1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speelt een externe hd video over de usb-poort?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Uluwatu, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uluwatu

    Uluwatu PES4 Live Yeah!!!!!!

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Omdat ik het vertrouwen in de xbox-pc connectie begin te verliezen, de volgende vraag:

    Als ik een externe hd op de usb-poort van de xbox aansluit, kan ik dan video (wmvhd) afspelen?

    Het lijkt me logisch dat dat kan, maar ik vraag het toch maar even omdat ik nogal treurig werd van een test met de iPod (toch ook een hd).

    Ik had een videobestand (die ik al eens had uitgetest, en werkte) op de iPod gezet, maar alleen in de Video Library werkte de Portable Device niet |:-. Die werkte wel bij muziek en afbeeldingen..

    Voor alle duidelijkheid, het was dus geen iPod-video. Gewoon een wmv via de verkenner naar de iPod gesleept.

    Grtz
     
  2. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox ondersteunt alleen usb-schijven die als FAT32 of HFS+ zijn geformatteerd. FAT32 kan geen bestanden aan die groter zijn dan 4GB, maar HFS+ kan dit wel.

    Aangezien HFS+ de standaard is voor een macintosh heb je of een mac nodig of het programma MacDrive. Met MacDrive kan je een schijf in HFS+ formatteren en daarna probleemloos op je xbox gebruiken.
     
  3. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    USB 2.0 heeft in de praktijk een doorvoersnelheid van +/- 40MB/s, wat genoeg zou moeten zijn voor alles wat je maar kunt krijgen tegenwoordig. In het geval van je iPod is de "schijf"/flash-module van het ding gewoon te traag ofzo.

    Sowieso, als je een serieus media center op wilt zetten zou ik me verre van de X360 houden. Het is een fantastisch apparaat om mee te gamen en het voldoet op zich wel voor het kijken van een simpel DVD'tje of xvid'je, maar daar blijft het bij. Je kunt wat dat betreft beter een PS3 of een Popcorn Hour ofzo kopen.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    om al die onzin van je moet een ps3 of popcorn hour achterwegen te laten en gewoon antwoord op je vraag.

    Ja, je kan videobestanden op een externe USB hardeschijf zetten en die vervolgens in de xbox prikken en afspelen. Er zijn echter een aantal bestanden die de xbox niet herkend, maar over het algemeen kan je de meeste films die je via de bekende wegen binnenhaalt afspelen.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of jij DivX/XviD de meeste films vind, maar de mijne zijn vooral MKV, en die pakt de xbox niet. Verder leest hij ook geen NTFS, wat de meeste externe harde schijven wel als bestandssysteem gebruiken.

    Verder wil ik je graag voorverwijzen naar dit topic. Deze gaat op slot

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina