ik heb mijn xbox aangesloten aan mijn stereo maar weet alleen niet of dat slecht is voor mijn xbox of voor mijn stereo heeft een van jullie het mischien ook zo gedaan
nou je ik heb die gewonen scartkabel en daar zitten 3 stekertjes in waarvan 2 voor geluid die 2 heb ik verlengt met een kabel die mijn pa nog had legen en in mijn stereo gedaan
nee, ik snap het ook niet helemaal Masterothegame, kun je even uitleggen waarom het dan slecht is? De xbox support het en de stereo boeit het niet. /edit dus je vraagt je dus af of de kabel slecht is?
Nee daar is helemaal niks mis mee. Is gewoon audio geluid. Als dat 'fout' of 'slecht' zou zijn voor je stereo, dan is dat ook slecht voor je TV Neen is niks mis mee.
Nee hoor dat is helemaal niet slecht, want zo heb ik het ook gedaan. Is beter geluid dan via mijn T.V.
ik heb mijn xbox gewoon via de tv maar mijn tv loopt over de stereo en mijn stereo heeft een pro logic 2 decoder dus heb ik een soort dolby surround maar het kan heus geen kwaad hoor!
Het is volgens mij alleen maar beter. Ik heb mijn xbox op mijn versterker aangelsoten met dolby surround. Dat is pas gamen. Verder heb ik nog een beamer en op de muur met een beeld van 2.5 bij 1.5 is het VET gamen.
gheghe, kheb mn stereotoren achter op de tv aan een scartblokje aangesloten en nu kan ik switchen tussen tv geluid of xbox geluid over mn geluidsset. en er zitten 4 boxen aangesloten op die set, allemaal mooi om mij heen. ff snel nog sparen voor een subwoofer en t is compleet. en kben bezig al mn muziek op mn xbox te zetten want die produceert wel 2 keer zoveel beter geluid dan mn geluidsset. en niemand, behalve mn zus, vind t leuk hier
Ik heb geen sterio mijn xbox is mijn sterio en ik heb een 2.1 setje erop dus bij mij is het geluid ook niet slecht
Masterofthegame : Het kan helemaal geen kwaad om de Xbox audio op een versterker aan te sluiten. Sterker nog , het wordt er alleen maar beter op. Je kan er zelfs 5.1 geluid uit halen (mits je versterker en je boxen dit ondersteunen).l
Ik heb het nog nooit via mijn tv gedaan. De xbox heb ik standaard aangesloten op mijn stereo. Er moet natuurlijk wel goed geluid zijn als je gaat spelen