Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.466
    Leuk Bevonden:
    884
    Ah zonde zeg! Het doet me een beetje denken aan GUN die underrated topper (was dacht ik zelfs een launchgame? of vlak erna?)

    Dat was echt al een enorm tof spel zeg! Heb ik in 1 zucht uitgespeeld, ik hou van deze setting en deze game komt sowieso in mijn collectie erbij! Jammer dat hij is uitgesteld!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Insidegamer heeft ook een impressie geschreven over deze game.

    Link!
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    oooh man, dat ziet er goed uit!

    Waarom moet ie nou weer worden uitgesteld..
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Wow, Rockstar moet eens een Barbie Paardrijden maken, want die paarden alleen al zijn tof genoeg voor een game :D.
    Ziet er echt nice uit, de sfeer in deze game gaat GTA wegblazen..
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeeeeel erg nice in één van die previews (CVG geloof ik) dat er gewoon random dingen gebeuren in die game...gasten die achterna worden gezeten en beschoten worden. Een gast die meegesleurd word door een paard en ga zo maar door...toppie.

    Het uitstel vind ik niet erg, Rockstar doet dit niet voor niets, zij willen een echt goeie game neerzetten en daar ben ik alleen maar blij mee. Besides....genoeg moois dit jaar aan gaming nog hoor ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Die screens lijken allemaal wel erg op elkaar als je er op let.. Een booskijkende cowboy met een revolver gericht naar de camera :lol:
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    maar soms met stropdas en soms zonder.
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb me met het vorige deel serieus goed vermaakt.. vooral ook omdat er soort van eindbazen in zaten.. en dat zat wel snor..
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ziet er dus wel ff strak uit, hopelijk met een dikke Multiplayer.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat ze eigenlijk met die multiplayer kunnen doen.

    In GTA4 had het veel potentie, free-roam met 16 man in zo'n grote, levende stad is een fenomeen.
    Maar de game modes zelf vondt ik slecht.. cops n crooks had potentie, maar daar had je op een gegeven moment precies door waar je heen moest en dan werdt het saai.

    Maar dan in het wilde westen.. veel groter, maar ook veel kaler en minder in te doen dan in een grote stad vol met mensen en autos.

    Mischien een soort hitmanbounty hunter missie met 6-8 andere online spelers... waarin alle spelers 1 target af moeten maken, of nog beter, levend moeten inleveren bij de sherrif.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Call of Juarez heeft toch ook multiplayer. Ze kunnen gewoon hetzelfde maken, alleen dan in 3rd person.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Cops 'n Crooks maar dan in Red Dead Redemption stijl. Met z'n 8en op je paard naar een klein dorpje, en de bank overvallen. Maar dan ook echt overvallen, er zijn daar AI's binnen maar ook echt spelers die er moeten voor zorgen dat jij de bank niet berooft. Eenmaal de bank berooft moet je op je paard naar een station want je moet je geld naar een trein brengen. Dan zijn er weer echte mensen die als sheriffs spelen en je tegen proberen te houden. Eenmaal bij het station is er een mogelijkheid dat een van die sheriffs weg gaat met de trein. Wat jij dan moet doen? Vechten om de trein, proberen de trein over te nemen en dan je geld plaatsen.

    Baas. :cool:
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In Call of Juarez is er wel een objective team based mode. Ik zat bijvoorbeeld gisteren (of was het eergisteren) in een potje waarbij mijn team eerst een bank moest overvallen, daarna paarden stelen bij de stallen en dan het stadje moest ontsnappen de bergen in.

    Ze zullen echt genoeg leuke dingen kunnen bedenken. Als er maar geen 'free mode' net als in GTA IV in zit. Waar je 'alles kan doen' wat er ook in single player kan maar dan online. Je kon dus gewoon helemaal niks doen. Geen een winkel was open, geen een activiteit kon je doen. Alleen rondlopen en auto's en mensen kapotmaken.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.582
    Ik heb er anders veel lol mee gehad :D.
    En als je het niet tof vind, speel je het niet.. Dus van mij mag het er gewoon in.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Zou je ook weer kunnen zuipen. Met je dronken kop op een paard zitten, zie het al voor me. 8)
     
  20. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu al zeker dat de game is uitgesteld? Op de officiele site staat nog steeds met grote letters: FALL 2009. Ik kan echt niet wachten :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina