He allen, ik heb net shenmue 2 gekocht, vet gaaf spel echter... ik heb net me eerste move gehaald (iron palm) en zit dus nog in het begin, maar daarna loopt ie vast en krijg ik een zwart scherm , morgen ga ik terug naar de winkel om em om te ruilen, heeft iemand anders dit ook al meegemaakt? de cd al paar keer schoon gemaakt, heeft wel een aantal lichte krasjes maar zou niet de oorzaak moeten kunnen zijn
Ik had ookal zoiets in Aggressive Inline! Toen werd het scherm zwart en er stond 'Error' en nog een paar cijfers op het beeldscherm. Gelukkig kwam het bij mij maar 1 keer voor!
Dat had mijn broer ook, ik had er geen last van. Ik heb drie andere spellen erin gedaan en toen laadde mijn broer de game waar hij was en toen heeft hij hem op een andere slot gesaved vlak voordat hij bij die gast kwam en toen deed die het prima.
GELUKT GELUKT HET IS GELUKT!!!!!!!!! Wat een topper zeg, daarna komt een vet gaaf stukje waarin je de bomen kaal moet slaan, waarin aan het einde dat oude mannetje met een klein klapje veel meer bladeren eraf mept dan jij!! Bedankt Boomer Boomer in the House!!!!
Mede gamers help ik altijd graag . Het is echt een strak spel he! Het is wel kei sloom meestal, maar het is gewoon iets magisch.