anwb er word in dit topic gezegd dat er een gratis anwb kaart kan worden aangevraagd. op de site staat die ie echt wel geld kost en wel 16 pleuro. hoe zit dit?
Scheisse man, heb ik net mijn crossover-cable in mijn ingeplugde netwerkkaart gepropt. De pc herkende de nieuwe hardware dus dat was geen probleem. effe die wazard gedaan, ging goed. De verbinding delen ging goed en mijn Xbox was direct connected, daar had ik dus totaal geen probleem mee, dat viel erg mee. Echter, ik heb wel verbinding maar mijn internet 'kan de server niet vinden'...bij geeneen internetpagina. Ik en mijn pa zouden pas een E-go card bestellen wanneer de verbinding er lag...Die ligt er nu maar ik kan het internet niet op en dat moet eerst weer gefixed worden door me pa Dat gaat lang duren...dus ik zit vandaag waarschijnlijk nog niet Live... Btw dit schrijf ik vanuit de mediatheek op school
Re: anwb De kaart heet ANWB Mobiliteitspas ® deze kaart kost € 16 per jaar en heeft een standaard credit van €1250. En is exclusief verkrijgbaar voor ANWB leden. Voor meer info en aanvragen kijk hier maar eens ANWB
Klinkt als DNS`ig probleempje. Maar als je xbox connected is, ligt het aan de instellingen van IE. Want anders had je Xbox al vast moeten lopen op de DNS. Tenzij je de DNS op de Xdoos wel zelf hebt aangegeven, en op de pc nie.
Zijn er meer mensen met het probleem dat hun CC niet gemachtigd (authorized) kan worden??? Ik heb dat namenlijk maar het is wel een VISA card
Originally posted by Xguus Scheisse man, heb ik net mijn crossover-cable in mijn ingeplugde netwerkkaart gepropt. De pc herkende de nieuwe hardware dus dat was geen probleem. effe die wazard gedaan, ging goed. De verbinding delen ging goed en mijn Xbox was direct connected, daar had ik dus totaal geen probleem mee, dat viel erg mee. Echter, ik heb wel verbinding maar mijn internet 'kan de server niet vinden'...bij geeneen internetpagina. Ik en mijn pa zouden pas een E-go card bestellen wanneer de verbinding er lag...Die ligt er nu maar ik kan het internet niet op en dat moet eerst weer gefixed worden door me pa Dat gaat lang duren ...dus ik zit vandaag waarschijnlijk nog niet Live... firewall moet wel uitstaan. Dat is bij mij in ieder geval.
Dames, dit gaat over credit cards en dergelijke, niet over verbindingsproblemen, daar zijn andere topics over. ff on-topic graag.
Zijn er meer mensen met het probleem dat hun CC niet gemachtigd (authorized) kan worden??? Ik heb dat namenlijk maar het is wel een VISA card
Ok, laat ik de vraag opnieuw stellen! Zijn er mensen die wel een afschrift of een rekening hebben gehad na het registeren van hun Live account, omdat zij voor het eerst een cc card hebben gebruikt. Groetjes
Even een vraag, weet er iemand of het zo is dat je maar 1 aansluiting/abo kan hebben per cc? Of kan je ook meerdere abo's hebben op een cc? Laat even weten, ik heb namelijk een ideetje, ik laat het nog wel weten . Alvast bedankt.
Nee, voorlopig niet althans. Het zou kunnen dat MS nog besluit andere betaalmethoden toe te voegen, maar daar lijkt het niet op, aangezien Live uiteindelijk een groot succes is geworden, ook met alleen credit card als betaalwijze. Ik denk dus dat het bij cc blijft.
Ben benieuwd ga zo eens naar de bank om een cc aan te vragen. Dan alles invullen en lekker xboxliven.