1. Call of Duty 2
2. Call of Duty 4 - Modern Warfare I (Verkocht!!!)
3. Forza Motorsport 2
4. Halo Wars CE (Code voor content gebruikt)
5. Mass Effect (Verkocht!!!)
6. Battlefield Bad Company (Onder Voorbehoud!!!)
7. Fable II CE (Code voor content gebruikt) (Verkocht!!!)
8. Fallout 3 (Verkocht!!!)
9. Gears of War 2
10. The Godfather II (Verkocht!!!)
Dit zijn de 10 games die ik verkoop. Bij The Godfather II en Mass Effect kan ik een guide bijleveren, maar voor je eigen kostenbesparing handig om op te halen. Dit uiteraard als je in de buurt van Sneek woont.
Ik doe gewoon aan verzenden middels een bubbeltjesenvelop.
Koop je twee games of meer, dan bereken ik 7 euro extra; omdat ik het dan speciaal voor de koper aangetekend laat verzenden.
1 Game gaat gewoon middels bubbeltjesenvelop plus 4 postzegels; met andere deal nog nooit problemen mee gehad.
Wanneer je geld overmaakt, hou hier eventueel rekening met het weekend en de verschillende banken. In sommige gevallen heb ik 6 dagen moeten wachten, maar dat is heel extreem, voor ik pas kon verzenden.
Jullie kunnen me in zoverre vertrouwen dat ik alles zo spoedig mogelijk na betaling verzend. Heb zelf ooit tweemaal 30 euro verloren via internet, dus ben niet gebaat bij haat.
Mocht je ergens interesse in hebben, gelieve een bod te plaatsen.
Ik zal quoten als het spel verkocht is en dan handelen we alles via PM af.
Om jullie en mijn eigen veiligheid vraag ik altijd het volgende:
Volledige naam
Adres
Postcode
Ik ken zelf twee goede dealers, de laatste met naam in mijn profiel; bij twijfel mogen jullie hem of Vegeta van dit forum vragen.
Veel plezier met bieden, morgen na 10 uur bekijk ik de eersten.
Hoop dat ik zo duidelijk ben geweest, niet overdreven ben en aan alle richtlijnen heb gedacht.
/Mod Door de nieuwe opzet van de X-bazar is het niet meer nodig om [TK]//[TK/TR]/[GEZ] in de topictitel te vermelden. Ik heb het even aangepast voor je. Zou je hier voortaan om willen denken? Lees voor het gemak [xbazar]de X-bazar regels[/xbazar] even door. Alvast bedankt! ~FFWD
/Mod Namaak modtags verwijderd, bij deze een waarschuwing hiervoor, bij herhaling zal dit zwaarder bestraft worden - Cookie
Laatst bewerkt: 22 jul 2009