Red Dead Redemption

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is toch echt zeker.
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Liever later en goed dan snel en slecht:)
     
  3. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus. Alleen maar een simpel geruchtmakend bericht. Van Rockstar zelf heb ik nog niks officieels gelezen. Bij Mafia 2 was het wel duidelijk, daar is op de E3 al lang bekendgemaakt door de producer dat het spel in het begin van het kalenderjaar2010 uitkomt.

    Van Red Dead Redemption is dus alleen een klein bericht naar buiten gekomen dat het in 2010 zal uitkomen. Maar dan hebben ze het over het fiscale jaar waar Take2 mee werkt en dan kan de game tussen november 2009 en april 2010 uitkomen. Dus qua kalenderjaar kan de game nog gewoon in 2009 uitkomen.

    \o/

    Ik kijk echt enorm uit naar deze game. Sinds GUN ben ik echt een enorme fan geworden van het wilde westen, helemaal in games. GUN was enorm gaaf met een enorme open wereld, en het paardrijden was zo ontzettend gaaf. Het verhaal was leuk om te doen maar helaas was er daarbuiten niet zoveel te beleven. Een handjevol zijmissies die je niet kon verhalen, en dus geen random missies waren. Echt jammer. Het drijven van een kudde met je paard, het jagen op dieren of het vangen van bandieten was juist erg tof.

    In Red Dead Redemption gaat er een flinke schep bovenop. De grootste wereld die ze ooit hebben gemaakt in een game (dus sowieso groter dan GTA4), met een paar grote steden en heel frontier dorpjes, en alle typische omgevingen uit het wilde westen. Woestijn, canyons, prairie, rivieren, bossen, boerenland. Ook lijkt het alsof er in deze game meer aandacht wordt gestopt in zijmissies dan in welke game dan ook.

    GTAIV kreeg natuurlijk veel commentaar dat er niks te beleven was in de wereld, dat zullen ze bij deze game wel goed aanpakken met veel zijmissies. Jagen, pokeren, bandieten inrekenen, kudde drijven etc. _O_ Ik kan mij nu wel even zoet houden met Call of Juarez, maar een echte wilde westen game hoort wel een vrije wereld te bevatten. in CoJ is dat maar heel beperkt, saai en leeg.

    Ik kijk hier echt meer naar uit dan GTAIV _O_
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom vraag je het dan als je het zo zeker denkt te weten? :+

    Tsja, misschien gaat dat alleen over Mafia, maar ik zou er echt niet mee rop rekenen dat ie dit kalenderjaar komt. Eerst stond ie voor oktober (volgens mij), dus een vertraging van maar een maandje naar november/december zie ik niet zitten. Zal wel ergens in april ofzo uitkomen. (net als GTA)

    Het is zekerder dat ie dit jaar niet meer komt dan da ie dit jaar wel nog komt. :p

    edit: En wat dacht je van deze quote ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  5. Docc

    Docc Lash LaRue

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was geen vraag, meer een opmerking. Ik vind het maar vaag. Op de ene site staat calender 2010, op de andere weer fiscal 2010. En dat terwijl het nieuws van dezelfde dag is. Op de officiele site staat het wel als fiscal..
    http://ir.take2games.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=396166
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    Gebruikt de game eigenlijk ook de Euphoria Engine? Hoop het van wel, dat zou het allemaal echt bruut maken. Denk alleen maar al aan hoe een paard zal bewegen met die engine. :eek:
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is dat eigenlijk een engine?
    Ik weet echt niet wat dat is hoor.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is waar de game op draait, je zou het een motor kunnen noemen.
    Dit bepaalt hoe het spel eruit komt te zien, hoe het speelt en hoe de physics zijn.
    Je kunt de engine van GTA IV en Rockstar Table tennis goed met elkaar vergelijken, omdat ze hetzelfde zijn.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mja, de officiele sites kunnen soms een beetje traag zijn.
    Dat het in het kalenderjaar 2010 is werd dus bevestigd tijdens een conference call

    Gewoon er van uit gaan dat ie in 2011 komt, dan kan het alleen maar meevallen. :+
    Yup. Als ik me niet volledig vergis gebruikt het de RAGE engine + Euphoria.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    jij bedoelt RAGE, Euphoria is alleen een phsysics en animatie engine (zoiets als HAVOK)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
    RAGE gebruiken ze sowieso, dat is van Rockstar zelf. Maar Euphoria hebben ze een licentie op, dus ze kunnen het gebruiken. Hoop het wel hoor!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, het zijn ook twee verschillende engines. Ik denk overigens wel dat Red Dead Redemption op een verbeterde engine van Euphoria zal draaien.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hybrid Rage and Euphoria engines: Red Dead uses a hybrid version of the Rage engine, on which the last GTA ran. This one's customised to better deal with rural environments, and you can tell - go to an elevated spot and your view stretches for miles. Impressive stuff.

    The Euphoria physics engine has also been given a few tweaks to render the horses and other animals accurately. Rockstar demoed that by shooting a few horses in the FACE - and yep, they fell pretty realistically (not that we'd know).
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Het is voor de physics, het zorgt er niet voor hoe de game eruit ziet. Denk dat ze de Rage engine voor het grafische gaan gebruiken. Als ik zo de screens zie. :)

    Edit: Dulle zijn post gemist. :D
    En de rest van de comments, moet meer post lezen voordat ik antwoord. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij zijn deze nieuw:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Imageshack werkt tegen, dus ik heb ze maar direct gelinkt van de RDR site. Ik neem aan dat ze het gewoon doen?

    edit: He kut, ik heb ze zelf al op de vorige pagina gepost :lol:
    Waarom zeggen ze dan ook dat ze nieuw zijn.

    Mja, geniet er dan nogmaals van. :b:

    Ik denk dat ik deze maar eens ga reserveren.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, ze werken en ik vindt het er masterlijk uitzien:)
    Vooral de 4e screen ofzo waar hij iemand vastgebonden over zijn schouder heeft_O_
     
  17. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze doen het gewoon en ze zien er ook erg mooi uit. *)
    Dat viel me eerst geeneens op. :+
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2009
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Screentjes
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.847
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Uber Geil:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina