[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een aanrader.Alleen leuker dan GTA weet ik nog niet.Ik vind ze beide even leuk

    Ik zit vaak op online maar heel vaak wordt de verbinding verbroken.Is dit bij jullie ook heel vaak?best lastig want zo kan ik al die online achievements nooit halen wat kan ik hier aan doen?(of heeft iemand een website ervoor?)

    /Mod Posts wéér samengevoegd - Cookie
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Je post best wel vaak dubbel, om eerlijk te zijn.
    Zoals ik al eerder had voorgesteld, het is erg handig om naar de forums te gaan van www.saintsrow2.com
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  4. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die nog twijfelt om de game te kopen: Hij is echt geweldig!
    Ik heb hem nu een klein weekje en de missies zijn gewoon steeds orgineel.
    Het spel zelf is zwaar funny.
    Jammer van de kleine foutjes die in het spel zitten zoals dat je auto/motor op zijn neus staat.
    Maar verder gwn een toffe game!
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    oh die foutjes vind ik wel leuk ik vind het eerder jammer dat er een fout
    in de online game zit.Verder is het echt een super game.
     
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Tja, voor een serieuze Free Roaming game moet je voor GTA IV gaan. Maar als je een hoop wilt lachen en het niet zo hebt op realisme dan is Saints Row 2 echt iets voor jou.

    Ik heb beiden games een poos gespeelt, maar SR2 heeft eigenschappen die GTA niet verwerkt zitten en vica verca (denk bijvoorbeeld aan die coole, oldskool muziek in SR2). Wat ik wel een beetje minder vind van SR2 is dat alles in het nederlands is (vb. Hoofdschot ipv Headshot), tuurlijk het is een keuze maar het is toch vreemd de eerste paar keren. Ook vond ik SR2 makkelijker dan GTA en dat resulteert voor mij dat ik toch langer GTA zal blijven spelen dan SR2. Maar die keren dat ik SR2 heb gespeelt heb ik keer op keer krom gelegen in mijn stoel van het lachen.
     
  7. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ja het is wel grappig maar het is wel jammer als je net je nieuwe dure motor heb gepimpt en die blijft dan daar staan.;)
    online heb ik hem nog niet gespeeld, is het het waard of raad je het toch af?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja die vertaling is echt waardeloos:

    "druk op Y om koop wapens"
    of een soort joint wat dan een Blunt heet vertalen ze naar Bot voorwerp in het nederlands. :'-(
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou bij mij doet online het heel raar.Maar ik geloof dat meerdere mensen daar last van hebben.Dus ik speel liever single player.Gisteren was er ook een leuke fout.Dan ging er een politieauto achter een gewone auto aan en even later bleven ze maar rondjes rijden achter elkaar.Hahaha.Was grappig om te zien
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat bedoel je met dat je nieuwe dure motor er blijft staan? (sorry heb het spel nog niet maar ben wel op zoek in mijn winkelcentrumpje;))
     
  11. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk, je kan voertuigen kopen in sr2.
    ik had laatst dus de allerduurste gekocht en ik dacht effe kijke hoe lang je hier mee een wiellie kan trekken.
    toen bleef hij op zijn achterkant staan en kreeg ik hem niet meer normaal.
    das wel jammer maarja.
    als dit gebeurd als je hem al opgeslagen hebt in je garage dan is het niet erg, je schiet hem kappot en je kan hem gwn weer ophalen.

    veel plezier met het spel want verder is hij gwn te leuk om te laten staan!;)
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja dat deed ik ook met mijn motor op 1 wiel bleef hij gewoon recht op de weg staan naar boven zeg maar ging ik er op zitten bleef hij gewoon nog staan.hahaah.Maar later kreeg ik hem wel gewoon te pakken.Het is zeker een top game.
    Heb er nog steeds plezier van.
     
  13. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Zodra je de motor koopt staat het al opgeslagen in je garage;)
     
  14. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus? ik dacht toch van niet hoor :confused:
     
  15. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje aan jullie die cd's en tags vinden jullie die zelf?Of stiekem met hulp van internet?

    Ik doe sommige van internet want het lijkt me best moeilijk om die allemaal zelf te gaan lopen zoeken.
    Al heb ik er wel een paar zelf gezocht maar die kwam ik gewoon tegen
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  16. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ze allemaal zelf, ik ben er eerlijk gezegd ook niet echt naar op zoek:x.
    als je allemaal gaat zoeken lukt dat nooit volgens mij, als je rondloopt vind je ze vanzelf. gwn zo min mogelijk met snel vervoer gaan :thumbs:.
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd zelf zoeken lukt ook niet volgens mij daarom doe ik het via you tube.
    Weet iemand waar je helikopters kan vinden?Ik bedoel een dichter bij plaats dan een vliegveld?Want ik moet elke keer naar het vliegveld om zo'n helikopter te zoeken maar die staat er niet altijd.Net had ik weer een bug.

    Reed in een auto door een hek en die hek bleef in mijn voorruit staan.Haaha wel grappig
     
  18. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Pfoe over tags en cd's gesproken. Net 5 minuten geleden mijn laatste CD en tag gevonden. EIN-DE-LIJK ! Met behulp van internet overigens.
     
  19. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan cool ik ben met cd's bezig.Heb al 28 van de 50(via internet natuurlijk)
    tags heb ik zelf al 17 ofzo gevonden maar de rest doe ik ook via internet.
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    @Natasja27

    Heb je de saints hide-out al? Dat ondergrondse huis zeg maar. Daar op het dak is een Helipad. Je moet dan alleen al wel een helikopter in je garage hebben staan.

    Edit:
    Weet iemand trouwens of er nog meer DLC gepland staat?
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009

Deel Deze Pagina