PS 2 sneller dan x-box :bewezen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StreetWarrior, 20 mrt 2002.

1. TheInfiltrator

TheInfiltrator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel zo'n plasma tv zijn
    dat ligt toch iets boven mijn budget vrees ik...

is er een mogenlijkheid een xbox op een monitor aan te sluiten
    heb namelijk een mooie 19 inch fd trinitron monitor van sony voor mn pc

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: ---------------

Wordt volwassen.
    Anti-man.

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: ---------------

jongen, ontwaak uit je droomwereld, IGN an alle andere reviewers zeiden DUIDELIJK dat de XBOX cersie het mooist was, en de extra content het beste.

dus wat raaskal je nou? :confused:

vind het echt verwonderlijk hoe Sony jou ingepalmd heeft. :)

4. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  5. Paula

Paula Guest

Ik had het over spellen, weet je wel, spellen, van spellen, dus van spellen >>>>>spellen <<<<<<<< Ik geloof best dat Halo het vetste >>>>spel<<<< is hoor

welk spel dan?? ik zeg gta3

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2002
  6. TheInfiltrator

TheInfiltrator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen zo'n hd tv heeft wel wat ;)
    alleen die prijs AAARGH :'-(

beetje geluk win ik flink wat in de staatsloterij kan ik er ook fijn op gamen }:]

7. Paula

Paula Guest

Sony??

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Jah....hij is een ps2 fanboy die het nu met de gamecube probeerd.... :confused:

ik weet het ook niet meer, sommige dingen zijn niet bedoelt om te snappen :9

hij is oeveral voor, behalve xbox, das toch op zijn minst RAAR te noemen 8)

misschien heeft bill gates iets gemeens gedaan tegen zijn familie ofzo, of is er een xbox op zijn hoofd gekomen?

(hoewel hij dat waarschijnlijk niet zou overleven, ik ook niet. nieman deigenlijk, ja behalve frans bauer, zit toch niks in die kop
    WHAHAA )

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    das relatief, voor iedereen anders ja toch?

dus er is nooti EEN beste spel, maar iedeereen apart heeft een beste spel.

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Missch. doet ie op een gamecubeforum met de xdoos strijden... je hebt van die hobbyisten.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    wghahaha gna!!!!! jah dies leuk!

12. swaquilino

swaquilino bok

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zeggen wel dat ik fanboy ben maar jullie zijn net zo hard bezig dusse niet zeiken, jullie prijzen de xbox de hemel in, terwijl dat nieuwe star wars spel op gamecube de rest toch wel weg blaast he, net zoals v-rally 3 op ps2 pgr weg gaat blazen.

13. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter gaan we met deze discussie over een half jaar verder!!
    Dan hebben we nog meer bewijsmateriaal dat de Xbox krachtiger is dan de PS2....
    Die console is net uit zeg... Over een half jaar zullen de vetste spellen op de Xbox of de NGC uitkomen..

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuwe Starwars spel is inderdaad erg mooi, maar het is nog geen vergelijkingsmateriaal omdat de Xbox net uit is en de NGC ook dus misschien hebben ze bij Nintendo al wat meer power uit hun console gehaald om tenminste op grafisch oppervlak te kunnen concurreren met de Xbox..

De developers zeggen ook al de hele tijd dat in de toekomst pas echt blijkt welke console de heftigste spellen heeft... En aangezien de PS2 alweer een tijdje uit is hoef je daar grafisch niet al teveel van te verwachten..
    Nintendo en Microsoft zijn net begonnen...
    (The war has begun)

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    let the games begin

16. Paula

Paula Guest

zekers! En wat ik zei over gta3 was idd mijn mening. Ik hoop maar voor jullie dat deze op de xbox uitkomt, want dit >vind< ik echt een topper.

Als jij er gelukkiger mee wordt he knul... Degene die nou nog steeds niet gelooft dat de xbox en gamecube krachtiger is dan de ps2 moet je gewoon negeren, want die stomme idiote discussies hier is echt webvervuiling.

17. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar dan houden ze eindelijk is op met dat gezeik dat de PS2 krachtiger is dan de Xbox..
    Maar aan de ene kant is het wel lache om hierover te discussiƩren.. Zeker als je weet dat je gelijk hebt...
    Haha.

18. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Swaqiliaoajaoaaol(ben't ff kwijt)
    Net alsof RL er beter uitziet als DOA3?
    Waar heb je het over...
    Is wel leuk spelletje by the way.

19. Paula

Paula Guest

Tja, grafix zijn idd wel geinig, maar lang niet zo belangrijk als gameplay. Met doa3 houd de gameplay snel op vind ik persoonlijk, half uurtje spelen en ik had het wel gezien. Bij soul Caliber op de dreamcast had je tenminste een vette missie paket, daar was je wel ff mee zoet. Als ze dat nou is in een vechtspel verwerken, net zoals street fighter alpha 3 op de ps1. Geweldig! Ik ben ook echt razend benieuwd naar sould caliber 2...

meer frustrerend bedoel je, de meeste die blaten maar een end in de weg. En zeker weten weet je het nooit, maar goed

Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2002
  20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    helaas ben ik het niet met je eens, je hebt nog nooit een xbox spel gezien dus j ehebt ook geen recht van spreken aangezien ik wel alle xbox games en rogue leader gezien heb. rogue leader is erg cool, en alweer uit de developers mond is het feit dat ze zeiden dat het ook op xbox makkelijk kon, en misschien ook zal komen.

dus tja, wij zijn hier geen ongeinformeerde onderdrukte website. we weten echt wel waarover we praten.
    jij daarintegen niet anngezien het enige wat jij kan gamecube en ps2 aanprijzen en xbox bashen.

wij hebben iks tegen die consoles, alleen door TE ZIEN dat de spellen op xbox mooier zijn en te lezen op de vele forums websties reviews etc etc kunnen wij constateren dat xbox betere graphics toveert.

ik wens je veel succes met je v-rally dat ken ik niet en geloof je hartelijk dat dat mooier is dan een gamecube en xbox. we zullen zien.

ik heb zo het idee dat jij niet eens een gamecube gezienhebt....alleen een ps2....

anyways, dacht dat je weg was andere forums terroriseren? welcome back! :9

Deel Deze Pagina