Dames & games

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkie, 27 apr 2002.

  1. Darkie

    Darkie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoe het tegenwoordig zit met de dames en gamen. Het is een lange tijd nogal een 'heren aangelegenheid' geweest en heb het idee dat het nog steeds zo zit. Op m'n werk zitten er twee dames (beide jong) die allebei niet van gamen houden: maar 'hun heren' hebben allebei wel een console (eentje een Xdoos... de ander een N64)... ikzelf heb de Xbox (uiteraard) en nog een PS2. Mijn vriendin is ook al geen gamer maar wordt heeeel voorzichtig aangestoken door mijn game koorts. Nu hoop ik dat de ladies ook een lekker aan het gamen gaan zodat ze niet zo zitten te zuchten als 'hun heertjes' weer 'ns bezig zijn met hun console. Het is toch veel fijner om saampjes te gamen? :)

    En even 'off subject'. Ik word erg moe van al dat geflame op consoles... wees blij dat er nu 3 consoles zijn! Meer games voor ons en lekkere snelle prijsverlagingen. Als bijvoorbeeld Xbox alleen op de markt was gekomen dacht je dan dat ze die prijs van 479 naar 299 hadden gedropt? Denk eerder dat de launch prijs iets van 699 was geweest ipv 479 en over een jaar of zo een 'gigantische' verlaging naar 449 Eurotjes! :) En ik ga voor alle drie (XBox, PS2, GC)... nog meer gameplezier voor deze jongen :)
     
  2. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Have fun met al je apparaten.;)
    Speel ook welles met m'n vrouwtje, heb bijv. Halo samen uitgespeeld maar de verslaving, als die al lichtjes op treedt, lijkt gewoon veel sneller weg te gaan bij de vrouwtjes. Uitzonderingen daar gelaten. Of ze spelen 1,5 jaar Tetris of BAM ofzo:r Naja, 't zit er niet echt in dat dat mega gaat omdraaien volgens mij.
    En das jammer.:)
     
  3. supershiva

    supershiva Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin hield in het begin toen we net met elkaar gingen ook niet echt van games, maar nu we al een paar jaar met elkaar gaan moet ze er toch echt aan geloven :cool: Ze speelt nu vrolijk op de PC mee met C&C Renegade, Unreal Tournament en Rally Championship 2000 :p en nu ik de Xbox heb doet ze ook gewoon mee met RallySport Challenge en ik moet zeggen dat het er goed af gaat.
     
  4. TaMMie

    TaMMie Vrouw van...

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al ergens anders heb gezegd, ik denk dat de Gamecube er voor gaat zorgen dat meer vrouwen gaan gamen omdat deze, qua vorm, kleur en spellen, gewoon meer vrouwen aan gaat spreken dan de X-box.

    En trouwens, als je als vrouw gaat zitten zuchten omdat je vriend aan het gamen is....wat ben je dan voor vrouw? :confused: Geen hobby?

    Maar goed, ik game dus wel op alle consoles die we in huis hebben en ik geloof dat mijn vriend er wel blij mee is ;) (ik hoor hem nu heel hard 'ja hoor!' schreeuwen) En ik geloof best dat er meer vrouwen zijn die net als ik gewoon die controller oppakken en ermee spelen....en niet omdat ie zo fijn trilt!

    :eek:
     
  5. Flood

    Flood Guest

    het is dat je het zelf zegt...:9
     
  6. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij met mijn vriedin willen praten please? Die speel alleen een subgame van Fuzion Frenzy ( DJ spel ) en voor de rest speelt ze niet, omdat ze het "toch niet kan"..... ;)
     
  7. Darkie

    Darkie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk krijg ik dat ook nog eens een keer voor elkaar met mijn vriendin :) Nou ja, nu hoeft ze natuurlijk niet verplicht aan de games ofzo :) Maar het zou wel leuk zijn als beide geslachten aan het gamen gaan. Misschien heeft 't wat meer tijd nodig. Op Internet zaten in het begin ook bijna alleen maar mannen. En da's nu toch ook wel anders.
     
  8. Darkie

    Darkie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt. X-box heeft inderdaad meer titels die mannen aanspreken (DOA3 bijvoorbeeld :)) En de Gamecube heeft meer 'cute games' zoals dat Monkey Ball en de Mario games uiteraard. Hopelijk krijg je gelijk! :)
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik heb geluk denk ik, want myn GF vindt videogames wel leuk....vooral 3D-fight-games en puzzle-streetfighter...
    Heb dus ook Dead or Alive besteld omdat zy die erg leuk vond, toen we hem een half uurtje hadden uitgetest by FAME in Amsterdam...kon haar byna niet wegkrygen by dat spel vandaan, sweet huh!?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat DJ spel 0wnt!
     
  11. Loekos

    Loekos Huur moordenaar

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik moet alle consoles kopen van m'n vriendin.. ze heeft altijd de beste warez boards voor me, ze fragt en gibt me in q3(als ze me 3 keer achterelkaar verslaat moet ik verplicht over haar heen) ze zuipt als een ketter boert nog harder als ik,ze speelt een race spel in een dag uit ze heeft dubbel d, en in bed lig ik altijd onderop 8)
     
  12. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin is geen gamer,maar af en toe eens lekker DOA3 spelen vind ze wel leuk :)
    Lekker slaan en schoppen....dat doet ze nu bij mij niet meer 8)
    Maar dan moet ik haar wel af en toe laten winnen....anders krijg ik toch weer klappen! :'-( hahaha
     
  13. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    mijn GF schiet lekker mee met halo en soms sta ik ervan te kijken hoeveel agressiviteit zo'n lief ogende meid in zich kan hebben....... shit zeg, als ze het maar niet op mij uit dan vin ik het best!

    ff nog 1 vraagje wat hier misschien niet helemaal hoort maar ik stel hem toch: wie van jullie heeft fuzion frenzie?? ik zit erover te denken deze te bestellen als 1 van de 2 gratis games..... ik heb er heel verschillende revieuws van gelezen en ik weet het nu ook niet meer.....
     
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem.. Hij is alleen leuk als je 4 controllers, 3 vrienden en een krat bier hebt :). Single player kan ie mij weinig boeien.
     

Deel Deze Pagina