Discovery in enschede

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door matn, 25 mrt 2003.

1. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb een vraag de Discovery in enschede is failliet gegaan en vandaag is de failliesementsuitverkoop begonnen en nou vroeg ik me af of er al iemand is heen geweest en of er mooie aanbiedingen zijn,want anders betaal ik voor niks voor dat treinkaartje

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  2. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was discovery?

3. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das een gameswinkel.

en matn, waar woon jij dan, als je wel in Twente woont zou ik wel gaan als ik jou was, ze zullen toch alles kwijtmoeten, dus het zal niet duur zijn.

4. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in twente ja en bij jij er al geweest dan???

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wist het niet.
    In welke krant heeft het gestaan dan.

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Tubantia

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb het volgende gevonden !!

Massaverkoop Discovery-games

ENSCHEDE - De complete voorraad computergames, dvd’s, video’s en pc-toebehoren van de failliete speciaalzaak Discovery in Enschede en Oldenzaal gaat in de verkoop. Van 25 maart tot 5 april wordt alles aangeboden met 40 tot 60 procent korting. Het gaat om ruim 115.000 titels.

De verkoop heeft plaats in de Enschedese winkel aan de Marktstraat. De faillissementsverkoop betekent dat het niet tot een doorstart komt van Twentse filialen, alsmede Rotterdam en Leidschendam. Alleen de winkel in Nijmegen, die gisteren in andere handen is gekomen, gaat door onder een andere naam.

Ben toch vrij nu , ga wel even kijken :9

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  8. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik dus eerder, en is dus allen voor filiaal Nijmegen gelukt, nu vraag ik me af of Roterdam ook kortingen geeft:

Discovery: kans op 'doorstart'

ENSCHEDE - Curator mr. M.M.J. Severiens voert momenteel gesprekken met ‘meerdere overnamekandidaten’ voor de Discovery, een keten speciaalzaken in dvd’s, pc-games en software. Discovery, eigendom van de Enschedese zakenman K. Kielstra, had winkels in Enschede, Oldenzaal, Rotterdam, Nijmegen, Den Haag en Leidschendam.

Volgens Severiens zijn de overnamegesprekken zeer serieus, maar hij wil niet zeggen wie de kandidaten zijn, noch hoeveel het er zijn. Discussiepunt is onder meer of een nieuwe eigenaar alle zaken wil overnemen. De zes gesloten winkels hadden een grote voorraad.

De curator doet geen mededelingen over de waarde daarvan. Hij verwacht dat de voorraad door de nieuwe eigenaar wordt overgenomen en dat er geen openbare verkoop komt.

9. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ok pikachu kan je ff melden als er leuke aanbiedingen zijn want dan ga ik msschien nog wel ff

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    W00t, das goed nieuws, ik studeer in Enschede, kan er dus zo ff langswippen :D

* Gaat het morgen ff checken :9

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je weet maar nooit , ik ga toch maar even kijken !!
    Ik zal je op de hoogte houden !!

12. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ok pm me dan maar ff als je er geweest bent

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom pm? Dit forum en deze thread zijn er toch niet voor niks? Als je iets leuks vind, meld het dan hier, dan hebben anderen er ook nog wat aan.

14. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is alles zo op:'-( ..............en ik wil ook nog wel wat duzz;)

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee lekker sociaal ben jij..... open zo'n thread dan niet als je zo egoïstisch bent :{

16. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ik door deze thread juist een keer lekker sociaal was...................hmmmmmmmm denk dat ik zulk soort dingen maar nie meer ga posten dat word hier toch nie gewaardeerd ik dacht dat je er juist blij mee was darkwingduck

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je begrijpt me verkeerd: waar ik me een beetje aan stoor is dat je vraagt om leuke aanbiedingen, maar vervolgens niet wil dat ze bekend gemaakt worden.

We zijn geen uithangbord voor pm's versturen, we zijn een community, en het doel van deze community is het delen van informatie met elkaar. Als deze informatie alleen via pm's verspreid wordt, mist dit forum natuurlijk z'n doel.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel: deze thread is een goed idee, om mensen op eventueel interessante aanbiedingen te wijzen. Waar ik op tegen ben is dat je alleen maar wilt dat mensen jou via pm op de hoogte houden.

Dus: heb je een leuke aanbieding gespot bij Discovery, post het dan hier!

18. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook wel goed dat het hier gepost word maar ik bedoel dat hij me ff moet pmen omdat ik soms ff alleen maar in mijn vb home kijk in niet in mijn threads en dan is het wel makkelijk als hij mij ff pmd.....en het maakt mij nie uit hoor dat het hier gepost word........sorry dat er een misverstand was:D

19. xforz

xforz Guest

de discovry hier is weer gewoon open :mad:

20. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Komt ervan als je ouders geen krant meer nemen! Wist ik niet, bedankt Matn! ga morgen er ff heen!!

Deel Deze Pagina