[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ff helemaal gehad met me server ( agamaggan ) en met alliance. ik wil daarom graag rerollen op een andere server, horde kant. Iemand die een leuke, btje in balanse server weet/ speelt?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mijn items verkopen? Ik doe ze bij de merchant in de buybag geloof ik, maar daar blijft het instaan. Nu wil ik weer meer verkopen maar dat kan niet.

    Zal wel iets flink fout doen, maar wat :)
     
  3. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij zo een verkoop gastje/vrouwtje bent, ga je met je muis over de item die je wilt verkopen in je bags. Je muis is dan een soort geldzakje, je drukt dan gewoon rechtermuis op de item die je wilt verkopen.
     
  4. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    buyback is het, Dat is om de items die je verkoopt weer terug te kopen. Als je perongeluk iets verkoopt wat je toch had willen houden.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat is een soort van extra opslag? En de items in je backpack kan je wel gewoon verkopen dan door rechtermuisknop erop te doen? Zal et straks even proberen :)
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee, het is geen opslag.

    Vroeger moesten GM's (Game Masters) veel te veel tijd besteden aan het retourneren van items die per ongeluk verkocht waren. Daarom hebben ze een 'buy-back' systeem bedacht, waardoor je als je per ongeluk je gear verkoopt, het direct weer terug kunt kopen.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt het als tijdelijk opslag gebruiken ;)
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Daar heb je je mailbox voor, duh ;)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nu redelijk veel items, maar die kan ik dan niet gebruiken (gear) omdat er bijvoorbeeld Mail bij staat. Ik denk dat dit een professie is die je ergens kan "leren", of zit ik nou helemaal verkeerd? Ik had laatst wel de kans om Enchanting te leren als mijn 1e professie?

    Ik ben Guild Wars gewend meer dan 3 jaar geleden dus dit is even wat andere koek.
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Mail is het type van het armor. Elke classe kan maar bepaalde aantal type armor dragen. leather is bijvoorbeeld een andere type armor.
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Om het even op een rijtje te zetten:

    Cloth: Priest, Mage, Warlock
    Leather: Rogue, Druid, Shaman tot level 40 (toch?), Hunter tot level 40
    Mail: Hunter na lvl 40, Shaman na lvl 40, Warrior voor level 40.
    Plate: Paladin, Death Knight, Warrior na level 40.

    De classes die je hier ziet kunnen het armor type dat boven hen staat ook gebruiken, bijvoorbeeld Death Knight kan Plate, Mail, Leather én Cloth gebruiken.

    Voor de rest is het misschien handig om te weten welke class je bent :+
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, nu wordt het al heel wat duidelijker, bedankt :)

    Ik ben Night Elf Hunter lvl 9. Mooi overzicht Sliv. Dan bewaar ik die mail-items niet, tegen de tijd dat ik lvl 40 ben heb ik vast wel weer veel beter armor ergens uit geslagen :)
     
  13. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook ff op C drukken en dan bij skills kijken. Daar staat welke wapens en armour typen je kan gebruiken. Je bent een hunter dus je kan nog bij weapon trainers andere soorten wapens leren maar daar heb je nu nog niks aan ;)
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je vergeet Paladin bij Mail voor lvl40

    Meeste spullen kun je op jou lvl laten liggen. Ik zou mijn bags alleen voor Q items gebruiken. Ik zou sowieso een gather professie nemen zoals Skinning, Mining, Herbalism. Hier kun je voor een stack (20 stuks) van die spullen die je in je start gebied kunt krijgen al 10-20 gold krijgen (ligt aan server). Dat haal jij nooit met crap items op dat lvl ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  15. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg juist alles oppaken zosnel mogelijk grotere bags kopen en nog meer oppakken. Het is niet veel, maar alles bijelkaar brengt het nog aardig wat geld op.
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Inderdaad, later heb je er veel plezier van want in Outland en Northrend brengt de zooi die je verkoopt al gauw enkele honderden g op.
     
  17. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    meh nog servers down :mad:

    gisteren algalon voor eerst gedowned .. !!! alleen loot chest was bugged (kon niet open ofzo xD geen loots :p) >_>
    dus 3 uur in ulduar gew8t op reactie op onze tickets niks .. hopelijk vandaag dan maar met goed nieuws
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, heb ik ook zo gedaan, zo snel mogelijk veel tasjes gatheren en alles wat los en vast zit meenemen, alles verpatsen aan de vendor wat onbruikbaar is of niet interessant, de rest in de auction mikken. Als level 9 zal je weinig kunnen verkopen in de auction, maar je bent zo level 20. Vanaf dan kan je beginnen met centen verdienen.
    Uiteindelijk doorgegaan tot level 48. Met skinning en leatherworking meer dan 1000 gold bij mekaar geschraapt in de auction.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    In Guild Wars had je een soort van storage waar je je items kon bewaren als een soort kluis zeg maar. Zitten die ook in WoW? Of moet je alles bewaren?
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Later jah. OP lvl9 levert het helemaal niets op. Zeker niet als je het vergelijkt met 20 copper bars of 20 peacebloom. Dus op lage lvls niks meenemen. Of mobs installen die laten zien wat een item bij de vendor oplevert.

    Spullen die hij nu oppakt zijn 10 copper waard. Als ik op mijn server kijk is een stack copper bar / ore 10g wat dus het 10.000-voudige is.

    Iedere stad heeft een bank ;) Die heeft 50 (weet niet zeker) slots en dan nog 8 slots voor extra bags die je daar ook kunt openen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina