eej mense ik ben trouwes ook weer overnieuw begonnen, maar ben nu trouwens met een hgeeeeeeeeeeeeel andere stijl aant spelen, hiervoor wast altijd zo dat ik alleen mar missies aant doen was en zoveel mogelijk magische wapens en armor aant sparen was, maar dat gaat ook wel saai worden endus nu doe ik het anders. hoe ik t nu doe is: heb n nieuw mannetje gemaakt, doe ff die quests in seyda neen, totdat ik dat gastje moet killen in dat hutje, mannetje dood ik t huisje, en nu komt t deel wat ik nu anders aant doen ben, voortaan plan ik als ik op reis gaat eerts ff goed wat ik ga doen en wat ik nodig zal moeten hebben, en dan neem ik alleen de spullen mee die ik egt nodig heb, en de rest van me spullen gooit ik dan im me hutje in seyda neen, en verder als ik bijv een nieuw armor nodig heb, trek ik gewoon eerst n setje normale klere aan en dan ga ik op me g4emak ff overal in alle dorpjes een beetje kijke wat ik mooi vind en, waar de mensen me het aardigst vinden(dan zijn de spullen goedkoper, en dan koop ikt pas, dus niet egt meer altijd in je full armor+stuff rondlopen en alles wat je tegekopmt meenenen, gewoon een beetje spelen zoals je in de reallife ook zou doen, en als bijzaak heb ik me zelf benoemt als parelduiker van beroep, omdat dat t is wat ik doe om me geld te verdieen, als je zo speelt maaakt t spel gelijk n stuk leuker. ook doe ik me nu ook maar bij 1guild te gelijk aansluiten, en pas een ander missie doen vorrdat ik me voorgaande missie heb afgerond.
dat was ff wat ik kwijt wou
Laatst bewerkt: 25 mrt 2003