Guitar Hero gitaar problemen.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door biancka, 13 jul 2009.

1. biancka

biancka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben gisteren Guitar Hero World Tour aangeschaft en na 1 dag spelen piept de treble als een gek (heel irritant als iemand anders speelt! :mad:). Heeft iemand anders dit ook meegemaakt en is er een oplossing ???

Groetjes,

Biancka

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zou als ik jou was even terug naar de winkel gaan, zeker als je hem gister gekocht hebt. :)

3. biancka

biancka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er al bang voor. Las verder nog op internet dat het een veel voorkomend probleem is. Baal er erg van.

4. jordi360

jordi360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Silicone Spray!!

Hey,
    Ik las van je problemen met de gitaar en ik heb eigenlijk precies hetzelfde gehad maar dan na ongeveer 2 weken, dus ik heb toen siliconen spray tussen de naden van dat op en neer ding gedaan en dan moet je hem ff bewegen en dan ineens slaat ie veel beter aan zonder gepiep en veel soepeler*)

5. Tibor922

Tibor922 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar hero probleeeeemmmmm Help help help

Hallo iedereen ik heb laatst guitar hero world tour met gitaar gekocht ( marktplaats ) en na 1 week geeft het spel of de gitaar aan dat ik de whammy bar de heletijd ingedrukt houd dus zijn alle lange noten echt enorm vals WAT KAN IK HIERAAN DOEN

Groeten Tibor

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Even die gitaar openschroeven en kijken of die whammy bar niet vastzit ofzo..

7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde. het gepiep is nooit helemaal weggegaan

Deel Deze Pagina