Er komt helemaal geen RCT 2 op de xbox, het is RCT + alle uitbreidingen, en het wordt een supergrote flop, want wie wilt nu weer RCT van 10 jaar geleden die iedereen al lang heeft gespeeld op de xbox hebben, waiste of money
Ja inderdaad, ik was vroeger super verslaafd aan het spel. Met de nadruk op vroeger. Gewoon echt dom, nog dommer is dat ze deel 1 naar de XBox brengen, 2 was veel beter.
Mja ik was eerst een rct diehard maar dat was 4 jaar geleden ofzo toen deel 1 super cool was. Deel 2 is ook cool maar zelfs die is alweer oud. Wat bezielt iemand om RCT deel 1 uit te brengen?
Ik was zwaar RCT verslaafd. Steeds met m'n beste vriend de beste achtbanen bouwen (ben nogal een achtbaan-fan). Met RCT 2 gingen we op school al onze achtbanen uitwisselen. In deel 2 waren er veel meer achtbanen en veel extremer. Het was ook vet om je eigen decoratie erbij te bouwen. Ik had bij mijn achtbaan "The Exorcist" een hele stad met demonen gebouwd en aan de andere kant een heel stuk Egypte.
Mwahh...ben toch wel een echte freak. Heb elke scenario uitgespeeld van alle 3 de uitbreidingen. Deel 2 heb ik hier ook liggen maar ik zit veel meer achter mijn Xboxie. Mijn TV staat boven op mijn kamer en de PC beneden. En wat is er leuker dan te bikkelen en 's nachts dromerig achtbaantjes te maken. Ik wordt altijd helemaal vrolijk van dat spel. Ik koop he m dus als ik het een beetje cheap kan krijgen....
Ik heb vroeger ook heel veel rct gekcoht en mijn zusies zijn er nu helemaal gek op kom ik thuis van school ga ik huiswerk maken of xboxen zitten zij daar rct te spelen met de draaimolen muziek en de gillende mensjes daar gaat mijn xboxgeluid
geld is toch wel het grootse probleem bij mij... Wil graag MOTO GP Unreal RCT Sims Bulder's Gate.. 270 euries....
Dat word een duur dagje RCT en Sims (als die uitkomt) en waarom zou RCT een flop worden dan? je heb mense er tusse zitte die niet eerst de hele pc wille opstarte om een spelletje te spele
ik tog nog een beetje met de besturing net als by com 2, ik vond het maar niks de prys moet ook niet te hoog zyn want dan houdt et tog egt op
Rollercoaster tycoon kost bij Bart Smit en E-plaza 55 euro. Dat is echt oplichterij vindt ik. Oke als er wel wat extras inzitten kan ik het nog begrijpen. Maar zitten in RCT voor de xbox wel een paar extras?
Zoiets kon je ookal bij de pc versie doen hoor! (niet boos bedoelt) Maar, zitten er voor de rest nog extras in?
de uitbreidingen maar verder niks en voor 55 euro gaat het echt een flop worden, dat is nog duurder dan de rct 2 op de pc
Oplichterij... Net zoals Crazy Taxi voor de gamecube... Niks aan veranderd, en dan kost ie 70 euro! RCT wordt echt een grote flop denk ik... Als hij goedkoper dan 30 euro is, dan ga ik em misschien kopen! Graphics van RCT 2 kregen in de PU een 6, en ik dnek dat zu nu een 5 krijgen... Ik denk ook dat de besturing niet echt lekker is...