Ik ook niet, GTA IV hoogstens tien uur gespeeld en gewoon geen drol aan. Godfather I en II bij elkaar ruim 100 uur. Ieders zijn smaak, maar niets verslaat een goede free roaming RPG.
Hoe kun je je 150 uur vermaken met Fable 2? Ik heb echt 100% uit die game gehaald en was er toch niet echt lang mee bezig.
Ik speel altijd het liefst zoveel mogelijk spellen ipv een game! Maar ik kijk ook heel anders naar games dan de meeste van jullie .
Yep. Heb 2 keer nu uitgespeeld. Maar de ene keer met pure corrupt en bad zyn en alle people uitmoorden, en de andere keer een engeltje zijn Maar k vind het leuk om elke kist te ontdekken, hoge levels @ pub games hebben enz. Maar ben geen no life gast hoor, speel hetmaar uurtje per 2 dagen ofzo.
Fifa 09, al meer dan 1000 potjes. World of Warcraft, gewoon te veel.. nu niet meer gelukkig Pokemon op de gameboy, jesus wat heb ik die game vroeger veel gespeeld zeg. Halo 3 Runescape Habbohotel
Runescape Habbohotel Animal Crossing: Wild World Oblivion Pokemon games Echt jezus daar was/ben ik aan verslaafd
Haha al die Runescape's en Habbohotels hier . Ben nog geen enkele sims verslaafde hier tegengekomen! Zeker dat ik deel 1 in m'n vroegere jaren over de 100 uur heb gespeeld.
Danku. Ga jij lekker je zakcentjes uit geven aan 40 verschillende games en vervolgens zeuren dat je geen geld hebt? Al moet ik wel bekennen dat ik hem gewoon laat lopen tijdens het eten/pissen/boodschap halen/e.d. dus ik denk dat ik al gauw er een hoop uurtjes moet aftrekken, maar zekerste weten kan ik zeggen dat ik de 100+ wel haal.