[XOne] [Saints Row 2] Algemeen [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 26 okt 2008.

  1. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee die heb ik nog niet zijn dat opdrachten?Moet ik die dan eerst halen voor dat je die helikopter daar kunt halen?
     
  2. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, als het goed is krijg je dat huis bij Mission Epiloque 3. Ik kan je alleen verder niet vertellen welke dat is, het is namelijk al een tijdje geleden dat ik de verhaallijn heb gespeeld.
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Saints Row Hide out heb ik al.Ik ging naar mijn helikopter teken en gelukkig stonden er helikopters in.
    Dat is beter.Dus ik had ze al.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hij ligt nu overal voor 30 euro te koop he. Is dit spel een beetje de moeite waard als je GTA4 ook al hebt?

    Ik ben niet zo van het gangsta-styletje en vrees dat dat nogal aanwezig is hieR?
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je GTA leuk vind vind je dit zeker ook leuk.Ik ben fan van beide spellen.
    Vind ze geweldig.
    Ik vind het waar voor je geld dit spel.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  6. woutahjwt

    woutahjwt Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    pfoee uuhm met missies krijg je er soms. verder kan je ze alleen op het vliegtuig vinden volgens mij :$

    ik heb nu 17 cd's en 19 tags zonder internet O-)

    goodlife ;)

    over die bug, dat gebeurt bij mij vaak ik dacht dat het bij het spel hoorde! hahaha. zoals met een paal die dan door je motorkap steekt :p
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 4 cd's met hulp van internet.En tags tot nu toe zelf nog gevonden maar die ga ik verder ook doen met internet.
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    In Saints Row 1 had ik wel alle tags. Heb er ongeveer 1 tot 2 dagen over gedaan, met internet.

    Ik had ook bijna alle CD's...2 niet, kon ik niet vinden. Daardoor had ik 99% complete, ipv 100. Het kutte ook van cd's vinden (in saints row 1) is dat als je ze al hebt, zie je niet dat je ze al hebt zeg maar. Bij tags zie je dat je hem al op de muur hebt, maar bij die cd's zie je helemaal niks meer als je ze hebt.

    Ik weet niet of dat ook zo is in deel 2. Heb zelf geen zin meer om te zoeken.
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Moeilijk te zeggen of je dit spel leuk vindt... SR2 zit vol met over-the-top Gangstershit, alleen wel op een grappige manier. Wanneer je SR gaat vergelijken met GTA4 voelt het aan als een stapje terug. Gametechnisch komt het totaal niet in de buurt van GTA. Bijvoorbeeld auto's rijden een stuk minder goed, animaties zijn minder, en de physics zijn ook niet zo vet als in GTA. De donkere maffia sfeer die zo sterk is in GTA is ook niet terug te vinden in SR.

    Vreemd genoeg heb ik SR veel hoger zitten dan GTA, simpelweg omdat die game veel leuker is! Schieten moet je gewoon zelf doen ipv vijanden selecteren en in SR is er veel meer te doen. Naast de story-line zijn er tal van activity's te vinden in SR waardoor de game meer Gameplay en plezier biedt dan GTA. IMO moet je gewoon SR2 proberen en schijt hebben aan het "Gangsta" gebeuren.
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee waar ik goedkoop de LE van SR2 kan kopen?
     
  11. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.Ik ben met die flying stunts bezig met nr.1 maar als ik onder een brug vlieg gebeurt er niks.
    Wat doe ik verkeerd?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    31 euro incl verzenden bij gcshop :)

    ik heb de gewone versie net besteld voor 2 tientjes bij play.com.

    wat zijn jullie ervaringen mbt de sp en co-op. Is alleen spelen ook leuk of wordt het pas echt fun in co-op?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Alleen is het spel zeker ook leuk.

    Als je het spel hebt ontvangen wil ik me best opofferen voor de co-op :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik snap het niet. SR1 vond ik heel leuk, maar SR2 heb ik na 2 uurtjes spelen maar weer weggedaan. :+
    En dat terwijl ie meer fun hoort te zijn.

    Misschien nog eens een poging wagen als ie een tientje is. ;) En als ik een minder grote backlog heb
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had precies hetzelfde probleem, kan ook komen omdat ik kort daarvoor SR1 had gespeeld maar voor mijn gevoel was het echt gewoon SR1 in een nieuw jasje. Was dan ook na één missie alweer gestopt, gelukkig had ik hem geleend van een vriend :+.
     
  16. Macciez

    Macciez Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Sr2 is 1 van de spellen die ik als langste heb gespeeld. Vond hem echt lachen
     
  17. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond SR1 ook veel beter. De gangs enzo waren allemaal veel cooler en toch wel iets realistischer. En de het verhaal was echt masterlijk. De missies etc ook.

    SR2 is natuurlijk fun, maar ik vind het iets te fun. Chinezen op motors met katana's vind ik gewoon lame voor een gang. Die andere 2 gangs gaan nog wel, maar zijn ook ietwat over de top.
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf Saints Row 2 leuker.

    Ik vind alleen spelen leuker dan online.Maar dat vind ik.Sorry voor dubbelpost.Ik weet niet hoe je 2x quoten doet in 1 bericht.

    /Mod Door de Q+ knop te gebruiken of de edit knop, voor de 20ste keer - Cookie
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    SR1 was misschien wel iets minder uitgebreid, de sfeer die er werd neergezet was vele malen beter. Ook vind ik de verhaallijn van deel 2 erg kut omdat veel vragen die je kreeg na het spelen van deel 1 onbeantwoord bleven.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond op alle vlakken SR1 beter. Had echt het gevoel dat ze daar bij Volition Inc een free roaming game hebben gemaakt die het tegen over gestelde moest voorstellen van GTA IV. Maar wat ik juist zo tof vond aan SR1 was dat het zijn eigen ding deed en niet met GTA wou concurreren.

    Verhaal was veel minder en je personage vond ik ook schijt vervelend. Waar je in deel 1 hem nooit hoorde en meer een persoon was die rustig bleef ( Duh, je hoorde hem nooit ) was hij hier mister big fucking boem boem. Grafisch misschien wel lelijker en de stad vond ik ook behoorlijk verkracht.
     

Deel Deze Pagina