[XOne] cc gegevens beveiligen met password

Discussie in 'Games' gestart door Eeks, 23 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eeks

Eeks see more

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag de cc van m'n pa niet gebruiken voor live want hij is bang dat microsoft ooit gehackt zal worden.
    Nu staat er in de faq dat je je cc gegevens kan beveiligen met een password zodat alleen jij gegevens kan wijzigen of betalen.
    Maar stel dat Microsoft nou gehackt wordt (bijna onmogelijk maar vertel het m'n vader maar:mad:) helpt dat password dan nog tegen die hackers?

2. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn moeder wil cc ook niet uitlenen en ook hoe je het went of keerd ze leent het niet uit..
    ik heb daar redelijk ruzie opgemaakt en zovaak vertelt dat het veilig is op xboxlive maar ze lijkt het niet te horen.

Maar als je een pass opgeeft word dat opgeslagen en alles wat opgeslagen is/word kan door een hacker worden gevonden.

Maar xbox is weer een andere kwestie

3. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat wachtwoord geld alleen voor de gegevens op jouw Xbox.. Maar Microsoft kan eigenlijk niet gehackt worden.. Dat is net zo onwaarschijnlijk als dat iemand vrolijk rondsurft op de computers van de NASA..

Die servers zijn zo op en top beveiligd. En dat mag ook wel als er zoveel CC gegevens in hun databank staan.. Maar goed, de kans dat MS gehackt wordt is nog kleiner dan de kans dat morgen Saddam in de slaapkamer staat.

4. Karperoog

Karperoog Guest

Denk het niet. De CC gegevens staan trouwens niet in de Xbox zelf. Het staat in de zwaarbeveiligde informatiecenters van MS. Als je gehackt ZOU worden, dan ben je hoogstwaarschijnlijk ook verzekerd voor de eventuele fraude.

Idd zoals hierboven gezecht word, de kans is zóóó klein! Net zoals banken die gegevens bewaren. Die worden ook niet één twee drie gehackt.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2003
  5. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Dat mensen niet begrijpen dat als je betaald met je cc in een restaurant dat vele malen leiper is als over internet. Die gast van het restaurant kan namelijk zo makkelijk alle gegevens overnemen als hij even naar achter is en van alles op internet kopen.

Over internet zit er een beveiliging in die je dus niet hebt als je iemand gewoon je kaartje geeft.

6. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dat is ook de meest voorkomende vorm van fraude met CC's
    maar ja, internet is eng en anoniem en hackers kunnen alles... volgens de films...
    Denk niet dat iemand bv. 1024 bit key zomaar effe kraakt, zie de 64 bit projecten op tweakers

7. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    en als ze dan ooit binnen komen... dan is de kans klein dat ze jouw cc card er uit picken

8. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nog iets ik ben student dus volgens mij kom ik niet eens in aanmerking voor een cc best bale maar ik ben wel ouder dan 18

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als student krijg je zelfs korting voor CC enzow... Informeer der maar ez naar...

10. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Je meot een minimaale inkomst hebben per maand, en vele hebben dat niet als ze 18 (+) zijn

11. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    serieusss ik dacht dat je pas in aanmerking kwam voor een cc pas als je meer dan 2000 verdiende ofzo

12. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    het is iets van 600 euro ofzo dacht ik wat je moet verdienen per maand

13. TWDman

TWDman Live! Online Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    bij de ABN Amro is het 900 :+

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Postbank is niet zo streng weet het preciese aantal niet

15. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders vertrouwen Ms wel en ik mag dus wel de CC gebruiken.....dus6 ermee! :)

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit staat ook in de centrale credit card thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina