1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    trieste reactie van victor.. Maar die aernhem probeert nu ook heel goedkoop te scoren over de rug van rampage. Dit is gewoon omdat hij eerder in dit topic ook een aanvaring met hem had...
     
  2. Shwan

    Shwan Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen! Ben nieuw hier, iemand die zin heeft om vandaag een potje te voetballen ? :D

    Add me: MasterX NED

    tot ziens!
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hehe wat een slap geouwehoer hier. Word tijd dat fifa10 uitkomt :).

    Maar ik heb nog wel fftjes een vraagje. Speel nooit met truckjes maar omdat het wat saai werd zo wil ik er toch wat leren. Dus heb ik ff op youtube gekeken en de meeste lukken wel maar degene die ik echt wil gebruiken die krijg ik niet voor elkaar terwijl die toch heel simpel is. Dus kan iemand ff uitleggen hoe je de mcgeady spin doet?

    Aernhem, ik wel binnenkort wel ff een potje tegen jou spelen!
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, bij mij lukt ie gewoon :eek:
     
  7. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    De richting is wel relatief aan de speler, naar voren is naar rechts als de speler naar rechts kijkt. Misschien deed je dat verkeerd.
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk ontlading net.
    Zag al meteen dat het een cheater was. Cech in de goal, Ronaldinho, Messi noem maar op in de aanval. Kreeg het knap lastig, vooral omdat veel van mijn ballen of werden gehouden met prachtreddingen óf gingen op lat/paal.

    Maar 88' minuut scoorde ik 0 - 1 met Drogba.
    Scoort hij in de 90' minuut nog 1 - 1...
    Dus ik alles op alles gezet in die korte extra tijd.. 1-2 met drogba geniaal.
     
  9. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed...Ik net online..tegen Liverpool

    Was al een klein irritant gastje, zie ik in 1x dat hij Ibra, Ronaldo etc. allemaal in zijn team heeft...

    Hoe de fuck kan dat? Overigens natuurlijk alleen maar rushen :{

    Triest
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Is een glitch wat pas ongeveer de afgelopen 10 pagina's aan bod is gekomen. ;)
     
  11. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zoiezo al irritant, net als dat al die gasten een team nemen met een speler zoals bv Ronaldo, die dan compleet belachelijk de hele defensie eruit loopt.... ook na 85 min nog. Ik ben zelf erg wisselvallig in dit spel, kan nooit echt een vuist maken, probeer altijd de bal lekker rond te spelen en zo een opening te creeren, maar dan komt er een diepe bal van de tegenstander, en yes daar gaan we weer. aanvaller loopt iedereen eruit en boem ...doelpunt, en dit kan echt frustrerend zijn.

    Gr
     
  12. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    de classic glitch is masterlijk ik heb nu gewoon ronald koeman en eric cantona en de braziliaanse ronaldo in me team
    glitch of niet dit is echt wel grappig ouwe :p
     
  13. Snippah

    Snippah Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik speel met aston villa online tegen barca zie ik een team met Cantona,Voller,Papin,Buffon etc etc en allemaal fokking snel en groot..hoop dat ze dit echt weghalen uit fifa 10..Triest mensen die zo online spelen
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    |:-......Zielig hoor...... |:-

    Zulke spelers zouden ze moeten bannen. Ik neem Ajax met normale stats tegen Barcelona maar wat blijkt hij heeft dreamteam en alles 99 en nog win ik met 2-0 maar ik wacht al sinds de glitch met smart op Fifa10 want dan kom ik noobs zoals jouw niet meer tegen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    God wat zijn sommige mensen op xboxlive irritant met Fifa. Sta je 1-0 achter gaan ze de bal achterin rond passen en tijdrekken. Beetje met hun keeper truukjes doen enzo.

    Kan ik echt niet tegen.
     
  16. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik heb mijn 3e seizoen afgerond met FC Twente en nu zijn een aantal spelers aan vervanging toe. N'Kufo is 38 en Boscher is 40 jaar. Ik wil eigelijk 50% van mijn team vervangen. Nu is mijn vraag, waarom kan ik pas mijn selectie aanpassen en transfers afsluiten terwijl het nieuwe seizoen al direct begint!! Kan ik niet eerst een selectie opstellen en dan pas aan mijn seizoen beginnen. Nu moet ik alsnog met N'kufo en Boscher etc het seizoen beginnen! Kan dit niet anders????
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die dit weet?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn geen aparte transferperiodes in de Manager Mode. Er zijn alleen periodes waarin je spelers kan kopen/verkopen maar daar gaan de wedstrijden gewoon bij door. Je zal dus nog minimaal 1 wedstrijd met Nkufo en Boschker etc moeten spelen.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel raar. Kan niet eens een selectie samen stellen voordat de competitie begint.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Maargoed, manager mode word flink verbeterd.
     

Deel Deze Pagina