xbox en meisjes? kan dat of niet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GameGirl, 26 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd mijn broertje aan het gamen proberen te krijgen, ik wou dat ik dat nooit had gedaan |:-
     
  2. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Me zusje van 12 is co-owner van mijn xbox (onze dus), maar ze gamed niet zo heel vaak, redelijk vaak THPS 3 en JSRF en af en toe Halo.
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    De mijne moet er helemaal niks van hebben, die loopt altijd pist m'n slaapkamer weer uit als ik achter de xbox zit of achter m'n pc.

    Dan krijg je weer dat standaard gezeur, ik had net zo goed niet hoeven komen en je hebt helemaal geen tijd meer voor mij bla bla bla 8)
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn nageboorte 8) hehe, nee mijn zusje van 17 vind een paar spellen op de Xbox leuk, zoals Tony Hawk en DOA3 (vraag me niet waarom :confused:). En the Sims natuurlijk op de pc.....

    Verder houdt ze helemaal niet van gamen, en das maar goed ook, want nou heb ik tenminste het alleenrecht over mijn Xbox, en hoef ik haar niet te gaan slaan enzo (tenminste niet daarom) }:]
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    pff...toen ik net mijn xbox had (sega pack) toen wilde mijn zus (18)gelijk al een potje sega gt2002 doen...ZE WON!!! kon ik gewoon niet hebben!! mijn andere zus begon te zeiken omda ik de NES had verkocht, omdat ze Super Mario 3 zo leuk vind (1 keer in de 3 week is ze thuis en dan zit ze er toch niet achter) bah!! zussen!! begin er niet aan!! :9
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    die keuze is helaas niet aan ons,

    als mijn zusje wil gamen(Halo) zou ze toch echt op mij moeten wachten}:] maar ze kan het best wel goed (co-op) dan en dat is wel lachen.
     
  7. systemerror14

    systemerror14 Sonic Deaf Monkey

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin vind Xbox wel kicken,..
     
  8. Freerider

    Freerider - Oldskool NL -

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorig jaar in Oktober van mijn vriendin een Xbox gehad voor m'n verjaardag.
    Ze speelt meestal de meest simpele (kaart) spelletjes op de pc, maar Dead Or Alive3 en race spellen vind ze ook tof !
    Soms verrast ze me met een nieuw Xbox spel, dus ik mag mezelf heel gelukkig prijzen met zo'n meisje :9
     
  9. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel eens vrouwen tegengekomen die dus behoorlijk goed kunnen gamen, ze waren althans beter dan mij.
     
  10. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    hahahahah lol ik heb gen zussen dus ik ben een rijk man als ik dit zo hoor:+
     
  11. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de enige die op mijn xbox komt................................en mijn kameraden natuurlijk:D
     
  12. Dennis_k

    Dennis_k Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Meisjes en Xbox gaat zeker wel

    Xbox en meisjes gaan zeker samen.
    Mijn vriendin speeld net zo vaak (en soms vaker) als ik.
    Alleen haar interesse gaat uit naar andere games zoals Blinx, LOTR e.d.
    Het enigste spel wat we samen spelen is Halo. Zijn nu sampjes bezig om het spel uit te spelen in Legendary mode.
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep gaat zekerz samen inderdaad ken genoeg meisjes die het wel leuk vinden om te gamen me 2 zusjes zeuren heletijd of ze ook mogen spelen.. maar dat laat ik meestal niet toe :p }:]
    maar als ze mogen dan spelen ze meestal DOA3 of Halo.. en moet zeggen zo beroerd doen ze het nog niet eens :)
     
  14. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn vriendin is verslaafd aan Burnout, is erg grappig hoor. Dus het kan best samen gaan...
     
  15. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin bakt er ook niet echt veel van, maar ze vind het ook totaal niet interessant. Het is voor haar vooral moeilijk om niet naar de controller te kijken als ze een knop wil indrukken.
    De Sims en monopoly tycoon op de pc zijn de enige spellen die ze wel leuk vond om te spelen.
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vriendin speelt af en teo wel met me mee, maar dan alleen fusion frenzy enzo niet van die spellen waar je veel tegelijk moet doen, of waar je echt moet weten welke knoppen je waarvoor moet indrukken...
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Me zus speelt Pikmin maar das geen xbox
     
  18. Dark

    Dark Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    He vetste is als 2 chicks gamen tegen elkaar :D , 2 vriendinnen van mij waren DOA3 tegen elkaar aan het spelen, ik heb me echt kapot gelachen, zij zijn veel fanatieker dan mij
     
  19. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    het is net hetzelfde als voetbal
    - er zijn er bij die het kennen en er naar kijken is geweldig
    me vriendin ramt maar op de knoppen en vaak komt er dan nog en leuke move uit ook (bij soul calibur op dreamcast) doa vind ze niks an
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    laat ze lekker meedoen... anders kan ik niet winnen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina