Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    zo heb je mij wel een paar keer opgeblazen. In het begin wel leuk maar daarna wordt het gewoon zielig spawnkillen, ik spawn en boem dood... ;)
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Whehe ja dat is alleen op carrier. Daar zit je dan met 2 man. Weinig om te schuilen. En we willen op die vliegtuigen plakken. Soms ziet het andere team je dan lopen tsja dan is het zij of wij :+
    Het is namelijk veel leuker om ze eerst ff te laten vliegen en dan "boem". (daarnaast krijg je pas punten als iets buiten de homebase gebeurd).
    Maarja, als zij zo nodig ons van hun vliegdekschip willen proberen te knallen krijgen ze de volle lag *) ;)
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ligt EA Online er alleen bij mij uit (PS3 )? :mad:
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, hier ook (360)
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Werkt weer...
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Imo is het gewoon triest om in een basis te gaan zitten die niet kan worden overgenomen, maarjah dat is mijn mening.

    En zoals iemand al zei (weet zo niet wie :p) het lijk idd echt of 90% van de spelers geen ene moer van het spel snapt. Gisteren zat ik in een potje waar ik op 500+ punten zat en de eerste onder mij had 80 punten, gewoon omdat die lui alleen maar aan het klooien waren. Dan ben je toch blij als je de volgende ronde in het andere team wordt gesmeten.

    Ik geloof trouwens dat nu de reden zichtbaar wordt dat er in het begin zo weinig servers waren, zat gisteren in een server met 14 man, dat is ook vrij saai :mad:
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tja, Battlefield is gewoon een spel die iedere speler de vrijheid geeft om het op zijn/haar eigen manier te beleven. Dat is dan wellicht jammer voor de hardcore-fanaten die iedere game de hoogste scores willen halen, maar persoonlijk kan me dat eigenlijk niet zoveel schelen.

    Ik doe op mijn eigen manier mijn best, maar ik hou niet van dat korte afstand knallen en snel doorjagen naar de volgende basis etc. Ik wil lekker van een mooie afstand mijn steentje bijdragen, af en toe een kleefbom ergens bevestigen en dan wachten tot er een tegenstander langsloopt, en soms even lekker een vliegtuigje pakken of een beetje zinloos knallen in het luchtafweer geschut...

    Daar kun je wel over gaan zeiken, maar ik vind het juist de charme van het spel. Iedereen beleeft het toch iets anders.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar hoor je me ook niet over, ik heb het over die mensen die totaal geen bijdrage leveren, dus constant hun eigen vliegtuigen aan het opblazen zijn enzo. Het doel van het spel is uiteindelijk toch conquest, als je zo nodig vrij wilt rond rijden/lopen en dingen opblazen ga dan gta doen ofzo? |:-

    Zitten op 40 miljoen kills ondertussen!
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  9. Mcnabby

    Mcnabby Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me aub helpen??
    Ik krijg, na zoveel dagen, nog steeds de melding "failed to connect to EA Online".
    Wat moet ik doen om dit opgelost te krijgen? Blijkbaar ben ik één van de enigen die dit probleem zolang hebben.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil de hoogste score niet ik wil winnen.

    Ik heb een hekel aan de mensen die niet goed meehelpen of helemaal niks doen. 5 minuten in een basis staan of de jeep rijden terwijl je achterin staat en zodra ze een vliegtuig zien de jeep er heel hard heen karren en instappen en wegvliegen terwijl ze jou achterlaten in de jeep.

    Of in een gunfight bent met een tegenstander in een 2 vs 1 gevecht en dat ineens in een 1 vs 1 gevecht veranderd omdat die persoon zo graag dat vliegtuig moest pakken.
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.821
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Tja, dat zul je altijd in het begin hebben bij nieuwe games. Niet iedereen heeft dit meteen afgelopen woensdag gekocht en kent de controls etc. Spelenderwijs ga je dat leren, en vervolgens ga je langzaam maar beetje je steentje bij dragen, of, wanneer dat kutten gaat vervelen, gaan ze een andere game speler.

    Daar moet je je niet zo druk om maken.
    En vergeet niet dat jij je hoge scores ook kunt halen doordat er zoveel figuren tussenlopen die er geen fuck van bakken ;)
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    @Tco

    De hoogste score is ook niet altijd een must voor mij, ik wil gewoon fun hebben, maar het zou allemaal net wat leuker zijn als het team goed samenwerkte.

    @Yi-Long

    Haha, ik maak me er ook niet zo druk over, ik snap het ook best dat sommige mensen een beetje moeten inkomen. En zoals ik al zei, hoge scores hoeven niet altijd, ik ben ook wel vaak te vinden in een vliegtuig, en eindig dan de rondes met een magere 200 punten, maar probeer ondertussen wel mijn team te helpen en boven alles plezier te hebben natuurlijk. :p

    @Mcnabby

    Er staan in dit topic, of het vorige topic wel wat oplossingen volgens mij, iets met de FNR4 demo en registreren.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toch maar even wat punten gekocht voor deze game. Wil wel 's zien waarom iedereen zo lyrisch is! :+
     
  14. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch vind ik het eigenlijk zonde dat je granaten en rockets/tube rechargen. Op een of andere manier haalt dit toch wel iets van pret weg...,
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    ^^
    Nee! Wat een uitvondst zeg. Ik erger me altijd dood in shooters als je maar 1 of twee extra magazijnen meekrijgt. Die is lekker arcade, gewoon lekker unlimited kogels\o/ En het is ook niet zo dat je nu continu granaten aan het gooien bent want zo sterk zijn ze nu ook weer niet.
     
  16. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    1200 punten is omgerekend maar 12 euro.. dat is toch niks?
    er bestaan geen betere games voor zo weinig geld vind ik...
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand zin om vanavond mee te doen?
     
  18. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, de impact(range) van granaten zijn best goed gebalanceerd
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel is echt voor mij een van de betere games van de afgelopen tijd. Ben nu eindelijk weer eens vaak online te vinden :p
    Sta nu 273 van de wereld dus das wel netjes :D
    Mensen die houden van teamwork - winnen - hoge scores en lol moeten mij maar een invite sture :D
    Sta samen met Phalanx05 elk potje bovenaan :)
     
  20. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 39.508.916 kills. Binnen een paar uurtjes is de vierde map er...

    \o/:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina