1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Anno 1404

Discussie in 'Games' gestart door Jeruzame, 24 jun 2009.

  1. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke,

    Ik heb carpets nodig en daarvoor heb ik silk en indigo oid nodig, nu heb ik genoeg silk en indigo opgeslagen in mijn warehouse

    dus ik maak die carpetgebouw, maar hij geeft nog steeds aan dat die silk en indigo nodig heeft..

    die warehouse staat er gewoon vlakbij en zit genoeg silk en indigo, wat doe ik verkeerd?
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zit er trouwens ook combat scenarios in deze game of is het echt alleen je stad opbouwen en onderhouden en onderhandelen?
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Is het Carpet-gebouw aangesloten op de weg? Staan er nog veel meer productiegebouwen rond dat Warehouse? Misschien hebben de werkers het te druk...
     
  4. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    De twee Hard-scenario's zijn combat, moet je de enige overgebleven speler worden op de map... En ook in de Campaign zit een combat chapter...
     
  5. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Begrepen

    Ik doe nu gewoon nog steeds continuous play dus heb geen doel dat ik moet behalen ofzo op de paar quests na die ik af en toe krijg

    Ik wil gewoon lekker eerst een grote stad bouwen vandaar dat ik deed

    maar nu komt mijn vraag

    kan je ook in deze mode alles unlocken? ik heb nu bijna 5000 inwoners en ben aardig op weg maar kan ik ook die grote kathedraal/moskee bouwen etc?
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    In Campaign is niet alles beschikbaar (ook niet nodig voor het verhaal in de chapter), in de scenario's volgens mij wel...
     
  7. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Yup, als je op het gegeven moment alles hebt geunlocked door oa. een bepaalde hoeveelheid nobles naar je stad te trekken kan je ook die grote kathedraal bouwen
    :thumbs:
     
  8. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    mooi, thanks!!
     
  9. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ongelooflijk...

    ik heb nu een grotere kerk (church) gebouwd en die kleine kerk (chapel) weggehaald..

    de peasants en 1tje hoger dan de peasants (ben ff de naam kwijt), hun faith staat gewoon op 100%.. oftewel de chapel is vervangbaar voor de church

    nu komen die irritante patricians (als ik de naam goed heb, die iig bier willen etc)

    hun faith staat nu op 70% met die grote church, waar blijft die overige 30%

    die staat dus leeg vanwege het onbreken van de chapel WTF!!!!!!

    waar in hemelsnaam hebben zij een chapel voor nodig terwijl de andere het niet nodig hebben, die 30% leegte is geloof ik teveel waardoor ze niet verder kunnen groeien of niet?

    ik heb geen zin om weer zo'n chapel in de buurt te plaatsen, die dingen hebben al een beperkte bereik en het neemt teveel plaats in beslag
     
  10. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahaha, ook al wil je 't niet, er zal weinig anders opzitten... :)
     
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben geen chappel nodig om door te groeien. Ik weet dat hun faith niet op 100% staat, maar het is hoog genoeg om door te groeien. De volgende stap (nobels) hebben dan weer geen chappel nodig. :+
     
  12. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    hoop ik voor ze:+
     
  13. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nu 2500 (ong) patricians

    and 1600 nobels

    alle behoeftes zijn vervuld van die patricians, maar willen geen nobels meer worden

    moet ik meer huizen/marketplaces ofzo maken?

    want het ging in het begin echt SNEL, nu opeens supertraag

    me eiland (large size ook) is al bijna vol ook..
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    idd meer huizen bouwen. Je hebt zoveel van de vorige klassen nodig om een huis van de volgende klassen te krijgen.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe vergroot je in hemelsnaam je building area?
    heel irritant dat ik maar in zo'n klein gebiedje kan bouwen.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Met een small market building :)

    Edit:

    Hellup!

    Ik wil een bazar bouwen maar ik mag die niet bouwen van die stomme baard! :+ Wat moet ik nou doen? Zijn er ook nog andere manieren om aan Spices te komen? Verder is dit wel echt een vet spel!
     
    Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja hij viel mij ook wel mee. Ik dacht dat het zoiets als emperium romano(ofzo) zou zijn. Die was in het begin leuk alleen namate de problemen zich begonnen op te stapelen was het gewoon niet leuk meer. Dat valt bij deze(nog wel altans) mee.

    En nu ik weet hoe ik mn bouw gebied kan vergroten is het er ook een stuk makkelijker op geworden.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind anno veel moeilijker dan Imperium Romanum :+
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben hem sinds kort ook aan het spelen, en ik moet zeggen, geweldig spel. Doet me beetje aan de originele settlers denken ook, maar dan zonder het combat gebeuren, en das positief :9
    Verder zijn de graphics echt heeeeeerlijk mooi, ik krijg telkens zin om te zwemmen als ik dat water alleen al zie. Het warme weer helpt daar niet echt aan mee :+
     
  20. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je een bazaar?
    ik heb te weinig diplomaire relaties zegt die. hoe krijg je die hoger? wil nu toch wel eens verder met bouwen
     

Deel Deze Pagina