1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 16]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt het tegenwoordig ongeveer totdat de Xbox weer terugkomt ?
    Mijne gaat maandag weer richting Duitsland vanwege een RROD...
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2009
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    8 dagen. :)
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de mijne ook terug in ongeveer een week (en dat kwam alleen omdat ik die tickets pas een paar dagen later had uitgeprint :9).
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als ik ze aan de telfoon krijg dan vragen ze wel om wanneer ik de xbox gekocht heb... Ik zei dat het waarschijnlijk begin 2006 was, en dan moet je 75 pleuro betalen.

    Maar toen vroeg ik, als ik hem Juli 2006 gekocht had of er dan wel garantie nog opzat en dat was idd zo. Maar ik heb die bon allang niet meer. Dus wat kan ik nu nog doen?

    Moet ik gewoon die 75 euro betalen omdat i niet kan bewijzen dan ik hem nog geen 3 jaar heb?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Opnieuw bellen, dan krijg je iemand anders aan de lijn en gewoon zeggen dat je hem in september 2006 gekocht hebt. Bon vragen ze toch niet en de productiedatum zegt niks. Een xbox kan immers heel lang in een winkel blijven liggen.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gedaan, gezegt augustus 2006 en "meneer wilt u nu de aankoopbon scannen en opsturen binnen een week". Alles is geregistreerd en nu moet ik een bon hebben van augustus 2006 8) =(

    Net mail:

     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
  7. ferheeskens

    ferheeskens Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox spel start niet!:mad:

    Hallo,
    Ik heb het spel prototype! Als ik het spel in de xbox doe staat er Play DVD. Maar normaal komt er de staan Play GAME maar nu staat er Play DVD. als ik er op klik komt er groot XBOX 360 te staan. en dan kan je het bedienen als een dvd. Er staat dan Play,Pauze,Menu enzo. als ik op play druk staat er dat het niet mogelijk is. Maar er moet gewoon Play GAME komen te staan.

    Alvast bedankt!
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik een jaartje geleden ook gehad bij PES 6. Ik dacht dat het aan het spel lag, want alle andere spellen deden het nog wel. Maar na ong. een week kreeg mijn Xbox 360 een RROD, dus waarschijnlijk krijg je binnenkort ook een RROD. Zo ja, even bellen met MS en dan halen ze jou Xbox op
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou dat is wel heel erg voorbarig. Ik heb het ook soms wel eens.
    Maak je cd even schoon met een zacht doekje, en kijk of er niet teveel stof in de discdrive zit. Ook wat je kan doen is als je je Xbox verticaal hebt staan dat je hem even horizontaal neer zet en dan nog eens probeert.
     
  10. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo xbox net opgehaald door UPS. Zit volgende week toch in new york dus kan hem wel even missen :p
     
  11. psgownzzz

    psgownzzz Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat je XBOX360 echt zo snel kapot??? neef van mij heeft hem al 2 jaar of nog langer zelfs en heeft er nog nooit problemen mee gehad.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alleen als je 'm op de grond laat vallen gaat ie snel kapot ;). Als je er normaal mee omgaat kan die jaren zonder problemen meegaan :p
     
  13. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem sinds april 2008 en ik denk dat de oorzaak het warme weer was.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ja, precies tot je geen garantie meer hebt en weer een nieuwe moet kopen of te betalen voor em te repareren, met grote kans dat na een jaar ie weer kapot is en je weer kan $$ |:-

    Kan het beter zo doen als een maat van me, daar gaat ie bijna elk jaar kapot, krijgt ie een nieuwe en steeds weer extra garantie erbij... die van mij gaan precies na de garantie kapot :mad:
     
  15. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je dan garantie op de reparaties??? Dat is niet gebruikelijk...
     
  16. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn iets meer dan 3 jaar oude xbox 360 kreeg gisteren eindelijk zijn eerste RROD.

    Ik bellen met de support maar nee de garantie van 3 jaar was minder dan een maand geleden verlopen. Ik vroeg aan die support gast of hij nog iets voor mij kon doen. Hij ging nog even aan een college vragen of ik kon worden gematst maar dat werd ik niet :mad: .

    Het laatste wat hij voor mij kon doen was een email adres geven (xboxsup2@microsoft.com) waar ik nog wel kon zeuren om gratis reparatie.

    Dus ik heb een mail gestuurd, maar ik heb nog niets terug. Heeft iemand nog een handige tip? Ik kan natuurlijk opnieuw de xbox support bellen en kijken of ik dit keer door een andere medewerker wel wordt gematst.

    Ik zat er ook aan te denken om de datum van aankoop op mijn aankoopbon te veranderen (fraude dus) zodat de reparatie gratis is.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal ik nooit doen.
    Stuur idd die mail en als dat niet werkt idd nog een keer bellen, en hopelijk krijg je iemand anders aan de telefoon. Het gebeurd wel vaker dat de werknemers andere beslissingen nemen. :)
     
  18. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie.

    Ik wacht met spanning af op het mailtje. Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Als ze de reparatie nog steeds niet gratis willen doen dan stuur ik wil zo'n mailtje terug van "ik ben erg teleurgesteld in Microsoft en het gaat hier om een fabrieksfout en het is een ondeugelijk product".
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dan had je 'm net ervoor een keer op de grond moeten gooien :+
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat gaat de volgende keer ook gebeuren.

    Als ze een ondeugdelijk product leveren moeten ze gewoon em repareren, ook als je net na die 3 jaar garantie zit. Van al mn vrienden met een 360 was ik de enige die nog nooit een RROD had gehad, sommigen zelfs al 4 keer! En die kregen steeds mooi een nieuwe, met een extra jaar garantie steeds. En ik mis nu de boot omdat die van mij het net na 3 jaar begeeft |:-

    Hoop echt dat de volgende xbox die ze gaan maken bulletproof is en niet weer een snel in elkaar geflanst product die bijna 100% zeker een RROD gaat krijgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina