Hulp gezocht bij Tony Hawk 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxman, 23 mrt 2003.

  1. Xboxman

    Xboxman Watch Me!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom in THPS4 in het level "Zoo" dus helemaal niet verder.

    Hoe moet je binnen in dat aquarium komen? Heb al van alles geprobeerd maar lukt me niet.

    Groeten Jeroen
     
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    boven op dat gebouwtje komen naast de olifant (het ronde) dan op de olifant zijn hoofd springen (lees grinden) en tada
     
  3. IK NL

    IK NL Guest

    yep alleen ik hoor die tada niet hoor 8)
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nog meer problemen bij Zoo, of is alles zo opgelost.
     
  5. Xboxman

    Xboxman Watch Me!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is gelukt, ik heb de zoo nu helemaal compleet.

    alleen in dat level van de carnival moet je op in zo'n pool een combo maken van 500000 punten.

    hoe kun je dit voor elkaar krijgen? ik kom niet verder dan 250000 met manual en allerlei flips...
     
  6. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    ik had hem eerst gehaald met tony door vaak een indy 900 te doen en proberen zo lang mogelijk vol te houden. overigens is het met jango fett veel makkelijker: stel bij de specials je jango jump jet in en de indy 900 + the 900 en dan ken je bijna eindeloos doorgaan met hoge trucks. door als je net in de lucht bent de jango jump jet te doen kom je heel hoog, gelijk gevolgt door een 900 en dan kun je wel 8 (indy) 900's achter elkaar doen, dus dikke puntjes.
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    De makkelijkste manier om veel punten (lees hoge score) kan halen bij halfpipes e.d. is door eers 4 keer heen en weer te gaan (met special tricks(1e keer 900 en dan andere zoals samba flip) en dan op de Coping (lees rand v/d halfpipe) te gaan grinden, dan ergens een lange rail opzoeken en dan grind - flip -grind combo's maken!! Succes gegarandeerd!! :9
     
  8. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe is het jullie trouwens gelukt om die Pro Specific te halen van Bob Burnquist (ook in de Zoo) Het lukt mij gewoon niet om die samba flip te doen!! :mad:
     
  9. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Die flip heb ik ook heel vaak geprobeerd en na een tijdje heb ik hem gehaalt dus veel succes.
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    * wijst naar andere thps4 help thread *

    surf anders eens naar www.planettonyhawk.com, daar staat antwoord op al je Tony vragen...:)
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    gewoon helemaal aan de zijkant(dus linkerkant) van de loop beginnen, zo vroeg mogelijk springen en proberen helemaal aan de andere kant (dus rechterkant) van de loop te komen, haal je hem net
     
  12. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je al het geld halen om aan de 100 000 te komen want dan krijg je de hot chick en heeft iemand deze al?
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    mja idd...

    Ik had geen geld uitgegeven en spaarde voor de hot chick.. btw als je egt niet genoeg geld hebt... gebruik dan ff een cheat ofzo..
     

Deel Deze Pagina