Maar, maar, maar, die bomen en het vuur moeten ze echt verbeteren! (het vuur van als iets al in de brand staat, bijvoorbeeld een bosje, niet een explosie dus!)
Wat maakt het uit? Het word gecompenseerd door alle andere indrukwekkende aspecten van de game! ( En dat zijn er veel ^^)
Hebben ze ook in de normale versie de Annihlator (ofzoiets ) in plaats van kogels een soort van "shells" gegeven? Bij mij (bij Lost and Damned) iig wel, en het is zo chill
Is er erg veel host voordeel of wat ? Net ff weer met iemand gespeelt en we werden achter elkaar neer gemaait met de normale machine gun door gasten 2 straten verder.
ik zit te wachten tot ie wat goedkoper wordt, er komen zoveel games uit die ik wil en als deze nou uiteindelijk naar 20 gaat ga ik hem zeker halen
http://www.mymemory.co.uk/Xbox-360-Games/Microsoft/Grand-Theft-Auto-IV-(GTA-IV)-(Xbox-360) net geen 30 euro.
heeey das een mooie, miss toch nu maar ff kijke heb hem al eens geleend van vriend, een van mijn favoriete bezig heden blijft toch mensen aanrijden op zebrapad, gwn grappig hoe ze vallen
Ja, blijft een tof spel. Zelf doe ik graag GTA race want dat is gewoon lachen, lekker met zijn allen elkaar afbeuken en racen tegelijk. Ook weer wat minpunten... Mensen die voor het geld gaan proberen je zoveel mogelijk te spawnkillen. Erg irritant want je kan geen kant op. Als je racet, en je zit bijvoorbeeld met z'n 10en, moeten de eerste 5 finishen voordat er een deadline tijd komt. Wel fijn opzich, voor de laatste 5. Want de rest moet vaak heel lang wachten omdat de laatste 5 meestal gewoon kloten. Mja, verder toppie!\o/
ik moet nog 1,8 miljoen voor level 10, maar tis idd erg saai.. 1.800.000/4500 = 400 potjes voor mij :{ en dan moeten ze ook dus succesvol zijn.
hallo ik vroeg me af dat als je GTA san andreas koopt van xboxlive(1200 mxp) of er dan ook achievments bij zitten en je gewoon de hele story kan spelen. grt,