Battle Engine Aquila

Discussie in 'Algemeen' gestart door aggie, 22 mrt 2003.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    BEA lijkt me echt een mooie spel, weet iemand al of er re of pre-vieuws zijn van dit spel. hieronder nog 2 screenshots van battle engine aquila

8) leuke spel denk ik, tenminste voor dit type games! :+

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Lijkt me ook wel wat.

Dit gaat trouwens zo wel de verkeerde kant op te gaan. Ik begin steeds meer soorten games leuk te vinden

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    aargh er komen te veel vette games.
    eerst vond ik niks leuk en nu alles.

5. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben een eigenlijk een" overloper" geworden, vroeger haatte ik schietspellen en platformers, en nu ben ik verslaafd aan halo (heb ik al 2 maanden) en heb al rayman 3 gekocht.

Mijn voorkeur blijft bij RPG's maar dat kost nog wat tijd :'-(

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    koop dan Ps2 slome :) PS2 iz dé rpg heaven, en daar zal Fable en KOTOR wel verandering in brengen, maar niet van de troon stoten denk ik.

Enne battle enginge aquila, gepssel op PS2demo (zelfde als op XBOX).. het sepl iz egt NIX, ziet er vet uit de 1e x, maar al snel niet meer, het speelt voor geen meter, is neit echt leuk, neit duidelijk, en saai.

7. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Liever (véél liever) een xbox dan een ps2. En Fable en Sudeki zijn 2 exclusives dat alle ps2 bezitters willen hebben :cool:

ps2 is te oud voor me, ik wacht liever tot december,
    en tegenwoordig spreken bijna alle soorten spellen me :+

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Erg kut als er verschillende menigen worden gegeven.
    maakt me aan het twijfelen, de 1 zegt dat halo zuigt en saai is ,
    de ander zegt dat halo " beste spel voor de xbox is"

het kan waar zijn want ik heb nog nooit dit spel of andere delen ervan gespeeld

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Battle Engine Aquila is echt wel een vet spel,ik heb het nu uitgespeeld(tijdje gelden gekocht bij GCShop) en de graphics,gameplay en replay zijn erg goed,het enige wat jammer is is dat de filmpjes van slechte kwaliteit zijn en het spel nogal snel uitgespeeld is,je kan ook erg veel goodies unlocken

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Het word snel saai vind ik weet niet precies waar om het is wel een mooi spel grapics vind ik in orde maar hij word saai net zoals een game met alleen sp en je hem hebt uitgespeeld

11. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuke shooter die enorm veel te unlocken heeft.
    (GOODIES)
    Je kunt zo diep gaan als je zelf wilt ga je rechtstreeks door de missies of ga je voor de extra's.
    De graphics zijn toppie.
    Is hij hier nog niet uit dan?
    Ik heb hem al een tijdje via dvdcrave.

12. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Op de xbox en ps2 zou het op 28 maart uitkomen, maar sommige shops zoals de gameshop leveren alles eerder (xbox live was er al vanaf 8 maart)

13. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf of mensen wel van het type spel houden.

Ik heb de demo trouwens net maar weer eens gespeeld en is best wel grappig spelletje eigenlijk.
    Ik wil alleen ff weten of er misschien nog meer van die 'vliegtuigen' zijn waar je uit kan kiezen (ik heb geen id hoe die dingen heten waar je in vliegt).

14. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste spel dat ik in huis heb gehaald is Battle Engine Aquila.
    Het is best een geinig spel om te spelen...vooral om de graphics.
    De filmpjes die je ziet tussen de missies door vind ik van slechte kwaliteit, heb je eindelijk een brute console met power, krijg je dat soort troep te zien...
    Maarja, het gaat tenslotte om het spel zelf...en die is o.k. !

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ja zeker echt een leuk spel, alleen ik erger me soms nogal aan de missies als zoveel % van je manschappen moet blijven leven, en dan is je mission failed terwijl je bijna alles kapot hebt! verder is het echt gaaf, vooral als je als walker opstijgt, echt een gaaf gevoel

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,dat heb ik ook in een paar missies gehad,had ik bijna alles gedaan en de missie bijna uitgespeeld, gaan er een paar tanks kapot en kan je weer overnieuw beginnen

17. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk spel, wel een beetje snel uit te spelen, vind i.h.a. mp spellen leuker

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Battle Engine Aquila, wel es van gehoord, maar waar gaat het over, wat is het, is het vet??? vertel, heb geen zin om op internet te gaan zoeken :) ?

19. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    er is een oorlog tussen twee volken voor de laatste stukken land op aarde, jij wordt gevraagd een prototype battle engine te besturen om hun de overwinning te schenken. de battle engine is een soort vliegtuig dat in een 'walker' kan veranderen (=mech) en weer andersom. zeer gaaf, vaak missies op eilanden, geheime superwapens vernietigen, hele basissen wegvagen met je hele leger. vooral dat gevoel dat je in een invasie zit is gaaf, je kunt je manschappen op de grond helpen tanks te vernietigen, je schepen verdedigen door de vliegtuigen neer te schieten en de aanvoer van vijandelijke manschappen stoppen door de gebouwen en schepen te vernietigen. leuk, maar jammer van de wat beperkte multiplayer. zo kun je niet alle missies co-op doen (maar een paar) en one-on-one is saai.

20. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    het is meer een arcade spel toch

aah wat is er gebuert al mijn interpuntie tekens zijn veranderd maar alleen in dit schermpie. Het is een vraag btw :D

nog een vraagje heb je ook verschillende mechs waar je uit kan kiezen

Deel Deze Pagina