1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 11 jul 2007.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik koop zo'n beetje alle tennisspellen. Op de Xbox 360 heb ik Top Spin 2, Top Spin 3, Virtua Tennis 3, SEGA Superstars Tennis en Smash Court Tennis 3 gekocht. De meeste spellen verkoop ik weer als ik ze zat ben. Op de PS2 heb ik ook nog Smash Court Tennis Pro Tournament 1 en 2 thuis liggen. Alle tennisspellen die er toe doen koop ik. Echt zo'n tennisjunkie ben ik ;)
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hm, ja ik snap je wel*)
    Heb zelf ook Top Spin 2, Virtua Tennis 3 en Top Spin 3.
    Ben nu ook een beetje aan t twijfelen voor Smash Court, maar die krijgt echt reviewcijfers als een 4,9 bij IGN geloof ik?
    Snap ik niet echt, als ik zo naar die filmpjes kijk.
    Speelt t echt zo slecht dan? En is Top Spin 3 echt vermakelijker?
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Top Spin 3 is grafisch beter, maar qua gameplay vind ik ze allebei net zo vermakelijk. Smash Court is wat ruw afgewerkt, wat technische foutjes. Maar tot nu toe vind ik het gewoon lekker spelen. Met Top Spin 3 ben je kwetsbaar aan het net, want je krijgt door al die power shots gewoon geen kans. Met Smash Court ben je juist aan het net een tikkie te sterk. Maar dat is dusver het enige wat ik erop aan kan merken. Qua bewegen en slaan gaat het net zo soepel als andere tennisspellen. Ik heb ook reviews gelezen waarin staat dat de online mode onspeelbaar is door de lag. Heb nu 11 potjes online gespeeld, amper last gehad van lag. Die reviews zijn echt te laag, daardoor was voor mij de drempel ook nogal hoog om aan het spel te beginnen. Door de technische foutjes en de graphics zou ik het spel een 7 geven. Daar waar Top Spin 8-en en 9-ens scoorde, waar ik het overigens niet mee eens ben. Toen ik net begon met Smash Court vond ik het niet zo goed. Daarna heb ik alle tennislessen gedaan en ik vind het nu heerlijk spelen. Als je van tennisspellen houdt, denk ik dat je hier ook een hoop lol aan kunt beleven.
     
  4. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf als ik online de world tour wil doen blijft ie hangen nadat ik een spelers heb gekozen. Dus bij Loading content. Please dont turn off your xbox 360 console. Ik kan dus niet online. Hebben meer mensen dit probleem?
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel al een tijdje niet meer, maar dat probleem heb ik nooit gehad als ik online wilde spelen.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook, met een poppetje waarmee ik al 4 seizoenen heb gespeeld, wilde aan de 5de beginnen voor een achievement, doet hij het niet. Heb het nog niet met een ander poppetje geprobeerd.
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het alleen online en dan bij al m'n poppetjes.
     
  8. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Top Spin 1 echt heel veel gespeeld
    En heb nu Top Spin 3 maar ik bak er echt heel weinig van :p
    Ik kan helemaal niet winnen, zelfs op easy niet.
    De oude manier van spelen was zo anders en ik blijf maar op die manier spelen, zeer irritant.
    Hadden jullie dat ook in het begin?
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik ook in het begin, ik moest erg wennen aan het nieuwe idee dat je op het juiste moment los moet laten.
    maar dat gaat vanzelf wel weer over, bij mij in ieder geval

    die trainingen willen ook nog wel eens helpen
     
  10. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het, dat de spelers langzamer lopen in versie 3? (Ten opzichte van deel 1)
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Euhm dat weet ik niet, ze lopen bij top spin 2 wel in elk geval 3x zo snel en de bal gaat ook 3x zo snel. (Demo teminste)

    Ik zit te twijfelen om dit spel te halen want het is super lachen om tegen vrienden te spelen. Komt er binnenkort nog een nieuw tennis spel (top spin of virtueel tennis)???
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Virtua Tennis 2009 is al uit.
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vraagt ie niet =(

    er is nog niks aangekondigd over een nieuwe Top Spin en aangezien er net de nieuwe Virtue Tennis uit is duurt het nog wel ff voordat er een nieuw tennisspel uitkomt.

    niet dat mij dat wat uitmaakt want ik heb er echt geen zin meer in, vond Top Spin zo snel saai worden, zo eentoning altijd, die rallies. ik kan me voorstellen dat het tegen vrienden wel leuker is de meeste van mijn vrienden houden niet van tennisgames of zijn er niet zo goed in en dan houdt het al snel op
     
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het online gedeelte nog een beetje levendig eigenlijk?
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Een vriend die het spel van me leende zei dat hij er een kwartier over deed om een potje te vinden, niet meer erg levendig dus.
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Potverdikkie, ik wilde het spel kopen maar weet dat de AI mij niet lang kan vermaken.
     
  17. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen wat de downloadable content inhoudt? Ik kan er namelijk nergens iets over vinden..
     
  18. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ik heb het spel +-2/3 maanden geleden voor het laatst gespeeld er zou iid DLC voor komen maar die is wat ik er van begrijp niet meer zal komen
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zouden extra spelers / legends (safin, hewitt, ferrero, agassi ) komen door middel van een DLC, maar die is nooit gekomen volgensmij.
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook niet dat het slim is DLC te kopen voor een toch wel aardig verlaten spel. Sowieso wel jammer dat maar weinig mensen Top Spin 3 kochten want het was zeker niet een slecht spel. Toen ik het vlak na de release kocht duurde het al even om iemand te vinden bij de online tournaments. Er zijn gewoon te weinig mensen die Tennisgames kopen denk ik.
    Zeker ook door de eentonigheid van Top Spin, zelfde rallies enzo, houd het snel op, jammer.
     

Deel Deze Pagina