Wordt Clone Wars wat?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baltimore Raven, 23 mrt 2003.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Veel info over de game heb ik nog niet gelezen maar zijn er personen die ervan overtuigd zijn dat dit een goede aankoop zou kunnen worden, en hoe gaat het Live gedeelte zich afspelen? wordt het een soort Mechassault maar dan ook met vliegertjes en zo in het Star Wars emperium?
    Ik ben tot op heden nog niet van plan om de game aan te schaffen wie heeft er voldoende argumenten om andere twijfelende mensen te overhalen?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet echt een topic specifiek over Live gaming, dus vandaar dat ik hem verplaats naar het Xbox Games forum.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me vooral vet om met lightsabers tegen elkaar te vechten! En dan nog de voortuigen erbij :D Deze game moet ik daarom ook echt hebben..

4. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die dan?

5. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt hij erg cool , hij komt als het goed is op 28 maart , kijk ook hier http://www.lucasarts.com/products/starwarstheclonewars/ op de officiele site , dit is zeker een game die ik ga kopen

"Take over where Episode II ends during the epic Clone Wars.
    Undertake missions ranging from intense close combat engagements to enormous large-scale battles.
    Pilot over five unique craft (Republic gunship, speeder bike, fighter tank, assault walker and even a maru) against 30 combat units.
    Play four entirely different multiplayer modes: team-based strategy, deathmatch, king-of-the-hill, and co-op endurance.
    Engage in 16 single-player missions on six expansive worlds.

Xbox™ Live
    Play with up to eight players over the Internet.
    Communicate with other players through voice chat.
    Play Conquest Mode with new exclusive weapons and commands. " vooral de conquest multiplayer mode lijkt me stoer .

6. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    FF een beetje oftopic, ik vind de laatste 2 starwars films niet echt leuk meer, die oudere, deel 4,5 en 6 zijn veel leuker.

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    /offtopic: Gaming4ever, agreed.
    2e zoog vooral.
    (ook al vinden de meesten 2weer beter als 1)

/ontopic: jah, dit spel gaat egt wel rocken, iedereen die het al gepseeld heeft iz addict, en ik heb al wat belovendefilmpjes gezien.

8. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    heb je links voor de filmpjes want die zou ik dan ook graag eens onder ogen zien?

Edit: never mind ik ben net de trailers aan het bekijken op de officiele site en ziet er idd wel goed uit maar ik ben van mening om de reviews een beetje af te wachten ik zou hem vooral in huis halen voor de Live support maar eerst zien of dit wel de moeite is, lijkt me vooralsnog wat rommelig en verwarrend maar we zien wel.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2003
  9. XForce1

XForce1 Guest

Mij lijkt het wel een cool spel hoor, ga hem zeker wel halen.
    Moto, Mech. en UC zijn wel leuk hoor Live maar zit echt met smart te wachten op wat nieuwe spellen.

Heb er inderdaad ook nog niet veel over kunnen lezen maar heb altijd al een zwak gehad voor Star Wars spellen dus zal wel goed zitten

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga hem zeker kopen (al was het alleen maar omdat dit een nieuwe Live titel is 8) )

11. ikah

ikah Guest

clone wars die heeft mijn broertje voor zijn GC ik vind hem ecgt tegenvallen hij zit vol bugs en de gameplay is allemaal teveel van hetzelfde mischien kom er wel verandering in voor de xbox versie...

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er is heel veel veranderd ... Ten eerste hebben ze de graphics en gameplay verbeterd ... en heb je nu ook een MP optie ... xbox live ... ik vond hem zelf ook tegen vallen voor de GC, maar dit spel word echt een topper voor de xbox!

:+

13. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me een gaaf spel !!!!! :D
    offtopic : Episode 1 was veel beter !!!!!!

14. ikah

ikah Guest

ok hoewel hij op de ps2 versie ook bout is en daar ook net op uit is...

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Yeah... JarJar rules :{

hoe kunnen mensen nou zeggen dat deel 2 zoog |:- Yoda was vet.

On-topic heeft iemand hem al in de winkel gezien ??

16. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    nee nog niet gezien , ik dacht dat hij de 28e kwam

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan natuurlijk wel is een paar dagen schelen, maar ook hier nog niks gezien jammer genoeg.

offtopic: Ik vind Ep. 2 persoonlijk een van de beste delen uit de Star wars trilogy.. Veel beter dan Ep. 1 in ieder geval!! :eek:

18. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet het niet.... eerst zien dan geloven is mijn motto:+

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    iemand?

20. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    /offtopic: Haha, idd, Yoda rullldde!, maar het is gewoon zo dat ik deze aflevering na 3x wel gezien had, had ik bij de anderen echt niet.

/ontopic: Hij zou de 28e uitkomen ja, maar het wordt echt een online toppertje, read and watch

thnqu :)

Deel Deze Pagina