Wie weet! En vond deze aflevering goed! Vind het aan de ene kant jammer dat fillers een fysieke gestalte geven aan de Zanpakutou van een boel personages, maar het zou goed kunnen dat deze gestaltes niet overeen komen met de werkelijkheid (in de wereld van Bleach), omdat ze gecreëerd zijn door de slechterik. Het is in ieder geval erg interessant en ook het design vind ik sterk. Ben benieuwd! Overigens weet ik nu al dat Ichigo zijn Zanpakutou baas blijft, eerste scène na de opening credits.
Waaaat, een fucking jáár? Ik wil verder met de Espada!! Bankai van Soifon en Kyouraku Shunsui zien enzo... Bah.
tjah das altijd zo met dit he, ik hoop gewoon dat de fillers fatsoenlijk zijn en daar ziet het wel naar uit.
gisteren gezien. zoals the only ego al zei, dit kan interessant worden. kan een mooi verhaal inzitten. als ze het goed doen zijn die 52 episodes vlug voorbij, zodat we verder kunnen met het verhaal.
vond het iig een erg vette ep! Echter ik zie wel veel overeenkomsten met die Arc van die andere vampierenlui. 1 hoofdkerel met een grote wrok, verzamelt groepje en gaat strijden voor zijn case tegen sc. Hoop niet dat de inhoud verder een kopie wordt.
idd, de hele aflevering was zo ontzettend voorspelbaar! Kenpachi kent (volgens mij) nog steeds niet de naam van zijn zwaard. Toch dacht ik dat de Zanpaktou alleen weer één geheel kon worden wanneer de shinigami de naam van het zwaard kende. In het gevecht met Ichigo (dit is niet echt een spoiler, aangezien dat inmiddels al wel 4 jaar terug gebeurd is ) brak zijn zwaard wel. Iemand een idee daarover? Overigens vond ik het maar weer een saaie episode..
52 afleveringen. Damn... beter word het dan wel heel boeiend en als ze er mee klaar zijn wil ik ook minimaal een jaar aan manga verhaal.
Hoezo? hij weet de naam niet van zijn zwaard maar dat betekent niet dat zijn zwaard niet. Aan de andere kant heeft hij zijn zwaard echter niet nodig. Grote held zal wel Ichigo zijn met Zangetsu. Die leeft compleet in zijn eigen wereld. Ichigo is altijd de held. Maar Kuchiki heeft zijn shikai ook niet echt nodig volgens mij. Denk dat hij alle luitenant zanpaktou en meeste van de kapiteinen ook wel aankan zonder shikai.
Dat heb je goed aangenomen. Maar zoals al gezegd is, omdat ie de naam van zijn zwaard niet kent, verwacht ik dat hij als vanouds is, terwijl de anderen zonder hun shi-kai minder waard zijn. Ach, we will see.
Ik hoop niet dat Kenpachi dan opeens bankai of shi-kai gaat doen. Dat vind ik zonde, sinds hij dat nog niet heeft gedaan in de manga zelf. Maar Ichigo kan het idd ook zijn, want hij en Zangetsu leven ook...in hun eigen wereld. Of het blijkt weer dat die spell van de zanpaktou geen effect heeft op Ichigo omdat hij Hollow krachten heeft. Maar het maakt mij niet uit. De episode was wel goed, en beter dan de vorige fillers. Zulke soort afleveringen haat ik.