Ik mag de cc van m'n pa niet gebruiken voor live want hij is bang dat microsoft ooit gehackt zal worden. Nu staat er in de faq dat je je cc gegevens kan beveiligen met een password zodat alleen jij gegevens kan wijzigen of betalen. Maar stel dat Microsoft nou gehackt wordt (bijna onmogelijk maar vertel het m'n vader maar) helpt dat password dan nog tegen die hackers?
Mijn moeder wil cc ook niet uitlenen en ook hoe je het went of keerd ze leent het niet uit.. ik heb daar redelijk ruzie opgemaakt en zovaak vertelt dat het veilig is op xboxlive maar ze lijkt het niet te horen. Maar als je een pass opgeeft word dat opgeslagen en alles wat opgeslagen is/word kan door een hacker worden gevonden. Maar xbox is weer een andere kwestie
Nee, dat wachtwoord geld alleen voor de gegevens op jouw Xbox.. Maar Microsoft kan eigenlijk niet gehackt worden.. Dat is net zo onwaarschijnlijk als dat iemand vrolijk rondsurft op de computers van de NASA.. Die servers zijn zo op en top beveiligd. En dat mag ook wel als er zoveel CC gegevens in hun databank staan.. Maar goed, de kans dat MS gehackt wordt is nog kleiner dan de kans dat morgen Saddam in de slaapkamer staat.
Denk het niet. De CC gegevens staan trouwens niet in de Xbox zelf. Het staat in de zwaarbeveiligde informatiecenters van MS. Als je gehackt ZOU worden, dan ben je hoogstwaarschijnlijk ook verzekerd voor de eventuele fraude. Idd zoals hierboven gezecht word, de kans is zóóó klein! Net zoals banken die gegevens bewaren. Die worden ook niet één twee drie gehackt.
Dat mensen niet begrijpen dat als je betaald met je cc in een restaurant dat vele malen leiper is als over internet. Die gast van het restaurant kan namelijk zo makkelijk alle gegevens overnemen als hij even naar achter is en van alles op internet kopen. Over internet zit er een beveiliging in die je dus niet hebt als je iemand gewoon je kaartje geeft.
Ja precies, dat is ook de meest voorkomende vorm van fraude met CC's maar ja, internet is eng en anoniem en hackers kunnen alles... volgens de films... Denk niet dat iemand bv. 1024 bit key zomaar effe kraakt, zie de 64 bit projecten op tweakers
en nog iets ik ben student dus volgens mij kom ik niet eens in aanmerking voor een cc best bale maar ik ben wel ouder dan 18