CoD4 Clan Ik weet niet of het nog mogelijk is. Maar ik zoek een Nederlandse CoD4 clan. Ben op moment Lvl. 13 maar speel regelmatig nog door (zeker op de vrijdag avond/nacht). Ik speel graag voor de lol, maar kan er serieus ook rustig op los knallen. Wie heeft tips waar ik me kan aansluiten?? Of heeft zelf een clan en zoekt leden?? Graag zo Nederlands mogelijk..
Hallo ık zoek een clan voor Call Of Duty 4. Mıjn GT : Bezem TRx ( ja ık weet het ) ( ıs me 2e acc dus ık ben een 10th prestıge, zegt nıet altıjd wat *). Favo wapens : M16 : MP5 : AK74u : M40A3 ( ACOG OF REG ) Uhm ja ık weet verder nıet veel te vertellen behalve dat ık best vaak onlıne ben, fanatıek ( schelden ınc ) maar nıet zeık op teammates. Heb nog nıet echt met grote clans mogen spelen maar moet ergens begınnen toch ? Laat het me weten als je ıntresse heb ( lıefst een PM, zıt namelıjk ın turkıje op het moment dus ben tot 8 AUG nıet op me xbwox ). Alvast bedankt jongens en mısschıen tot later op Lıve
Hallo BB-Kaya, Ik kan je wel een try-out geven voor mijn clan. Je moet me maar even toevoegen op XBL: Super Gimbly Je moet wel even een msg sturen dat ik dit had gezegt op XBW, vergeet het namelijk denk ik. Gr, Super Gimbly Edit: als ik niet reageer voeg dan even TI Everest toe en zeg hetzelfde.
Lol je ziet toch dat hij gewoon misbruik maakt van Gimbly zijn naam omdat hij geband is? Nu voegen mensen hem toe op live. Het is gewoon een K*t streek. Ik zei het op msn, hij vond het niet zo leuk.
Ik heb in de afgelopen jaren al zoveel 'rare' dingen gezien in het clan forum dat ik eerlijk gezegd nergens meer van opkijk.
dan zal ık maar nıet reageren op wat deze persoon gepost heeft, bedankt jongens voor de waarschuwıng. Ik ben nog steeds beschıkbaar voor Clans
He ken Gimbly al langer dan vandaag, tenminste een jaar geleden. Zal wel verandert zijn. Jammer dat hij het grapje niet kon waarderen, doe hem de groeten
Wat een noob is het ook, hij was al gebanned. Daarom zei ik: Jammer Gimbly kan je weer nieuw account maken maarja. Ga wel niet veder anders krijgen we off-topic gezeik