[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Als je telvanni wilt joinen moet je naar Sadrith Mora gaan en dan naar de council hall. En waarom heb je msn niet aanstaan :mad: , wil je niet met me praten.

2. p1m

p1m Guest

je moet in de tombe al eerder in een deur dacht ik.. me te herinderen.

3. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie echt geen andere deur. Die vrouw valt mij wel aan (had amulet of shadows net gecast in deze save en dat had ik net niet in de gaten). Die heb ik al gedood, en daarna ben ik terug gegaan naar de fightersguild. Maar mijn missie is niet voltooid. Verder is er geen deur (of die moet verborgen zijn).

Ik ben toen ik die opdracht kreeg meteen naar dat kamp gegaan en heb daar met iemand die buiten stond gepraat. Die zij dat ik naar deze grot moest. Toen ik niemand in de grot kon vinden heb ik de corprus stalker maar eerst gedood.

Is het een bug, of ben ik nog ergens iets vergeten?

4. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0
    is er nergens een richel waar je heen moet??

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vind je toevallig niet overal Levitate potions? Als je die namelijk veel in een grot tegenkomt houd het 9 van de 10 keer in dat er ergens een nog een richel is zoals DarkRyder al aan gaf waar je naar toe kunt.
    Of zijn er misschien nog onderwaterpassages?

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Woehoeeeee! Net opnieuw begonnen (ja, alweer...) en heb nu al 10K gold :cool:

Ga nu Fighters Guild & Imperial Legion joinen :)

7. p1m

p1m Guest

wat moeten we met die informatie xenox?

:) :) :)

8. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Aanbidden, duh, en hulp geven. :+

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zal hij nodig hebben;)

10. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    eej mense ik ben trouwes ook weer overnieuw begonnen, maar ben nu trouwens met een hgeeeeeeeeeeeeel andere stijl aant spelen, hiervoor wast altijd zo dat ik alleen mar missies aant doen was en zoveel mogelijk magische wapens en armor aant sparen was, maar dat gaat ook wel saai worden endus nu doe ik het anders. hoe ik t nu doe is: heb n nieuw mannetje gemaakt, doe ff die quests in seyda neen, totdat ik dat gastje moet killen in dat hutje, mannetje dood ik t huisje:D, en nu komt t deel wat ik nu anders aant doen ben, voortaan plan ik als ik op reis gaat eerts ff goed wat ik ga doen en wat ik nodig zal moeten hebben, en dan neem ik alleen de spullen mee die ik egt nodig heb, en de rest van me spullen gooit ik dan im me hutje in seyda neen, en verder als ik bijv een nieuw armor nodig heb, trek ik gewoon eerst n setje normale klere aan en dan ga ik op me g4emak ff overal in alle dorpjes een beetje kijke wat ik mooi vind en, waar de mensen me het aardigst vinden(dan zijn de spullen goedkoper, en dan koop ikt pas, dus niet egt meer altijd in je full armor+stuff rondlopen en alles wat je tegekopmt meenenen, gewoon een beetje spelen zoals je in de reallife ook zou doen, en als bijzaak heb ik me zelf benoemt als parelduiker van beroep, omdat dat t is wat ik doe om me geld te verdieen, als je zo speelt maaakt t spel gelijk n stuk leuker. ook doe ik me nu ook maar bij 1guild te gelijk aansluiten, en pas een ander missie doen vorrdat ik me voorgaande missie heb afgerond.

dat was ff wat ik kwijt wou:D

Laatst bewerkt: 25 mrt 2003
  11. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    leuk joh. maar op die manier kost het wel heel veel tijd. hoewel je wel gelijk hebt dat het zo leuker is. als je meteen alle missies afraffelt dan is er niks meer aan. en als je voor de tweede keer gaat spelen dan heb je ook dat je in level5 al het beste zwaard van het spel kunt hebben, ongeveer dan he.
    ik speel het niet zo vaak meer. maar ik ga nu nog niet met een nieuw ventje beginnen. dat doe ik pas als ik de main quest af heb.
    en daarna ga ik met een orc voor de cammona tong werken. (als ik die kan vinden).

12. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit er ook over te denken om de commona tong te gaan joinen, k weet hem wel te vinden in sadith mora

13. cracker

cracker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoelang duurd et vorda je huis af is ongeveer?

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Aanbidden ja.

hoewel tips ook welkom zijn...

Trouwens, missie 3 van Fighters Guild. Ga naar Caldera om 4 gasties te vermoorden. 1 is dood (stond buiten, sucker :cool:, 2e ook (slappeling) maar die laatste 2 krijg ik maar niet dood, ik moet steeds naar buiten om te healen en dan lijkt het wel of zij ook weer gehealed zijn. Ben trouwens lvl 3 :mad:

15. DarkRyder

DarkRyder The darkness is near

Leuk Bevonden:
    0

Daar kun je em niet joinen , je zult naar de arena moeten en dan naar beneden, daar is ergens een storage room met wat ratten. Als je daar een kamertje binnengaat moet je nog een luik openen en dan ben je pas bij de baas van camona tong

edit : srry, da was voor de morag tong
    excuses

16. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    ow ok thnx, maar als zoals je in een paar posts geleden ken lezen zal t nog wel ff duren voordat ik die ga joinen eerst de fightersguild, dan de imperial legion, en daarna denk k wel de commona tong:D

MY Style Rulez............
    Meer fun bij morrowind:D

17. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Iedere stage duurt tussen de 3 en 7 dagen. Er zijn 3 stages. Dus rond de 15 dagen in totaal, je moet tussendoor wel opdrachten doen voordat ze aan de stage beginnen.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aaahhh, Xenox is nog een echte MW-maagd, wat schattig;) ;) ;)

Just kidding. :D Als we je kunnen helpen zullen we het zeker doen.

19. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje (misschien al 100x genoemd maar waar kan ik de talking mudcrap vinden (heb een boel van die potion dingen gejat: morlat en pestle enz.)
    met route beschrijving graag

20. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina