen. O-)

20. Darkness-evil

Darkness-evil Benaan

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankjewel:D, want ik had geen zin om in een poort van oblivion te gaan en dan 20 daedra moeten afslachten en hun harten pakken8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina