Roller Coaster Tycoon 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door p1m, 22 mrt 2003.

1. p1m

p1m Guest

RCT 2 komt 28 maart op ons doosje..
    wie gaat hem checken en waarom
    wordt het een flop of een top?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Het is RCT 1 met uitbreidingen.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er komt helemaal geen RCT 2 op de xbox, het is RCT + alle uitbreidingen, en het wordt een supergrote flop, want wie wilt nu weer RCT van 10 jaar geleden die iedereen al lang heeft gespeeld op de xbox hebben, waiste of money

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja inderdaad, ik was vroeger super verslaafd aan het spel. Met de nadruk op vroeger. Gewoon echt dom, nog dommer is dat ze deel 1 naar de XBox brengen, 2 was veel beter.

5. p1m

p1m Guest

de echte die RCT diehards

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Mja ik was eerst een rct diehard maar dat was 4 jaar geleden ofzo toen deel 1 super cool was. Deel 2 is ook cool maar zelfs die is alweer oud. Wat bezielt iemand om RCT deel 1 uit te brengen?

7. p1m

p1m Guest

geld?

8. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was cool, als hij 10 Euro is dan koop ik hem wel weer!! Oude tijden herleven! 8)

9. p1m

p1m Guest

daar gaat m'n geld theorie...
    :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was zwaar RCT verslaafd. Steeds met m'n beste vriend de beste achtbanen bouwen (ben nogal een achtbaan-fan). Met RCT 2 gingen we op school al onze achtbanen uitwisselen. In deel 2 waren er veel meer achtbanen en veel extremer. Het was ook vet om je eigen decoratie erbij te bouwen. Ik had bij mijn achtbaan "The Exorcist" een hele stad met demonen gebouwd en aan de andere kant een heel stuk Egypte.

11. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mwahh...ben toch wel een echte freak. Heb elke scenario uitgespeeld van alle 3 de uitbreidingen. Deel 2 heb ik hier ook liggen maar ik zit veel meer achter mijn Xboxie. Mijn TV staat boven op mijn kamer en de PC beneden. En wat is er leuker dan te bikkelen en 's nachts dromerig achtbaantjes te maken. Ik wordt altijd helemaal vrolijk van dat spel. Ik koop he m dus als ik het een beetje cheap kan krijgen....:D

12. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vroeger ook heel veel rct gekcoht en mijn zusies zijn er nu helemaal gek op kom ik thuis van school ga ik huiswerk maken of xboxen zitten zij daar rct te spelen met de draaimolen muziek en de gillende mensjes daar gaat mijn xboxgeluid

13. p1m

p1m Guest

geld is toch wel het grootse probleem bij mij...

Wil graag
    MOTO GP
    Unreal
    RCT
    Sims
    Bulder's Gate..

270 euries....

14. LeidseGlibber

LeidseGlibber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word een duur dagje RCT en Sims (als die uitkomt)

en waarom zou RCT een flop worden dan?

je heb mense er tusse zitte die niet eerst de hele pc wille opstarte om een spelletje te spele

15. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik tog nog een beetje met de besturing
    net als by com 2, ik vond het maar niks

de prys moet ook niet te hoog zyn
    want dan houdt et tog egt op

16. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rollercoaster tycoon kost bij Bart Smit en E-plaza 55 euro. Dat is echt oplichterij vindt ik. Oke als er wel wat extras inzitten kan ik het nog begrijpen. Maar zitten in RCT voor de xbox wel een paar extras?

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Volgens die banner hier op de hoofdsite kan je via Xbox live attracties uitwisselen...

18. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets kon je ookal bij de pc versie doen hoor! (niet boos bedoelt)

Maar, zitten er voor de rest nog extras in?

19. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    de uitbreidingen maar verder niks en voor 55 euro gaat het echt een flop worden, dat is nog duurder dan de rct 2 op de pc|:-

20. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oplichterij... Net zoals Crazy Taxi voor de gamecube... Niks aan veranderd, en dan kost ie 70 euro! RCT wordt echt een grote flop denk ik... Als hij goedkoper dan 30 euro is, dan ga ik em misschien kopen!

Graphics van RCT 2 kregen in de PU een 6, en ik dnek dat zu nu een 5 krijgen... Ik denk ook dat de besturing niet echt lekker is...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003

Deel Deze Pagina